Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ВЪЗКРЕСЕНИЕ ЗА ВВВУ "ГЕОРГИ БЕНКОВСКИ" · САЩ с доклад за богатството на турския президент Ердоган · Заев: Ако не получим дата за преговори с ЕС, значи Европа отхвърля Преспанското споразумение · Нoвaя гaзeтa: Американците бягат панически от турската армия · ЧЕСТИТ ПРАЗНИК И ВЕСЕЛО НАСТРОЕНИЕ : ОТНОВО ЗА ПИЛОТИТЕ И СТЮАРДЕСИТЕ ... И САМОЛЕТОНОСАЧИТЕ · Германската преса: България отмъква завода на Volkswagen със смел ход ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 16 Окт 2019, 21:15
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
ЧТК - кой какво мисли и смята за Частен Транспортен Колеж?
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 8 от 10 [140 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10 Следваща
Автор Съобщение
Nikolay


Регистриран на: 11 Мар 2005
Мнения: 472
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 10 Окт 2009, 10:29    Заглавие:  

slav4o1 написа:
В БГ чувам наред че късат на авиолекарските за глупости - защо не отидете в английското CAA и не си изкарате клас 1 медикал тъкмо ще е по JAR


Хмм- има ли такъв вариянт, и ще важи ли английския медикал тук в БГ? Стана ми интересно защото имам приятелче, което го скъсаха на психометричните тестове, а знам че по западна европа за да вземеш клас 1 трябва да минеш само лекарските кабинети без подобни психота... Confused

_________________
Aviate, navigate, communicate!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Съб 10 Окт 2009, 17:06    Заглавие:  

А в момента на каква цена се предлага интегрирания курс от zero hours до CPL-IR ?
_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slav4o1

Регистриран на: 04 Фев 2008
Мнения: 11

МнениеПуснато на: Нед 11 Окт 2009, 22:17    Заглавие:  

Nikolay написа:
slav4o1 написа:
В БГ чувам наред че късат на авиолекарските за глупости - защо не отидете в английското CAA и не си изкарате клас 1 медикал тъкмо ще е по JAR


Хмм- има ли такъв вариянт, и ще важи ли английския медикал тук в БГ? Стана ми интересно защото имам приятелче, което го скъсаха на психометричните тестове, а знам че по западна европа за да вземеш клас 1 трябва да минеш само лекарските кабинети без подобни психота... Confused



Ще е глупаво ако не важи нали уж за JAR стандарти се стягаме , този медикал е по този стандарт. В Английското ГВА няма никакви психотестове и определено няма да ти губят времето
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 12 Окт 2009, 08:48    Заглавие:  

trakon написа:
А в момента на каква цена се предлага интегрирания курс от zero hours до CPL-IR ?


Тъй като си пуснал този въпрос в темата ча ЧТК предполагам, че питаш само за теория (иначе не би питал тук).

В ЧТК теорията е направо за ATPL и струва 4400 лв. След това се лети в някой от центровете, с които ЧТК има договореност.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 12 Окт 2009, 09:09    Заглавие:  

slice написа:
trakon написа:
А в момента на каква цена се предлага интегрирания курс от zero hours до CPL-IR ?


Тъй като си пуснал този въпрос в темата ча ЧТК предполагам, че питаш само за теория (иначе не би питал тук).

В ЧТК теорията е направо за ATPL и струва 4400 лв. След това се лети в някой от центровете, с които ЧТК има договореност.


Задължително ли е да се лети там където имат договор или може и н друго място?

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Пон 12 Окт 2009, 21:50    Заглавие:  

@Slice- ок, мерси не бях на ясно че в ЧТК се кара теорията и другаде-практиката. Не че няма логика, но
малко разместено ми се вижда, трябва да можеш да стигаш до CPL, без ATPL- теорията.

@Slav4o1 - няма как да стане тоя номер да си вземеш мед. свидетелство клас 1 от УК и да идеш да
караш обучението в БГ. Ако пък тук вземеш JAR/JAA- бревет, или вземеш FAA-бревет
във Флорида и после обърнеш в JAR/JAA - то ясно че можеш да летиш и в БГ и цяла Европа, но
не всички УК-бревети са JAR/JAA, има и такива с намалено лет. обучение, които важат само за УК.
Даже можеш да летиш и с FAA-бревет, обаче самолета трябва да е с USA- регистрация.

_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 13 Окт 2009, 08:51    Заглавие:  

Въпросът е, че в БГ наистина са малко хората, които желаят само CPL за цялата си кариера - всички в крайна сметка се стремят към ATPL. Самият факт, че в ГВА не издават Frozen ATPL ги принуждава да стоят 1500 ч. на CPL/IR. Така се получава, че желаещи за CPL/IR няма, за сметка на ATPL. Разликата, предполагам се досещаш е в хорариума.
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
trakon

Регистриран на: 19 Авг 2006
Мнения: 97

МнениеПуснато на: Сря 14 Окт 2009, 21:18    Заглавие:  

Предполагам да карат ATPL още в началото е по-добрия вариант за млади хора, които искат бързо(за година)
да станат пилоти и имат подготвени паричните средства за цялата практика до CPL/IR.
После могат да кандидатстват за място в авиолиниите, но пък колко авиолинии в БГ оперират малки
самолети, за които не се изисква типов рейт(май не са много като в Канада и Щатите)
- т.е. -може да се окаже че трябва да финансират и
този си тип обучение за типов рейт. Ако пък човек предпочита да поразтегне практическото си обучение поради липса на
средства или вместо да дава пари за типов рейт, реши да купи малък самолет- втора ръка, май CPL/IR ще му е
достатъчен да работи като спреър или инструктор и в най-добрия случай- аеротакси, за което обаче се иска повече
опит и се работи от по-възрастните пилоти обикновено, които са и собственици на техниката.
Не знам доколко е прието и като вариант хората, които
са се подготвяли за авиолиниите, да бъдат наемани от собствениците на малки самолети, аз познавам 1-2 ма такива,
но колко е разпространено тук като вариант не знам.

_________________
Уважаеми сънародници , моля след излизане от тунела ,не изключвайте светлината в края му.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
slice


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1801
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 15 Окт 2009, 06:50    Заглавие:  

Описваш един сценарий, които добре работи в САЩ и може би на запад. Тук в България бизнес с лека авиация на практика не се прави и няма как да стане това, което си описал.

При нас излизаш с CPL/IR и 200 часа на пазара. Ако някой превозвач търси пилоти те наемат и ти плащат типовото обучение (при това уговорките могат да са различни - те плащат сега и ти удържат после, ти плащаш някаква част, ти плащаш цялото ако се провалиш на тренажора и т.н.). След като те наемат летиш около 90 ч. като т.нар. обзървър или още може да се нарече Second Flight Officer. Идеята е да гледаш, но да не пипаш. Най-много да ти дадат да водиш радиокомуникацията и да подаваш карти. След това вече сядаш на втора седалка.

_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
AiR BastarD

Регистриран на: 05 Мар 2010
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 14:02    Заглавие:  

Днес се обадих в ЧТК казаха ми, че семестриалната такса е 1100 лв, а летатлните часове се карат в Еър Спорт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 14:12    Заглавие:  

Летателните часове ще ги караш където ти сметнеш за нужно. Никой не може да ти кажа къде ще си харчиш парите, освен ако няма други подробности, Slice може да сподели.
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
AiR BastarD

Регистриран на: 05 Мар 2010
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 14:13    Заглавие:  

Това ми казаха, че работят със Еър Спорт
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 14:33    Заглавие:  

AiR BastarD написа:
Това ми казаха, че работят със Еър Спорт


И аз работя с МакДоналдс, но това значи ли, че само МакДоналдс ям? Пак ти казвам, летенето ти решаваш къде ще е.

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
su27
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1248

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 17:29    Заглавие:  

Еър Спорт имат договор с ЧТК, за това са му казали така... не мисля обаче , че това обвързва обучаемите в ЧТК по някакъв начин.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 26 Апр 2010, 17:45    Заглавие:  

Е тотака звучи. А и не е първия случай на извъртане на нещата.
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 8 от 10 [140 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 6, 7, 8, 9, 10 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0716s ][ Queries: 12 (0.0044s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker