Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Разбиха организирана престъпна група за трафик на сексуални робини /ВИДЕО/ · Българката Силвия, заради която американец изби семейството си, работела в порно сайт · До 10 години в София ще има нов терминал и писта на летище София · Кремъл: Политиката ни към Киев ще зависи от тях самите · Аятолахът: Ще изнасяме колкото си искаме петрол · Избраха кой да упражни строителния надзор на газовата връзка с Гърция ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
Aktuelles Datum und Uhrzeit: Mi 24 Apr 2019, 20:22
Alle Zeiten sind UTC + 2
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Шансове за реализация
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
Seite 13 von 15 [216 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Weiter
Autor Nachricht
ludia_igra4

Anmeldedatum: 25.11.2010
Beitrдge: 5

BeitragVerfasst am: So 12 Dez 2010, 14:25    Titel:  

интересувам се дали може да се учи за пилот като висше ако може малко инфо ако не може-каде и какви са най-добрите опции,защото в главата ми е пулна каша Confused
Благодаря
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
ludia_igra4

Anmeldedatum: 25.11.2010
Beitrдge: 5

BeitragVerfasst am: So 11 Sep 2011, 21:23    Titel:  

От всичко изчетено до сега едно не ми става ясно-след като си взема сертификата CPL, независимо къде дали в Европа дали в Щатите, с 200-250 часа-как да натрупам 1000 часа за да бъда нает на работа защото повечето компании търсят хора с по 1000-1500 часа минимум, даже регионалните които видях искат поне 800?
Друго което ме интересува е дали някой знае авиокомпании в които можеш да си платиш обучението и после да те наемат на работа-така ще съм сигурен че няма да остана безработен.
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
slav4o1

Anmeldedatum: 04.02.2008
Beitrдge: 11

BeitragVerfasst am: Mo 17 Okt 2011, 12:48    Titel:  

До лудия-играч,

това е най-трудното нещо от всичко - да си намериш начална работа. В момента вариантите са няколко - пускаш на всички компании особено на по-малките, като им пишеш че си ентусиазиран и си готов да си платиш Type rating на техният самолет, има малка вероятност някой който е назор да те вземе дори и с малки часове. Другият вариант е да си платиш 33000евро за type rating на 737 в Ryanair и да се надяваш че ще те вземат (в последно време доста хора почнаха работа) но там не е сигурно защото се говори че летят 1 год и ги махат да направят място на новите които им дават 33к. Третия вариант е да си платиш в компании които предлагат Pay to fly демек плащаш си type rating и отгоре 20-30к да направиш при тях 500h и после си аут. Такива компании са Lion air в индонезия, Royal air Мaroc , даже в родните BH airlines знам че го предлагат. Разбира се работиш без заплата. И после се надяваш че ще си по-конкуренто способен, но това не е гарантирано. И последният вариант да станеш FI и да инструктираш за PPL, и това в момента е трудно да се намери като работа тъй като има доста безработни на твойто дередже, парите са малко но правиш часове и си current и непрекъснато продължаваш да пускаш за авиокомпаниите.

(Бтв освен CPL ти трябва MEP, IR(ME) и МCC)
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
King Henry

Anmeldedatum: 03.02.2012
Beitrдge: 10

BeitragVerfasst am: Fr 03 Feb 2012, 16:37    Titel:  

Привет! Smile Тъй-като и аз както много от хората пишещи тук съм силно запален по авиацията имам следния въпрос. Решил съм да кандидатствам Aвиоинженерство в БГ и Чужбина, но в главата ми се въртят мисли и за пилот в гражданска авиация. Преди да карам посъщество, бих желал да попитам дали човек със зрителни проблеми (късогледство -3 диоптера ) би има някакъв шанс да практикува тази професия. Знам, че се минават строги медицински прегледи и затова предполагам, че шансовете ми са нулеви, но реших да питам по-компетентни хора.

Благодаря предварително!
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Stoyan
[Moderator]


Anmeldedatum: 03.05.2004
Beitrдge: 2400
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Sa 04 Feb 2012, 13:01    Titel:  

В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
King Henry

Anmeldedatum: 03.02.2012
Beitrдge: 10

BeitragVerfasst am: Sa 04 Feb 2012, 13:53    Titel:  

Stoyan hat Folgendes geschrieben:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Stoyan
[Moderator]


Anmeldedatum: 03.05.2004
Beitrдge: 2400
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Sa 04 Feb 2012, 14:34    Titel:  

King Henry hat Folgendes geschrieben:
Stoyan hat Folgendes geschrieben:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако не бъркам по JAR е +/-3 диоптри. Проблема в БГ е,че всичко се тълкува според настроението на съответния елемент (доктор, инспектор и т.н.).

В чужбина са маааалко по-либерални и човечни. Това е всеобщо впечатление.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
air-master


Anmeldedatum: 25.11.2006
Beitrдge: 238

BeitragVerfasst am: So 05 Feb 2012, 04:00    Titel:  

Stoyan hat Folgendes geschrieben:
King Henry hat Folgendes geschrieben:
Stoyan hat Folgendes geschrieben:
В България в КАМО за пилот с -3 забрави. Караджов ще те отреже още на вратата (според мен).

За това иди някъде в чужбина си мини медицината.


Благодаря много за отговора Smile, но щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако не бъркам по JAR е +/-3 диоптри. Проблема в БГ е,че всичко се тълкува според настроението на съответния елемент (доктор, инспектор и т.н.).

В чужбина са маааалко по-либерални и човечни. Това е всеобщо впечатление.


Аз като минавах /в Англия/ сега медицина, преди мен едно момче си взе клас 1 с 2,50 диоптер.

King Henry hat Folgendes geschrieben:
щом тука имам 0-лев шанс и в чужбина трябва да е така...


Ако е +/-3 изискването по документи аз мисля, че извън БГ си е доста вероятно да дадат клас 1 с 3 диоптер.

_________________
Click to see if image is larger thumbup
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
King Henry

Anmeldedatum: 03.02.2012
Beitrдge: 10

BeitragVerfasst am: So 05 Feb 2012, 15:59    Titel:  

Клас едно да разбирам любителски?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
su27
[Moderator]


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 1248

BeitragVerfasst am: So 05 Feb 2012, 16:46    Titel:  

Разбирай за професионален пилот Cool
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden 
herez

Anmeldedatum: 24.01.2012
Beitrдge: 29
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: So 05 Feb 2012, 21:40    Titel: шансове  

Колега,според ме НАЙ-ЛОШОТО Е,че в БГ.,дали ще завършиш ЧТК, ТУ или ИВТ излизаш с около 200часа нальот(там ти взимат парите и после се оправай както можеш),което е крайно недостатъчно за гражданскат,ТАМ ИЗИСКВАТ(в гражданската) освен супер яки връзки, и минимум 1000ч. нальот,А другото е, че НЕ ти осигуряват работа-голям проблем-ОГРОМЕН!!!!!!! Освен това, в ТУ има прием всяка година държ. поръчка 10човека, 8-гражданскат и 2-за вертолет,А да ЗНАЕШ ,че хорат по държавна поръчка им се пазят местата още преди да са кандидтствали(сещаш ли се,за какви врЪзкари ИДЕ РЕЧ),така че, Долна Митрополия според мен, е най-добрия вариант в БГ. ЛИЧНО МНЕНИЕ- пожелавам ти успех Smile
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Stoyan
[Moderator]


Anmeldedatum: 03.05.2004
Beitrдge: 2400
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: So 05 Feb 2012, 21:48    Titel:  

Малко е несериозно да кажеш, че се пазят местата на държавната поръчка в ТУ, просто защото от 3 випуска насам никой не е литнал, няма и да литне...

Долна е вариант, но там бревети не издават, така, че пак се минава през летателна програма.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
slice


Anmeldedatum: 01.01.2004
Beitrдge: 1801
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 06 Feb 2012, 12:28    Titel: Re: шансове  

herez hat Folgendes geschrieben:
Колега,според ме НАЙ-ЛОШОТО Е,че в БГ.,дали ще завършиш ЧТК, ТУ или ИВТ излизаш с около 200часа нальот(там ти взимат парите и после се оправай както можеш),което е крайно недостатъчно за гражданскат,ТАМ ИЗИСКВАТ(в гражданската) освен супер яки връзки, и минимум 1000ч. нальот,А другото е, че НЕ ти осигуряват работа-голям проблем-ОГРОМЕН!!!!!!! Освен това, в ТУ има прием всяка година държ. поръчка 10човека, 8-гражданскат и 2-за вертолет,А да ЗНАЕШ ,че хорат по държавна поръчка им се пазят местата още преди да са кандидтствали(сещаш ли се,за какви врЪзкари ИДЕ РЕЧ),така че, Долна Митрополия според мен, е най-добрия вариант в БГ. ЛИЧНО МНЕНИЕ- пожелавам ти успех Smile


В мнението ти няма нито едно вярно твърдение. Толкова си далеч от истината, че сам не знаеш къде си!

_________________
Click to see if image is larger
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden Website dieses Benutzers besuchen 
ICQ-Nummer 
herez

Anmeldedatum: 24.01.2012
Beitrдge: 29
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 06 Feb 2012, 19:01    Titel: Re: шансове  

В мнението ти няма нито едно вярно твърдение. Толкова си далеч от истината, че сам не знаеш къде си![/quote]

Е,slice като си по-информиран,кажи къде не съм прав.Кажи ти какво мислиш по темата,че да разберем ти къде си?
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
herez

Anmeldedatum: 24.01.2012
Beitrдge: 29
Wohnort: София

BeitragVerfasst am: Mo 06 Feb 2012, 19:10    Titel:  

Very Happy щом казваш.
Zuletzt bearbeitet von herez am Mo 06 Feb 2012, 19:40, insgesamt einmal bearbeitet
Nach oben
Benutzer-Profile anzeigen Private Nachricht senden E-Mail senden 
Beitrдge der letzten Zeit anzeigen:   Sortieren nach:   
Seite 13 von 15 [216 Beitrдge]   Gehe zu Seite: Zurьck 1, 2, 3, ..., 11, 12, 13, 14, 15 Weiter
Neues Thema erцffnen   Neue Antwort erstellen Vorheriges Thema anzeigen :: Nдchstes Thema anzeigen
 Forum-Index » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Gehe zu:  

Du kannst keine Beitrдge in dieses Forum schreiben.
Du kannst auf Beitrдge in diesem Forum nicht antworten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht bearbeiten.
Du kannst deine Beitrдge in diesem Forum nicht lцschen.
Du kannst an Umfragen in diesem Forum nicht teilnehmen.

[ Time: 0.0652s ][ Queries: 12 (0.0050s) ][ Debug Ein ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker