Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Приключи изнасянето на полското злато от Англия · Откриха тяло на мъж в морето край Бургас · Пентагонът отрече за изпращане на 14 000 военни в Близкия изток · Журналисти направиха голям гаф с Путин · Протести и жълти жилетки блокираха Франция! Полицията използва сълзотворен газ · Според Горанов България ще влезе в чакалнята на еврозоната до края на април ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 08 Дек 2019, 02:38
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
БПЛА - UAV
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 47 [699 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 45, 46, 47 Следваща
Автор Съобщение
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 12:14    Заглавие:  

Доколкото виждам и чета до момента това са по-скоро разузнавателни и като втора роля ударни самолети, не вярвам че от "изтребителното лоби" ще седят безучастни при възможността да се създаде безпилотен прехващач който да ги остави без работа - все пак за оператор на БЛА ще се изисква малко по-различна специализация отколкото за пилотите... или най малкото критериите за подбор ще са по широки
_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 12:33    Заглавие:  

Едно от основните предимства на БЛА е че не се рискува живота на летец. На този етап задачите са основно разузнаване и "обработка" на терена. При изпълнението на тези задачи рискът за пилотите явно е по-голям. Може би заради това все още няма особено голям стимул да се създава БЛА-прехващач, просто в небето няма опасни противници и рискът е по-малък.ИМХО.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Студента от София


Регистриран на: 18 Юни 2004
Мнения: 295
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 13:24    Заглавие:  

Ето и отговора на ЕАДС:
PICTURES: EADS Military Barrakuda UCAV rolls out


Unofficial photos have emerged of EADS Military Air Systems' Barrakuda unmanned combat air vehicle (UCAV) demonstrator (pictured below).

EADS Barrakuda UCAV W445


EADS declines to comment on the classified project and details are sketchy. However, the picture shows a UCAV similar to artists' impressions released by EADS last year (pictured at bottom of page). The unmanned aircraft is believed to be around the same size as Boeing's X-45, which has a span of 10.3m (33ft 10in) and length of 8m, which would make it Europe's largest unmanned air vehicle.

The picture shows both the German and Spanish flags on the UCAV's tail, indicating a joint venture between the two countries' militaries on the project.

The UCAV is expected to take flight later this year.

EADS UCAV artist impression W445

© EADS




For exclusive news and expert analysis every week subscribe to Flight International print edition. Included with your subscription are 4 FREE issues and FREE delivery to your home or office.

http://www.flightinternational.com/Articles/2006/02/08/Navigation/177/204572/PICTURES+EADS+Military+Barrakuda+UCAV+rolls+out.html

На стоянката на ЕАДС на Бурже2005 имаше цяла фамилия от безпилотни, ракети и даже безпилотни хеликоптери, за съжаление не мога да кача снимки. Crying or Very sad

_________________
В съда към обвиняемия:
- И как стана така, че нокаутирахте тъща си?
- Ми тъкмо се прибирах от боксов мач, а тя застанала на вратата. Поздравихме се и в следващия момент тя се откри от ляво!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 14:26    Заглавие:  

yautja написа:
Едно от основните предимства на БЛА е че не се рискува живота на летец. На този етап задачите са основно разузнаване и "обработка" на терена. При изпълнението на тези задачи рискът за пилотите явно е по-голям. Може би заради това все още няма особено голям стимул да се създава БЛА-прехващач, просто в небето няма опасни противници и рискът е по-малък.ИМХО.

Може би не е само това. А и до сега не сме сложили разделителна черта между безпилотните и роботизираните самолети. Имайки предвид че болшинството от съвременните "неустойчиви" самолети има достатъчно съвършена автоматика , която коригира действията на пилота, то следващата стъпка на абсолютно роботизиран самолет по мое мнение не е чак толкова сложна - да му се подават само дадени координати и задачи а компютъра сам да изчислява оптималното решение - режим на полета и използвани оръжия. Мисля си че военните и политиците от които зависи това са все пак консервативни

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 16:25    Заглавие:  

Цитат:
А и до сега не сме сложили разделителна черта между безпилотните и роботизираните самолети.


Във филма "21st Century Generation X-plane" се прави следното разграничение- БЛА и ББЛА (безпилотен боен летателен апарат). "Придейтър"-а си е дистанционно управляем апарат- нуждае се от оператор. Пак във филма се казва, че изискванията към операторите са по-малки, отколкото към пилотите. Лесно можело да се обучи човек да управлява подобна машина, но се предпочитали хора с опит, например бивши летци. Автоматичната сиситема за кацане и излитане много улеснявала работата с подобни апарати.
Като пример за ББЛА се дават X-45 (Boeing) и X-47. Ето един цитат от филма-
Цитат:
"При ББЛА имаме опит апаратът сам да поема управлението. Вместо операторът да го насочва с джойстик, ББЛА сам предприема отбранителни маневри при обстрел. Тази технология го прави по-надежден от дригите БЛА."
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27534
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 16:42    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Все още обаче тези маневри са силно опростени. Въобще още е рано да се говори за БЛА можещи да водят самостоятелно бой срещу равностоен противник. Въпреки че издържат много по високо претоварване и са много по леки от пилотируемите самолети БЛА все още са силно уязвими поради "липсата на фантазия". Иначе има доста предимства на пръв поглед. Например Х-45 има (когато бъде приет на въоръжение разбира се) бойните възможности на F-16 даже и по-големи а е с 60-70% (в зависимост от конфигурацията) по-лек .
Виж например тук:
http://www.flug-revue.rotor.com/FRHeft/FRH0105/FR0105f.htm

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
magi


Регистриран на: 26 Юли 2004
Мнения: 799

МнениеПуснато на: Чет 09 Фев 2006, 16:49    Заглавие:  

Зачетох се в един материал...до трета страница съм стигнала,обаче това ми хареса Laughing :

Цитат:
by the year 2010, one-third of deep strike aircraft should be unmanned


Който има желание да си поизгуби от времето,моля:


http://www.spyflight.co.uk/uavops2.doc

_________________
Лети,нападай,бий!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 10 Фев 2006, 19:57    Заглавие:  

Развитие по темата... очевидно е било преднамерено изтичането на информация с цел разпалване на интереса:

Цитат:
Концерн ЕАДС представил прототип БЛА "Барракуда"

[10 Feb 2006]
/ИТАР-ТАСС АКОР/
Концерн ЕАДС представил прототип нового многоцелевого БЛА "Барракуда". Первым с БЛА ознакомился инспектор ВВС ФРГ генерал-лейтенант Клаус-Петер Штиглиц. Презентация прототипа БЛА состоялась в г. Манхинге (Бавария), где производится сборка истребителей "Тайфун". Там же находится испытательный центр бундесвера, где будет производится оценка "Барракуды".

Изначально ЕАДС разрабатывал аппарат для выполнения разведывательных задач по образцу американского БЛА "Предейтор". Однако затем в конструкцию были внесены изменения, которые позволяют использовать "Барракуду" в качестве ударного средства. При этом конструкторы учли опыт "Предейтора", который был оснащен управляемыми ракетами "Хеллфайер" класса "воздух-поверхность".

По оценке военных экспертов, с помощью "Барракуды" ЕАДС намерен завоевать свою нишу в сегменте разведывательных и боевых БЛА, где пока доминирует техника американского и израильского производства. Финансирование проекта "Барракуда" ЕАДС осуществляет преимущественно за счет собственных средств. Незначительный вклад в него внесло министерство обороны Швейцарии.

В течение ближайших месяцев будут проведены испытания "Барракуды" - сначала в Манхинге, а затем - в пустынной местности на территории Испании. По итогам испытаний эксперты бундесвера сделают заключение о целесообразности закупки этих БЛА.

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 11 Фев 2006, 13:34    Заглавие:  

Една меко казано глупава статия, но с интересна снимка на немски БЛА: http://www.segabg.com/online/article.asp?issueid=2136&sectionid=4&id=0000805


Click to see if image is larger

До снимката са написали "F- 22 "Raptor"(Баракуда)
" Shocked

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 11 Фев 2006, 16:17    Заглавие:  

Ето още за Баракуда-та : http://www.flightinternational.com/Articles/2006/02/08/Navigation/196/204572/PICTURES+EADS+Military+Barrakuda+UCAV+rolls+out.html
_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 12 Фев 2006, 14:03    Заглавие:  

Снимки от някакви изпитания на Баракудата:
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger



http://www.network54.com/Forum/211833/thread/1138531815/last-1138561954/Barracuda+UAV --> Интересно форумче.

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
AirBus7er

Регистриран на: 13 Яну 2004
Мнения: 778
Местожителство: Високо над облаците

МнениеПуснато на: Пон 13 Фев 2006, 12:21    Заглавие:  

Тези БЛА започваха да никнат като гъби след дъжд:

Bell Eagle Eye

Click to see if image is larger

Инфо
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 13 Фев 2006, 13:51    Заглавие:  

От Гугъля:

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
С.Николов

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 383
Местожителство: ВАРНА жкВладиславВарненчик

МнениеПуснато на: Пон 13 Фев 2006, 14:46    Заглавие:  

Това последното явно е на базата на опита от
V-22 Оспрей

_________________
Спокойна камарадс шип слоули тонет уотър будет фор евритингс фирщейнзе

http://www.paintballvimpel.com/

Да пишеш на Български с латински букви
е все едно да пишеш с лайна по стената - чете се, но не е приятно !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 13 Фев 2006, 15:17    Заглавие:  

Цитат:
Това последното явно е на базата на опита от
V-22 Оспрей


Сигурно, вице-президента на Бел доколкото знам е бил шев по програмата "V-22 Оспрей". Но в Бел и по-рано са работили по подобни проекти (D 301):
Click to see if image is larger

Бил е някакъв конкурс през '72, конкурент е бил Boeing. Бел са били избрани и е започнато работа по това:
Click to see if image is larger

XV-15


А на сайта на Бел намерих интересен пдф-файл за "орловото око":

http://www.bellhelicopter.textron.com/en/aircraft/military/pdf/EagleEye_PG_05_web.pdf

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 47 [699 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 45, 46, 47 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0864s ][ Queries: 12 (0.0066s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker