Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Те бъркат в джоба: Ето ги новите екотакси за автомобилите · Черни облаци надвиснаха над Заев заради спор, който ще промени Балканите завинаги · Млад военен уби полицай в Пловдив заради жена · Брутално кървави разкрития за зверствата, извършени от българина, задържан за тероризъм в Марсилия · Китай осигури връзка с обратната страна на Луната · Из авиационната история ·

Select Forum Language:

 
Hot topics: hot ПАРАД ЗА ДЕНЯ НА ХРАБРОСТТА И БЪЛГАРСКАТА АРМИЯ - 6 МАЙ 2018(61)
В момента е: Пон 21 Май 2018, 17:03
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Списания
Клуб КРИЛЕ - бр. 3/2006
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [21 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща

Как оценявате брой 3/2006 на сп. "Криле"?
10 - перфектно
5%
 5%  [ 1 ]
9
23%
 23%  [ 4 ]
8
29%
 29%  [ 5 ]
7
5%
 5%  [ 1 ]
6
5%
 5%  [ 1 ]
5
5%
 5%  [ 1 ]
4
5%
 5%  [ 1 ]
3
0%
 0%  [ 0 ]
2
0%
 0%  [ 0 ]
1 - за боклука
17%
 17%  [ 3 ]
Общо гласове : 17

Автор Съобщение
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 27 Фев 2006, 12:03    Заглавие:  Клуб КРИЛЕ - бр. 3/2006  

Живот и здраве новият брой ще бъде на пазара на 7 март (вторник).

Click to see if image is larger

Съдържание март 2006

А380 – програмата е в график
„Ние сме в график” е лайтмотивът на мениджърите по летателните изпитания на програмата А380.

В последния час – договорът за С-27J “Спартан” е подписан

Новини

Раздържавяват "България ер" - схемата е парен каша духа
Днес "България ер" превозва почти толкова пътници, колкото и "Балкан", но със седем пъти по-малко служители. Авиокомпанията работи добре...

Родните авиопревозвачи през 2005 г
На 4 февруари се проведе редовната годишна пресконференция на АБА, на която бяха огласени данните за икономическата дейност на българските авиопревозвачи по редовни и чатърни линии за 2005 г.

Британски „Апач”-и над Афганистан
Основната цел на третия етап от присъствието на НАТО в планинската държава е поемането на контрола и разширяването на присъствието.

С РПГ срещу вертолет – част 2
След завладяването на Ирак като основен проблем за полетите на вертолетите на коалиционните сили се счита голямото разпространение на руски ПЗРК „Стрела-2М”, „Стрела-3” и „Игла”.

Динамиката е голяма
Интервю с Николай Николов началник на отдел Авиационна сигурност на ГД ГВА.

Тесният авиаторски свят
Много време изтече от онзи 18 април 1983 г., когато идващият за кацане непосредствено след мен старши лейтенант Трифон Фитев загина.

Изтребителната ни авиация – извън шаблона!
Екип oт списанието посети Граф Игнатиево и ще покаже на своите читатели как преминава дежурството на четирима летци там.

Вертолетният авиобизнес в Русия – 2004-2005 г.
В момента вертолетният парк в Русия наброява около 2000 машини без тези, които летят в армията и в другите силови ведомства.

Разследване на авиационни събития
Гражданското въздухоплаване представлява сложна система от активни и пасивни елементи, в непрекъснато взаимодействие и влияние един на друг.

Съкращения в полза на F-22A и F-35А
Военният бюджет за 2007 г. на САЩ ще осигури получаването на планираните количества изтребители от пето поколение.

Фолклендската война
Със създаването на ООН Аржентина нееднократно повдига въпроса за Фолклендите.

Орбиталните храни
Руската космическа реклама твърди, че учените са създали революционно меню за руските космонавти.

Щурмовият самолет 91

Да си направиш тренажор
В днешно време самолетните тренажори за гражданската и военната авиация са нищо друго освен суперкомпютри и пилотски интерфейс.

МиГ-23МЛД срещу F-4E, F-15A, F-16A и Kfir
Тук общото правило: „Който стреля първи, сваля първи и диктува изхода на боя” трябва да се приема с особена важност за МиГ-23.

На корицата: Самолет А380, прототип MSN004 в окраска на Emirates Airways (сн. Airbus)

В следващия брой:
- Вертолетните засади с ПЗРК в Чечня
- Авиационното обучение в България
- Паразитният изтребител „Гоблин”
- Fokker 70/100

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Fox Mulder на Чет 06 Апр 2006, 11:03; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 07 Мар 2006, 09:04    Заглавие:  

От днес новият брой е на пазара. Надявам се, че ще споделите впечатленията си от него. Wink
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Lion King


Регистриран на: 09 Авг 2005
Мнения: 492
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Вто 07 Мар 2006, 10:31    Заглавие:  

Все още не съм си го купил, но от това което прочетох по-горе ми се вижда, че ще е адски интересен брой(както винаги Very Happy )! Статията за дежурството на Граф-а сигурно ще е много арна, пък и с нетърпение очаквам в следващия брой статията за нашето авиационно обучение.
Да са ни живи и здрави всички от екипа на Клуб Криле!

_________________
Без авиация - няма нация.
Аватар ----> Огнян Стефанов
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Lion King


Регистриран на: 09 Авг 2005
Мнения: 492
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Чет 09 Мар 2006, 00:23    Заглавие:  

Този брой ми хареса много. Като го прелистих отначало честно казано не ми грабна окото. Но като почнах да теча въведенията към всяка статия ми се видя страшен направо. Очакванията ми за статията "Изтребителната авиация - извън шаблона" се оправдаха напълно. Отдавна не бях чел статия написана по този начин - все едно бях при онези мъже в дежурния дом. Very Happy Евала за автора и! Статиите за 23-ката, симулатора, "Апачи"-то също не стоят по-долу. Абе с две думи - прекрасен брой! Very Happy
_________________
Без авиация - няма нация.
Аватар ----> Огнян Стефанов
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Helmet


Регистриран на: 16 Апр 2005
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Нед 12 Мар 2006, 21:04    Заглавие:  

Много е довър и този брои уценил съм го с 9 от 10 и то защото няма плакат и за това ще попитам в следващият брои предвижда ли се такъв? Smile
_________________
Desert Eagle load onley 7
"В битката човек трябва да|пази приятелите си". Осуалд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Lion King


Регистриран на: 09 Авг 2005
Мнения: 492
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Нед 19 Мар 2006, 21:20    Заглавие:  

Helmet написа:
Много е довър и този брои уценил съм го с 9 от 10 и то защото няма плакат и за това ще попитам в следващият брои предвижда ли се такъв? Smile

Плакати имаше през 1996, 1997 и май през 1998 г. От там до сега е нямa плакати Wink Sad .

_________________
Без авиация - няма нация.
Аватар ----> Огнян Стефанов
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Lion King


Регистриран на: 09 Авг 2005
Мнения: 492
Местожителство: Провадия

МнениеПуснато на: Нед 19 Мар 2006, 21:26    Заглавие:  

Бих искал тези които са гласували "За боклука" да напишат какво толкова не му харесаха са този брой. Винаги може да се намери нещо интригуващо във всеки брой за да не се дава тази оценка. Evil or Very Mad
_________________
Без авиация - няма нация.
Аватар ----> Огнян Стефанов
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Helmet


Регистриран на: 16 Апр 2005
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Пон 27 Мар 2006, 14:05    Заглавие:  

Lion King написа:
Helmet написа:
Много е довър и този брои уценил съм го с 9 от 10 и то защото няма плакат и за това ще попитам в следващият брои предвижда ли се такъв? Smile

Плакати имаше през 1996, 1997 и май през 1998 г. От там до сега е нямa плакати Wink Sad .


Не съм си го взимал много време но съм сигурен че грешиш защото до колкото си спомням `98 плакатчетата са А4 а аз си имам и А3 което доказва че и доста време след `98 има плакати Razz

_________________
Desert Eagle load onley 7
"В битката човек трябва да|пази приятелите си". Осуалд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
TIG


Регистриран на: 31 Мар 2004
Мнения: 456
Местожителство: София България

МнениеПуснато на: Пон 27 Мар 2006, 16:17    Заглавие:  

Гласувам с 6, защото броят е по-добът от бр.2 (гласувах с 4), но отново има доста "дефекти" от предишни броеве, дълго описвани и разисквани:

1. маса реклами при цена 4 лева;
2. множество изрязани статии - следва продължение...
3. интервюта, които лично аз не харесвам (лично мнение)
4. пак реклами на "наш'те"

Липсва грам критика на глупостите на управниците, дали пък не е поради някое заплашително обаждане по телефона от гореспоменатите?

_________________
Който не иска да направи нещо намира причини, а който иска - начини!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
yautja


Регистриран на: 16 Дек 2005
Мнения: 1299
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 27 Мар 2006, 17:07    Заглавие:  

TIG написа:

1. маса реклами при цена 4 лева;
2. множество изрязани статии - следва продължение...
3. интервюта, които лично аз не харесвам (лично мнение)
4. пак реклами на "наш'те"

Липсва грам критика на глупостите на управниците, дали пък не е поради някое заплашително обаждане по телефона от гореспоменатите?


Абе Тошко, доде учеше в МЕИ-то, впечатление на умно момче правеше. Ходя често в ING по лични дела, гледам компютри разнасяш, викам си- човека системите поддържа, за доброто на холандци и българи работи. Въобще за пример да те дават. Кажи само, защо разваляш целата картина с изказвания кат горното!? Confused Sad
И не се сърди, аз с добро го казвам. Wink


Колкото до този брой...ми не съм го чел и нищо не мога да кажа. Ама от тез, който съм прочел през последните пет-шест години.... ми добро си е списанието. Особено на фона на много други.

Колкото до критиките към властта... хайде стигани ни, че излиза на Болен парцала- вестник "Атака". Не копувам често Криле, ама ако и там започнат да политиканстват- хич няма да го копувам.

Иначе критики имам, ама списание угодно на всеки не може да има. Така че давайте все така, добре сте си. Cool

_________________
WE OWN THE NIGHT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 27 Мар 2006, 20:56    Заглавие:  

Всяка критика е добре дошла. Нека да отправя няколко забележки с надеждата за нормален диалог.

TIG написа:
1. маса реклами при цена 4 лева;


В мартенския брой има точно 4,5 страници реклама, което при списание от 56 страници прави точно 8% от съдържанието. Ако прибаваим и осемте страници на "Вестник ВВС", то нещата стават доста символични. И това е доста малко. При повечето български списания в момента рекламата е към 30-40% от съдържанието. Разбира се може и съвсем без реклама, тогава списанието ще струва повече от 4 лв. Ако ви изнася казвайте.

TIG написа:
2. множество изрязани статии - следва продължение...


Така е и не е така. Специално в този брой има три материала с продължение. Два от предишния брой и един чийто край е в следващи броеве. Предполагам за един редовен читател това не трябва да е проблем.
Има и друго обаче. По различни съображения не е добре да се пускат материали по-дълги от 5-6 страници. Което значи, че при нормално количество илюстрации това прави около 30-35 000 знака. На Word-а всеки може да види колко е това и дали е достатъчно да се опише нормално един конфликт или по-сериозен проблем.

TIG написа:
3. интервюта, които лично аз не харесвам (лично мнение)


В този брой има точно едно интервю с Николай Николов от охраната на летище София. Във "Вестник ВВС" има интервю с полк. Румен Радев. Кое от двете не беше хубаво и ккаво трябва да е интервюто, което да се хареса евентуално?

TIG написа:
4. пак реклами на "наш'те"


Кои са "наш'те"? - сериозно питам.

TIG написа:
Липсва грам критика на глупостите на управниците, дали пък не е поради някое заплашително обаждане по телефона от гореспоменатите?


Липсват гръмки заглавия от типа на "ПРЕЕБАХА ВВС", които са по-подходящи за жълт вестник.
Не съм съгласен обаче, че няма остри, даже доста остри неща. Ето малко от новия брой:

Цитат:
„Дайте ни самолети и ресурси! Летци, които са готови да жертват всичко в името на повишаването на подготовката, имаме!!!”


Цитат:
„Първоначално, когато започнахме да правим “ер полисинг”, си мислихме, че просто се вдигаме във въздуха, имаме нарушител, който си лети нанякъде, ние отиваме и заставаме до него, прочитаме му бордния номер и “изпяваме” един типов доклад на ASOC в София. После евентуално да установяваш връзка или чрез радиото или със знаци и да му окажеш накъде да лети. Обаче се оказва, че това е най-най-най-елементарното от “ер полисинг”.

Ние обаче трябва да можем да възпрепятстваме нерегламентираното преминаване през нашето въздушно пространство не само на транспортни, частни и пътнически самолети. Трябва да можем да въздействаме и на тези, които може да се окажат агресивни (тоест други изтребители). Това значи, че трябва да изпълниш не само един елементарен прехват, но и да си способен да извършиш маневрен въздушен бой. Да можеш да изпълниш атаки по малоскоростни цели, защото нарушителят може да е вертолет или малък спортен самолет. Трябва да сме готови да се справим с всичко, което може да се изправи срещу нас. Не е фасулска работа “ер полисинг”! Пък и ние не сме въздушни катаджии. За тази работа се искат истински въздушни бойци.


Цитат:
„Ако в скоро време не постъпят още самолети или не ремонтират МиГ-29, нещата за пилотите, които носят дежурствата, ще станат много тежки и натоварени.”


Цитат:
„Някога давахме дежурства само с по един самолет, сега те са в двойка. Обаче хората, които като цяло могат да дежурят, са почти същата бройка. И това искаме да го споменем, тъй като понякога всичко ни идва ма-а-а-лко нанагорно!” – заявява рязко и уверено Славов. Да, не съм очаквал точно такъв отговор на този казионен въпрос. Почти няма какво да кажа, едва успявам да спомена, че колегите им от дневната смяна са споменали и за многото дежурства.

„Днес е 30 януари. С това ми дежурство аз за месеца имам 12, а Джъмбо – 11” – отговаря ми водачът на двойката.

„Значи сега, като го няма МиГ-29, това ли ще е горе-долу натоварването на месец за класните летци на МиГ-21?” – питам аз, знаейки горчивия отговор.

„Всички, които летят на МиГ-21, сега дават дежурства с изключение на четирите момчета, които миналата година се приучиха…” – казва Славов и бива допълнен от своя воден: „…те още не са почнали да дават дежурства, но скоро и това ще стане. Всички, които сме над втори клас, даваме дежурства. Но не сме много...”


Цитат:
Добре, хайде да се засилваме към чисто човешката страна на въпроса на многото дежурства. Как се отразяват на тези двамата млади летци многото дежурства?

„Зависи как се случи. Ако се паднат две дежурства на седмица, всичко е нормално. При три идва малко нанагорно, а при четири хич не ми е тамън! Случва се обаче между дежурствата да си на полети и, разбира се, не си ходим у дома. Примерно си дневен дежурен, после през нощта си на полети, после пак дневен дежурен… Човек малко изкуква. Какво да ти кажа… Не можеш примерно да се изкъпеш като хората” – заявява бързо и уверено ст. лейтенант Славов. Ако думите му ви звучат като протест, нека чуем и допълнението на капитан Славков:

„Това по принцип не е много редно, но за съжаление е така - с тези хора, с които се разполага, с тези дежурства, които трябва да се дават, и с тази налична техника. Получава се един омагьосан кръг. Ако го има МиГ-29, се трае, но сега го няма! Има една бройка хора, които дават дежурства, и като се добавят новите четирима летци, в обозримо бъдеще няма шанс да сме повече.”


Цитат:
„Всички проблеми са заложени в миналото и ги има от много време. И тяхното разрешаване не зависи от командира ни и хората под него. Всичко зависи от тези над тях. Никой не ни дава необходимите ресурси, за да могат всички да летят. Я няма да имаме самолети, я гориво, я някакъв друг ресурс. Трябват ни повече подготвени пилоти, за да си вършим работата спокойно. А това в обозримо бъдеще май няма да стане!”


Цитат:
„Това, че даваме дежурства, няма как да се компенсира. Все пак се дава дежурство 24 ч в денонощието и 7 дни от седмицата. Лошото е, че всичко това се прави за една много символична сума, която, ако си активен пушач, няма да ти стигнат за две кутии цигари.”


yautja написа:
Иначе критики имам, ама списание угодно на всеки не може да има. Така че давайте все така, добре сте си. Cool


Казвай, ще ми бъде интересно.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Helmet


Регистриран на: 16 Апр 2005
Мнения: 195

МнениеПуснато на: Вто 28 Мар 2006, 01:14    Заглавие:  

За лично в този брои първото което прочетох беше интервюто и ми беше доста интересно особено момента с принцесите Laughing то на това незнам дали да се смея или да го приема на сериозно.Това пазителите на нашето небе да очакват някакви си ядене Confused
_________________
Desert Eagle load onley 7
"В битката човек трябва да|пази приятелите си". Осуалд.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
TIG


Регистриран на: 31 Мар 2004
Мнения: 456
Местожителство: София България

МнениеПуснато на: Вто 28 Мар 2006, 10:58    Заглавие:  

Привет Фоксе,

За повечето неща съм съгласен с теб.
Само 2 забележки към твоят коментар:

1. Вестник ВВС прави нещата с рекламата символични.... Вестник ВВС ни беше добавен без особено опипване на желанието на читателите да го има в сп. Криле и за мен то е част от рекламите, тоест аз обикновено го прелиствам, чета разказа на последната страница и продължавам нататък.

2. Продължавам да твърдя, че няма критика в списанието. Изчетох цитатите, които ми предложи, но не смятам че те оборват мнението ми. Не виждам да е казано колко смешна беше смяната на l39 с pilatus, липсва информация за това кой реши, че само 3 (три!) самолета могат да участват в конкурс за нов изтребител - 2 от наш'те и Грипен за да покрием нужния минимум от три кандидата.

Разбирам Вашата гледна точка, но идеята да станем 51 щат не ми е близка и евентуални контра статии са необходими, но липсващи.

Не видях никъде критика на изказвания от типа, че новата техника трябва да е НАТО съвместима и следователно Американска. Не видях много коментари по купуването на Линкс/Спартан, освен 4-5 възхваляващи статии за Спартан (модернизиран С130). Да, вярно е, че никой не ме кара насила да купувам, но израстнах с това списание и изказвания от типа "за нас е изключително важно да имаме американски бази" вече свикнах да чувам от псевдо политици но не и от Вас.

Статиите за А380, космоса и Фолклендите са невероятни!

_________________
Който не иска да направи нещо намира причини, а който иска - начини!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
HOKUM
[Moderator]


Регистриран на: 17 Яну 2004
Мнения: 316
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Вто 28 Мар 2006, 11:34    Заглавие:  

Абе защо ли си мисля, че доста държави си карат на самолети от типа на РС-9 без никакви грижи? Това, че е витлов не му пречи да бъде добър...
_________________
"С пистолет и добра дума се постига много повече, отколкото само с добра дума."
Ал Капоне
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
TIG


Регистриран на: 31 Мар 2004
Мнения: 456
Местожителство: София България

МнениеПуснато на: Вто 28 Мар 2006, 11:41    Заглавие:  

Не е лош Hocum. Мисълта ми беше, че имахме по-добри. Ако толкова ще спестим като минаваме от реактивни на витлови, защо не минем направо само на авиосимулатори?
_________________
Който не иска да направи нещо намира причини, а който иска - начини!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [21 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Списания
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2851s ][ Queries: 14 (0.0135s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker