Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Има ли опасност от земетресение в България · Във Финландия залагат на млада надежда за премиер · ФБР: Стрелбата във Флорида може да е терористичен акт · ГОРЕЩО: ОФИЦЕРИТЕ ОТ АРМИЯТА ОТКАЗАЛИ ПЕНСИЯ ЩЕ СЛУЖАТ ОЩЕ 3 ГОДИНИ? · В ПОСЛЕДНИЯ ЧАС: РУСКИ СУПЕРИЗТРЕБИТЕЛИ СУ-35 ИЗГОНИХА ИЗРАЕЛСКИ F-16, ДОШЛИ НЕЗАКОННО ДА БОМБАРДИРАТ СИРИЯ!!! · МО готви за продажба полуостров с дюни край Несебър и имоти в Софийско ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пон 09 Дек 2019, 09:18
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
ВВС на България - инфо и новини
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 94 от 97 [1455 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 92, 93, 94, 95, 96, 97 Следваща
Автор Съобщение
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10320
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 15:26    Заглавие:  

4350 дол./ч. Нереално евтино и не го вярвам. Някои пера се пропускат. Нормално, с оглед на оскъдната информация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 548

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 15:35    Заглавие:  

Flankerivo написа:
4350 дол./ч. Нереално евтино и не го вярвам. Някои пера се пропускат. Нормално, с оглед на оскъдната информация.


Защото не четеш или си го минал по диагонала. Скъкото е не краткото обслужване преди/след полет с прегледите и евтините консумативи, а именно замяната/ремонта/профилактиката на агрегати, когато им мине назначеното време . Тя не влиза в тези 4350дол/ч, а сигурно е (общо с въпросните 4350) около 15 000$ (лична спекулация) като махнеш останалите неща от общата сума, която за чехите е 26 000$. Американците с всичко включено оценяват техните си Ф-16 на около 24 000$ при тяхното заплащане на труда (което също оказва голямо влияние освен цената на самите части), а Грипен са все пак по-евтини + на механиците и инженерите не им се плаща по разценките в САЩ.

Sharana написа:
Чехите за 14 самолета броят по 55 милиона долара годишно за 2100 летателни часа (по 150 на самолет). Самото летене е 9,1 милиона (по 4350$), а останалото е цялостното техническо обслужване, обучението, наема и ползването на симулатор, застраховката, цената на лизинга и тн. От тези ~26 000 долара на час интензивно летене с всичко включено като махнеш вноската за лизинг (само ги ползват все пак и им изяждат ресурса та плащат амортизация), застраховката (ако катастрофират с някой самолет да им го заменят с нов), наема на симулатора (който се купува в нашия случай заедно със самолетите) и обучението (което е включено в договора за придобиване) цената ще пада разбира се.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10320
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 15:55    Заглавие:  

Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.

И наистина минавам по диагонала, защото числата са рисунки в нета и има доста други скрити разходи. Но искаме да летим, ще плащаме. Или ще летим колкото с кугарите, беловете и спартаните, минутка, две.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 548

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 16:10    Заглавие:  

Flankerivo написа:
Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.


Точната цена ще я знаят само нашите си, след като си направят сметките на база секретни данни, които са им дадени. Зависи от много неща все пак. Знае се относително, когато изнасят данни без много специфика. Чехите за всичко плащат ~26 000 както се каза, като само за "летенето" са казали колко е - останалите ~ 22 000$ са всичко останало. Колко точно е това всичко останало без лизинг, застраховка, наем на тренажор и прочие неща, които ние няма да плащаме ако закупим Грипен няма кой да каже публично. Но все рамките са достатъчен ориентир за сравнения.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10320
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 16:13    Заглавие:  

Знаем, че нищо не знаем. Достатъчно е да видя сумата милиард и половина за 8-16 самолета. Дори за 20 е много.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Венци

Регистриран на: 29 Авг 2014
Мнения: 433

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 19:02    Заглавие:  

Ако имаме възможност, трябва да вземем Ф16 блок70.
Не мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.
Ако пък търсим самолет само за ер полисинг, не си струва да се дават толкоз пари за Грипен в чешки или унгарси вариант мъкнеш само АИМ9Л/М и АИМ120С5.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Flankerivo
[Admin]


Регистриран на: 19 Апр 2005
Мнения: 10320
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 19:46    Заглавие:  

Въздушен бой с руски изтребител?! Самият факт, че си го помислил дори за миг... По-добре да се предадем на двукратния ни освободител.

За изтребител, който да е фактор в региона сега, в близките години... Надявам се да го казваш с ирония. Живеем в държава, която в авиосферата е по-напред от Литвалатвияестония, просто защото последните нямат авиация, и по-назад от всички останали, изключая блудната ни провинция Македония. С 8 невъоръжени тренировъчни самолета и оптимистично 50 летателни часа на калпак пилот ли?!

Иначе си прав за Грипена. На нас се опитват да ни пробутат стари самолети от шведските ВВС под формата на нови и това многократно е споменавано.

На нас ни трябват самолети, за да могат пилотите да летят. Учебни самолети, каквато роля изпълнява МиГ-29А сега.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Sharana


Регистриран на: 27 Юни 2016
Мнения: 548

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 20:37    Заглавие:  

Венци написа:
gНе мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.


Ако зарежем общите приказки можеш ли да дадеш конкретика защо според теб разликата е такава голяма и единия ще е фактор, а другия не? Същото и с "шансовете".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5589

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 20:52    Заглавие:  

Sharana написа:
Flankerivo написа:
Така е. И Грипенът е скъп. Мен като човек от Снабдяване ме интересува крайна цена без подробни глупости, които имат за цел да объркат отсрещната страна. Трябва ми цена на придобиване и експлоатация, демек летателен час с ВСИЧКИ разходи. Все, tutto, Alles, all of the shitty expenses.


Точната цена ще я знаят само нашите си, след като си направят сметките на база секретни данни, които са им дадени. Зависи от много неща все пак. Знае се относително, когато изнасят данни без много специфика. Чехите за всичко плащат ~26 000 както се каза, като само за "летенето" са казали колко е - останалите ~ 22 000$ са всичко останало. Колко точно е това всичко останало без лизинг, застраховка, наем на тренажор и прочие неща, които ние няма да плащаме ако закупим Грипен няма кой да каже публично. Но все рамките са достатъчен ориентир за сравнения.


Макар и да разсъждаваш правилно има неща, които не знам.

Има различни видове и начини за формиране на ДЕР при изтребителите, което не прави МиГ-29 евтин, или пък Грипен скъп.

То като цяло модерна авиация без пари не се прави.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5589

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 20:55    Заглавие:  

Венци написа:
Ако имаме възможност, трябва да вземем Ф16 блок70.
Не мога да ви разбера какво дискутирате Грипените. На нас ни предлагат Грипен във вариант С/Д, не Е/Ф, а ние имаме нужда от самолет дето да бъде някакъв фактор в региона след 10 години. Ф16 блок70 като електроника се доближава до Ф35 и все пак има някакъв шанс във въздушен бой с, да кажем, турски или руски изтребители.
Ако пък търсим самолет само за ер полисинг, не си струва да се дават толкоз пари за Грипен в чешки или унгарси вариант мъкнеш само АИМ9Л/М и АИМ120С5.


Самолетите не водят рицарски дуели.

Даже и Ф-22 да имаме, при 8 (осем) бройки, ти гарантирам, че фактор няма да сме срещу посочените от теб.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Венци

Регистриран на: 29 Авг 2014
Мнения: 433

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 21:04    Заглавие:  

Не сме тръгнали да се бием с руснаци, но като ще наливаме пари, трябва да е в самолет, който да седи по сериозно в въздуха. Трябва бойна машина, нещо с което ВВС да придобият някакви способности. Писна ми да слушам само за някакъв ер полисинг 20г. То като че ли това е върха на военното дело. Ако амбициите и стратегията на МО се свежда до това може да караме и с Миг21, все тая какъв е самолета. А също ми омръзна да слушам, че ни трябва самолет на който пилотите да могат да летят и да тренират. Сега следва дебата, пилотите ще карат ли Грипена повече от Ф16ката? Ще бъдат ли по-натренирани и т.н. Според мен, като си знаем какви дезорганизирани цървули сме, разлика няма да има, или ако има, няма да е кой знае колко голяма. Горивото все няма да стига, частите ще идват със закъснение, ще канибализираме самолети, НО базата и електрониката ще е поне дълги години модерна и един ден, ако не дай боже ни притрябват самолети, ще имаме някакви анемични бройки с които положението няма да е съвсем отчайващо. С 2 думи, по-добре Ф16 бл.70 с пилот на 50час, отколкото Грипен С/Д с пилот от 70часа.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5589

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 21:06    Заглавие:  

Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Венци

Регистриран на: 29 Авг 2014
Мнения: 433

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 21:14    Заглавие:  

Super Flanker написа:
Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile


Да, точно така. В бъдеще, ако икономиката малко дръпне и се видим с малко повече пари, много по лесно ще е да вдигнем нальота (като купим керосин и запасни части) отколкото да модернизираме остаряли самолети. Wink
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Super Flanker
[Admin]


Регистриран на: 21 Дек 2004
Мнения: 5589

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 21:17    Заглавие:  

Венци написа:
Super Flanker написа:
Значи хем сме скъсани цървули, хем да взимаме суперпупер изтребители, за да ни седят като музейни експонати, но да имат модерна електроника...

Smile


Да, точно така. В бъдеще, ако икономиката малко дръпне и се видим с малко повече пари, много по лесно ще е да вдигнем нальота (като купим керосин и запасни части) отколкото да модернизираме остаряли самолети. Wink


Най-обичам да чета какво "ще" направим. Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Венци

Регистриран на: 29 Авг 2014
Мнения: 433

МнениеПуснато на: Сря 03 Окт 2018, 21:21    Заглавие:  

Е хубаво, така и така ще взимаме самолет, от четирите варианта кой да изберем?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 94 от 97 [1455 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 92, 93, 94, 95, 96, 97 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0976s ][ Queries: 12 (0.0195s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker