Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 16 Jan 2021, 10:54
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Су-27, С, СК, СМ, СМ2, СМ3
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 2 of 9 [121 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 7, 8, 9 Next
Author Message
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7818
Location: София

PostPosted: Wed 14 Jan 2004, 11:58    Post subject:  

В един руски форум има я има в мнооого голям формат, но е черно-бяла, не знам как да я постна оттам.
Back to top
View user's profile Send private message 
калло

Joined: 09 Jan 2004
Posts: 7818
Location: София

PostPosted: Wed 14 Jan 2004, 12:01    Post subject:  

Click to see if image is larger
нещо такова, ама с по-голямо разрешение
Back to top
View user's profile Send private message 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Wed 14 Jan 2004, 12:52    Post subject:  

Мда. Координатите на тези точки се помнят в РСБН. Предполагам, че не е трудно да се замени изчислителя му с по-мощен и да помни повече точки. Став се загуби - иначе може да даде авторитетно мнение по въпроса.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
stav
Guest


PostPosted: Wed 14 Jan 2004, 16:21    Post subject:  

Даже няколко компетентни мога да дам Wink
Айде и за много години, че ми е за сефте за тая година.

А РСБН-ите каквито бяха в БН-ите ги забравете. Там координатите се задават с едни потенциометри, обратни връзки и там подобни и поради това са ограничени до 3 ППМа и 4 Аеродрома. Изчислителя е аналогов, с моторчета, въртящи транформатори (много интересна джаджа), селсини и т.н.

Още в Су-22 това е пооправено, всички сметки се правят в БЦВМ-а и ограничението на броя на точките идва от паметта на машината (май беше около 64к) и основно от копчетата в кабината Laughing

А сега когато са с ЦВМ и вкарват дисплеи, не виждам какво може да ги ограничи. Джобния ми GPS дето е на сума ти години помни май до няколко хиляди точки.

BTW - Тримбълите дето ги монтираха на по разни машини освен потребителските точки дето може да си въвеждаш (не знам колко са) имат и flash-карта готова заредена с няколко хиляди важни авиационни точки по целия свят и която периодично се обновява от Jeppesen например (за пари разбира се).
Back to top
Сашо

Joined: 03 Jan 2004
Posts: 1879
Location: София

PostPosted: Thu 15 Jan 2004, 09:39    Post subject:  

Здрасти Ставе, за много години.
Как е решено нещото при Су-25? Щото май там РСБН, както съм чувал, страда от вибрациите пристрелба с оръдието идоста отказва или работи неточно.
Back to top
View user's profile Send private message 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Thu 15 Jan 2004, 10:09    Post subject:  

На бойния Су-25К стои РСБН-6С - начи трябва да е като на БН-а. Confused
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Han Solo
[Moderator]

Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3207
Location: София

PostPosted: Thu 15 Jan 2004, 22:38    Post subject:  

Борден , прости на лаика ама какво е РСБН, и ако е за навигация както подозирам, как се вързва твърдението на Сашо с твоя постинг че аналоговите прибори работили по добре при вибрации /доста страници назад по темата Wink /
_________________
May the Force be with You
Back to top
View user's profile Send private message 
борден


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 2881
Location: София

PostPosted: Thu 15 Jan 2004, 23:48    Post subject:  

РадиоСистема за Близка Навигация. На Запад аналога е TACAN (Tactical air navigation).
А ако се върнеш и прочетеш моя постинг - аз съм написал единствено, че анероидно-мембранните прибори работят по-добре при вибрации. В РСБН няма такива.
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
onufrii


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 13226
Location: вилает Боляристан

PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 00:32    Post subject:  

Дай по-голяма снимка, даже и да е черно-бяла. Или поне адреса.
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
(калло)
Guest


PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 12:23    Post subject:  

пак не ми ще паролата

Чудесни снимки на Су-27СМ:

Click to see if image is larger

и още:
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

и още на http://www.duffeyk.fsnet.co.uk/su-27sku.htm

нищо, че пише СКУ????, това си е СМ-ма
Back to top
King_Rat


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 3183
Location: Пазарджик

PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 16:55    Post subject:  

Su-27SK-Upgraded - SKU
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
ICQ Number 
Елемаг
[Moderator]


Joined: 01 Jan 2004
Posts: 27540
Location: София

PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 21:38    Post subject:  

Cool Cool Cool
Ето една статия по темата:
http://www.inauka.ru/technology/article38383.html

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
(калло)
Guest


PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 22:03    Post subject:  

Четох я преди дни, ама то толкова глупости пише там Very Happy

"В этом году в "ОКБ Сухого" начнется опытно-конструкторская работа над созданием более революционной машины - истребителя Су-35. Именно она станет мостиком, который покажет, каким будет истребитель пятого поколения. В ОКБ эту машину уже окрестили истребителем поколения "4 плюс-плюс", а в "Технокомплексе" в шутку называют "5 с минусом". " - хихи

"неповоротливую этажерку-невидимку по типу американского F-117, способную долететь до цели, выпустить по ней все вооружение, а затем вернуться на базу, или это должен быть высокоманевренный истребитель-невидимка, способный не только точно "бомбить", но и воевать в ближнем, контактном бою. " - това за контактния бой е класика просто

"Например, понизить тепловое поле самолета. Поставить на воздухозаборники и сопла двигателей заглушки, которые будут закрываться, если самолет облучат радарной установкой или его атакует ракета с тепловой головкой. Или решить проблему путем распыления воздуха... " - и това е добро - представете си го тоя самолет как лети с капаци на въздухозаборниците и соплата Very Happy
Back to top
Възкресител
Guest


PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 22:18    Post subject:  

Ми Ф-117 си лети с решетки. МиГ-29 при излитане си лети направо с капаци. Smile
Back to top
eagle1


Joined: 02 Jan 2004
Posts: 1696
Location: Габрово

PostPosted: Fri 16 Jan 2004, 22:29    Post subject:  

A нa F-22 и F-35 просто са подходили творчески и са намерили начин да решат проблема и без решетки Wink Виж това за въздуха ме впечатли! Да не говорим за капаците на соплата....
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
ICQ Number 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 2 of 9 [121 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, 4, ..., 7, 8, 9 Next
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.0619s ][ Queries: 12 (0.0042s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker