Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Дипломати и интелектуалци подписаха манифест срещу омразата в Министерския съвет · Втори опит за участие на президента Румен Радев в международно събитие се е увенчал с неуспех · 17 войнишки паметника ще бъдат обновени в област Велико Търново · Димна завеса покри столичния булевард Дондуков заради Луковмарш (ВИДЕО) · Пехотинци направиха супер гнусни неща по време на най-мащабното военно обучение Златна кобра · Пенс към НАТО: Как да опазим мира, като купувате оръжия от изток ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 17 Фев 2019, 05:59
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Шансове за реализация
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 13 от 15 [216 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Следваща
Автор Съобщение
ludia_igra4

Регистриран на: 25 Ное 2010
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Нед 12 Дек 2010, 14:25    Заглавие:  

интересувам се дали може да се учи за пилот като висше ако може малко инфо ако не може-каде и какви са най-добрите опции,защото в главата ми е пулна каша Confused
Благодаря
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ludia_igra4

Регистриран на: 25 Ное 2010
Мнения: 5

МнениеПуснато на: Нед 11 Сеп 2011, 21:23    Заглавие:  

От всичко изчетено до сега едно не ми става ясно-след като си взема сертификата CPL, независимо къде дали в Европа дали в Щатите, с 200-250 часа-как да натрупам 1000 часа за да бъда нает на работа защото повечето компании търсят хора с по 1000-1500 часа минимум, даже регионалните които видях искат поне 800?
Друго което ме интересува е дали някой знае авиокомпании в които можеш да си платиш обучението и после да те наемат на работа-така ще съм сигурен че няма да остана безработен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Пон 17 Окт 2011, 12:48    Заглавие:  

До лудия-играч,

това е най-трудното нещо от всичко - да си намериш начална работа. В момента вариантите са няколко - пускаш на всички компании особено на по-малките, като им пишеш че си ентусиазиран и си готов да си платиш Type rating на техният самолет, има малка вероятност някой който е назор да те вземе дори и с малки часове. Другият вариант е да си платиш 33000евро за type rating на 737 в Ryanair и да се надяваш че ще те вземат (в последно време доста хора почнаха работа) но там не е сигурно защото се говори че летят 1 год и ги махат да направят място на новите които им дават 33к. Третия вариант е да си платиш в компании които предлагат Pay to fly демек плащаш си type rating и отгоре 20-30к да направиш при тях 500h и после си аут. Такива компании са Lion air в индонезия, Royal air Мaroc , даже в родните BH airlines знам че го предлагат. Разбира се работиш без заплата. И после се надяваш че ще си по-конкуренто способен, но това не е гарантирано. И последният вариант да станеш FI и да инструктираш за PPL, и това в момента е трудно да се намери като работа тъй като има доста безработни на твойто дередже, парите са малко но правиш часове и си current и непрекъснато продължаваш да пускаш за авиокомпаниите.

(Бтв освен CPL ти трябва MEP, IR(ME) и МCC)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King Henry

Регистриран на: 03 Фев 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Пет 03 Фев 2012, 16:37    Заглавие:  

Привет! Smile Тъй-като и аз както много от хората пишещи тук съм силно запален по авиацията имам следния въпрос. Решил съм да кандидатствам Aвиоинженерство в БГ и Чужбина, но в главата ми се въртят мисли и за пилот в гражданска авиация. Преди да карам посъщество, бих желал да попитам дали човек със зрителни проблеми (късогледство -3 диоптера ) би има някакъв шанс да практикува тази професия. Знам, че се минават строги медицински прегледи и затова предполагам, че шансовете ми са нулеви, но реших да питам по-компетентни хора.

Благодаря предварително!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 04 Фев 2012, 13:01    Заглавие:  

В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
King Henry

Регистриран на: 03 Фев 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Съб 04 Фев 2012, 13:53    Заглавие:  

Stoyan написа:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 04 Фев 2012, 14:34    Заглавие:  

King Henry написа:
Stoyan написа:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако не бъркам по JAR е +/-3 диоптри. Проблема в БГ е,че всичко се тълкува според настроението на съответния елемент (доктор, инспектор и т.н.).

В чужбина са маааалко по-либерални и човечни. Това е всеобщо впечатление.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Нед 05 Фев 2012, 04:00    Заглавие:  

Stoyan написа:
King Henry написа:
Stoyan написа:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако не бъркам по JAR е +/-3 диоптри. Проблема в БГ е,че всичко се тълкува според настроението на съответния елемент (доктор, инспектор и т.н.).

В чужбина са маааалко по-либерални и човечни. Това е всеобщо впечатление.


Аз като минавах /в Англия/ сега медицина, преди мен едно момче си взе клас 1 с 2,50 диоптер.

King Henry написа:
щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако е +/-3 изискването по документи аз мисля, че извън БГ си е доста вероятно да дадат клас 1 с 3 диоптер.

_________________
Click to see if image is larger thumbup
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King Henry

Регистриран на: 03 Фев 2012
Мнения: 10

МнениеПуснато на: Нед 05 Фев 2012, 15:59    Заглавие:  

Клас едно да разбирам любителски?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Нед 05 Фев 2012, 16:46    Заглавие:  

Разбирай за професионален пилот Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
herez

Регистриран на: 24 Яну 2012
Мнения: 29
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 05 Фев 2012, 21:40    Заглавие: шансове  

Колега,според ме НАЙ-ЛОШОТО Е,че в БГ.,дали ще завършиш ЧТК, ТУ или ИВТ излизаш с около 200часа нальот(там ти взимат парите и после се оправай както можеш),което е крайно недостатъчно за гражданскат,ТАМ ИЗИСКВАТ(в гражданската) освен супер яки връзки, и минимум 1000ч. нальот,А другото е, че НЕ ти осигуряват работа-голям проблем-ОГРОМЕН!!!!!!! Освен това, в ТУ има прием всяка година държ. поръчка 10човека, 8-гражданскат и 2-за вертолет,А да ЗНАЕШ ,че хорат по държавна поръчка им се пазят местата още преди да са кандидтствали(сещаш ли се,за какви врЪзкари ИДЕ РЕЧ),така че, Долна Митрополия според мен, е най-добрия вариант в БГ. ЛИЧНО МНЕНИЕ- пожелавам ти успех Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 05 Фев 2012, 21:48    Заглавие:  

Малко е несериозно да кажеш, че се пазят местата на държавната поръчка в ТУ, просто защото от 3 випуска насам никой не е литнал, няма и да литне...

Долна е вариант, но там бревети не издават, така, че пак се минава през летателна програма.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2012, 12:28    Заглавие: Re: шансове  

herez написа:
Колега,според ме НАЙ-ЛОШОТО Е,че в БГ.,дали ще завършиш ЧТК, ТУ или ИВТ излизаш с около 200часа нальот(там ти взимат парите и после се оправай както можеш),което е крайно недостатъчно за гражданскат,ТАМ ИЗИСКВАТ(в гражданската) освен супер яки връзки, и минимум 1000ч. нальот,А другото е, че НЕ ти осигуряват работа-голям проблем-ОГРОМЕН!!!!!!! Освен това, в ТУ има прием всяка година държ. поръчка 10човека, 8-гражданскат и 2-за вертолет,А да ЗНАЕШ ,че хорат по държавна поръчка им се пазят местата още преди да са кандидтствали(сещаш ли се,за какви врЪзкари ИДЕ РЕЧ),така че, Долна Митрополия според мен, е най-добрия вариант в БГ. ЛИЧНО МНЕНИЕ- пожелавам ти успех Smile


В мнението ти няма нито едно вярно твърдение. Толкова си далеч от истината, че сам не знаеш къде си!

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
herez

Регистриран на: 24 Яну 2012
Мнения: 29
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2012, 19:01    Заглавие: Re: шансове  

В мнението ти няма нито едно вярно твърдение. Толкова си далеч от истината, че сам не знаеш къде си![/quote]

Е,slice като си по-информиран,кажи къде не съм прав.Кажи ти какво мислиш по темата,че да разберем ти къде си?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
herez

Регистриран на: 24 Яну 2012
Мнения: 29
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2012, 19:10    Заглавие:  

Very Happy щом казваш.
Последната промяна е направена от herez на Пон 06 Фев 2012, 19:40; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 13 от 15 [216 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0632s ][ Queries: 12 (0.0048s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker