Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Кремъл се наслаждава на изтеглянето на САЩ от Сирия и бъркотията в Украйна · ЕС осъди на думи турската военна операция в Сирия · Д-р Пламен Димитров: Турция пренарежда сирийския геополитически пасианс · От външно с важни препоръки към българите в Барселона · Началниците на генералните щабове на Русия и Турция обсъдиха ситуацията в Сирия · Ердоган: Армията ни ще е в Сирия докрай ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 15 Окт 2019, 05:56
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
C-27J Spartan в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 56 от 58 [866 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 54, 55, 56, 57, 58 Следваща
Автор Съобщение
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Сря 26 Сеп 2012, 18:53    Заглавие:  

Arrow Посрещаме 16 октомври с 3 изправни "Спартан"-а!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 02 Окт 2012, 12:20    Заглавие:  

Arrow НОВИ СПОСОБНОСТИ В ТРАНСПОРТНАТА АВИОГРУПА
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
TreX

Регистриран на: 19 Апр 2006
Мнения: 187

МнениеПуснато на: Вто 02 Окт 2012, 17:08    Заглавие:  

Вземете да махнете "нов инцидент" от заглавието че стряскате хората като отворят форума и темата се маркира като не прочетена
_________________
Каквато държавата, такава ни и армията...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2012, 16:43    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Точно така беше. Embarassed


Всъщност катастрофата с полския C-295 беше квалифицирана като CFIT (както и катастрофата с SSJ-то) - разследването показа, че до момента на удара със земята техниката е била напълно изправна.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 26 Ное 2012, 19:04    Заглавие:  

Arrow "Спартан" върна снайперистите ни от Катар
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
su - 22

Регистриран на: 01 Май 2010
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Пон 25 Фев 2013, 13:20    Заглавие:  

Да питам след като и в Афганистан тези самолети са спрени от полети нашите как са?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Пон 25 Фев 2013, 14:28    Заглавие:  

Летят. И 3-те.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
me4o_puhh


Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1325
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 26 Фев 2013, 21:48    Заглавие:  

Има малка рзлика между наште С-27 и използваните в аганистанската армия.
_________________
AviationListOnLine Photographer
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su - 22

Регистриран на: 01 Май 2010
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Сря 27 Фев 2013, 05:27    Заглавие:  

В условията ли или в договорите за поддръжка?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 27 Фев 2013, 08:53    Заглавие:  

Афганистанските самолети бяха C-27A, реално това са реновирани стари G-222 на италианските ВВС свалени от въоръжение.
От "Аления" обаче не можаха да се справят с доставките на резервни части и поддръжката, а и за местните кадри свикнали с Ан-26/32 явно това се оказа висока топка. Разходите станаха главоломни, а нивото на оперативно готови самолети - почти нулево. И на американците им писна да плащат стотици милиони за нещо неработещо и прекратиха договора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
su - 22

Регистриран на: 01 Май 2010
Мнения: 129

МнениеПуснато на: Сря 27 Фев 2013, 16:51    Заглавие:  

Благодаря за изчерпателния отговор. Явно нашите са по хубави друг е въпроса какъв десант могат да стоварят само три самолета.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 27 Фев 2013, 18:10    Заглавие:  

По документи C-27J Spartan може да носи 45 напълно екипирани парашутисти, реалнопри скокове не са повече от 38. Така на практика на 1 вълна с 3 самолета - пряко сили рота.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
bobsen

Регистриран на: 23 Юли 2010
Мнения: 437

МнениеПуснато на: Вто 23 Апр 2013, 13:59    Заглавие:  

Освен 3 Спартана да имахме и два три Херкулеса, даже по- добре би било да са новите играчки на Аирбус и нещата заспиват, но уви.
Много хубав репортаж има за мисията до Мали в новия вестник на ВВС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 15 Май 2013, 10:03    Заглавие:  

14 Май 2013 г.
ПЪРВА МИСИЯ НА „СПАРТАН” В АФГАНИСТАН

В периода 11-13.05.2013 г. военнотранспортен самолет C-27J “Spartan” на Военновъздушните сили изпълни полет до Афганистан за осигуряване провеждането на избори за 42 Народно събрание.

Полетът до Афганистан се извърши по маршрут София-Бургас-Кабул-Кандахар, а обратния полет – по маршрут Кандахар-Кабул-Баку- Пловдив-София. Едновременно с транспортирането на представители на секционните избирателни комисии в Кабул и Кандахар с българския самолет се транспортираха въоръжение, бойна техника и материални средства за осигуряване на контингента ни във Афганистан.

Специфичното при изпълнението на мисията беше голямото натоварване на екипажа при полета във въздушното пространство на Афганистан, който се проведе във враждебна среда и при липсата на визуални ориентири. За осигуряване на безопасността на подходите на летищата Кабул и Кандахар е организирано непрекъснато видео наблюдение на летищните райони от аеростати.

Екипажът на самолета беше в състав: капитан Иван Иванов и майор Георги Стоименов – командири на екипаж, майор Лазарин Лазаров и капитан Добрин Иванов – помощник-командири на екипаж, старши лейтенантите Пламен Пенчев и Тихомир Латовски – бордени инженери, офицерски кандидат Ивайло Петров – техническо лице и старши сержант Станиела Маринова – бордна стюардеса.

Екипажът изпълни най-продължителния полет със самолет С-27J без междинно кацане по маршрута Бургас-Кабул – над 8 часа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Gaden Gogi

Регистриран на: 12 Яну 2004
Мнения: 1407
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Юли 2013, 11:08    Заглавие:  

В началото на тази седмица ги видях доста упорито да летят над родопите, нисичко при това. Някой да знае с каква цел? Има предвид наистина нисичко.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 56 от 58 [866 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 54, 55, 56, 57, 58 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1176s ][ Queries: 12 (0.0453s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker