Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Rоll-Rоусе пpaви caмoyпpaвлявaщи ce иopaби c изиycтвeн интeлeит (BИДЕО) · Три важни пътни артерии в София ще бъдат блокирани заради протести · Гърция иска да разшири територията си! Президентските декрети вече са готови · Митрополит Гавриил: Единствено Всеправославен събор може да реши църковните проблеми в Украйна · Израел отвори отново граничните пунктове с ивицата Газа · Бизнесът: До 2023 г. ще ни трябват 500 хил. работници, откъде да ги вземем? Чиновниците у нас са 433 000, което .... ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 21 Окт 2018, 14:06
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Щурманска
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan, su27
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 3 [32 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Автор Съобщение
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 14:34    Заглавие:  Щурманска  

Предлагам тук да пишем за всичко свързано с навигацията в ФС. Естествено търсят се линкове за карти, навигации и т.н.

Освен това тук може да се обсъжда всичко свързано с навигацията по различните самолети, схеми, заходи, ортодромии, полярни-молярни и всеки кой каквото го интересува за предвижването от точка А до точка Б.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 16:04    Заглавие:  

Оки-доки
Мисля да си взема един Аирбус(когато излезе някой по-свестен на пазара).
И вече ме занимава един въпрос , още преди да го имам Smile
Как точно се правят тия VOR/DME заходи с FDA. Предимно как се борави там с автопилота, и откъде се вземат градусите (по картата)? Какво трябва иначе да се спазва?
Мерси
Върнете се в началото
tupolev


Регистриран на: 14 Юли 2004
Мнения: 1038
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 20:12    Заглавие:  

Мисля че бъркаш FDA с FPA(Flight Path Angle), но не съм сигурен Very Happy
_________________
Viktor Vassilev IVAO BG-MC FLY ONLINE
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Papagal

Регистриран на: 21 Май 2005
Мнения: 264
Местожителство: Stara Zagora

МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 20:28    Заглавие:  

Мен ме интересуват много неща , ама сега не се сещам за нищо .

ПСС- Момчета , утре заминавам за два месеца в Аляска . Много ще ми е мъчно за всички , че няма два месеца да се виждаме и чуваме , ама после ще компенсираме с биричка и кебапчета Smile . Хайде , със здраве . И дано не е много студено Smile Брррр......
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
tupolev


Регистриран на: 14 Юли 2004
Мнения: 1038
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 21:16    Заглавие:  

Хайде със здраве!!

П.С Ще чакаме бирата Laughing Laughing Laughing

_________________
Viktor Vassilev IVAO BG-MC FLY ONLINE
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Вто 31 Яну 2006, 22:23    Заглавие:  

tupolev написа:
Мисля че бъркаш FDA с FPA(Flight Path Angle), но не съм сигурен Very Happy

да! FPA имах предвид Embarassed
Върнете се в началото
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 11:04    Заглавие:  

И аз искам някой,който разбира заходи по ДМЕ и ВОР,да ни обясни.....Ако може да каже:Къде се гледа на картата,кое се настройва в автопилота,как се активира заходът?...и така..един подробен туториал за кацане по тази техника Smile
_________________
Flying soul!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 11:20    Заглавие:  

Принципът на заход по ВОР/ДМЕ е едно нещо, а как се прави той на конкретен самолет (премерно Ербъс), т.е. кое къде сенагласява е друго.

Аз мога да Ви обясня захода по ВОР/ДМЕ, ползване на схемите в случая, ползване на основното навигационно-пилотажно оборудване и т.н. но от Ербъс конкретно не разбирам.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tupolev


Регистриран на: 14 Юли 2004
Мнения: 1038
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 11:30    Заглавие:  

NorthWest написа:
tupolev написа:
Мисля че бъркаш FDA с FPA(Flight Path Angle), но не съм сигурен Very Happy

да! FPA имах предвид Embarassed


OK, за момента накратко ще кажа. Този модус за който питаш се казва"TRK-FPA" Когато го актвираш излизат два символа на висотомера, единият показва какво трябва да направиш(показва зададеният от компютъра ъгъл с две думи), а другият какъв ти е крена и такава подобна информациякато. Единствената задача е двата символа да са на едно ниво, за да следваш правилния ъгъл! Това е накратко. Дано съм бил поне малко полезен!

_________________
Viktor Vassilev IVAO BG-MC FLY ONLINE
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 17:37    Заглавие:  

Имаш предвид че с V/S копчето се завъртат градусите, а в дисплея над него ти препоръчва колко да сложиш? Предприемам че това го знае от зададените данни в бордовия копютер. Така правилно ли съм го разбрал? Има ли някой снимка случайно?
Мерси
Върнете се в началото
tupolev


Регистриран на: 14 Юли 2004
Мнения: 1038
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 18:11    Заглавие:  

Ами с копчето когато минеш във TRK-FPA ти излизат двата символа, които взимат информация от FMGC, тоест правилно си разбрал Smile

HDG-V/S mode- мисля че това е Heading-Vertical/Speed модус това си е стандартният Flight Director с двете линии Smile

_________________
Viktor Vassilev IVAO BG-MC FLY ONLINE
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest
Гост


МнениеПуснато на: Сря 01 Фев 2006, 18:17    Заглавие:  

OK
Мерси Smile
Върнете се в началото
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2006, 09:19    Заглавие: И-21  

Инсталирах си инерциалка на ПТ-154, И-21 (тази от Ил-62), която е слагана и на някои реални бордове 54-ки в Русия.

Много яко - връща те в зората на електрониката и в същото време върши много добра работа. В комбинация с НВУ-то става страхотно комплексно самолетоводене, полетът е много по-интересен.

Препоръчвам на всички, които ПТ им е интересен. Ако има интерес, мога да преведа най-важната част от документацията.

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
tupolev


Регистриран на: 14 Юли 2004
Мнения: 1038
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2006, 09:50    Заглавие:  

Хората НВУ ги мързи, пък ти за ИНС говориш, която е по-сложна от НВУ Very Happy
_________________
Viktor Vassilev IVAO BG-MC FLY ONLINE
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Пон 06 Фев 2006, 10:19    Заглавие:  

Аз не мисля, че е много по-сложна - напротив, мисля че хората "фенове" на западните електронни играчки ще свикнат с И-21 много по-бързо отколкото с НВУ. НВУ-то иска постоянно да му баеш, докато И-21 позволява вкарването на цели 9 пункта още преди излитането. Т.е. на един нормален маршрут от 15 пункта например се изисква само веднъж по време на полета да се вкарат новите 6 пункта. Останалото самолетът си го прави сам Smile) досущ като някой арбуз или бобик! И-21 дори позволява смяна на пунктовете по време на полет, прескачане на пунктове, полет от настояща позиция до нова зададена и т.е. , което с НВУ е доста сложничко, ако предварително не си си направил разчетите на ортодромическите курсове и разстояния.
_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 3 [32 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0923s ][ Queries: 14 (0.0057s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker