Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Апаратурата за радиотехническо разузнаване оборудване CARABAS · Най-високата цена за предлаган глас давали от ДПС, а след това ГЕРБ и БСП · Шведският самолет за въздушно разузнаване Tp-86 Sabreliner · Цветанов: В сложната ситуация избрахме стабилността · Регатата "Тол шипс" в Черно море, спонсорирана от руската "Совкомфлот", беше отменена без обяснения · Непознат досега комплекс за ПВО на базата на КамАЗ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 23 Фев 2019, 13:20
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Българските авиокомпании - инфо, история, самолети, факти.
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 4 [56 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
Filby

Регистриран на: 02 Апр 2006
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Пет 26 Яну 2007, 22:29    Заглавие:  

air-master написа:
Някой знаели нещо за Tу-134 в Разград дали е още там


Самолета все още си седи в поделението, днес ходих да го гледам...от далеч изглежда в добро състояние.
Като се оправи времето ще отида да го снимам, ще го кача в bgspotters.net и ще пусна линк тук.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Пет 26 Яну 2007, 22:53    Заглавие:  

Filby написа:
air-master написа:
Някой знаели нещо за Tу-134 в Разград дали е още там


Самолета все още си седи в поделението, днес ходих да го гледам...от далеч изглежда в добро състояние.
Като се оправи времето ще отида да го снимам, ще го кача в bgspotters.net и ще пусна линк тук.


Smile е супер малко ще чакаме обаче защото дават времето да се разваля още повече Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Alexxx


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 778

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2007, 16:24    Заглавие:  

Някой зане ли подробности за Ту-134 LZ-TUO?

http://pic.bgspotters.net/?id=9446

Доколкото знам е в Силистра на брега на р. Дунав.

На тези снимки няма инфо за местоположение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2007, 20:14    Заглавие:  

Alexxx написа:
Някой зане ли подробности за Ту-134 LZ-TUO?

http://pic.bgspotters.net/?id=9446

Доколкото знам е в Силистра на брега на р. Дунав.

На тези снимки няма инфо за местоположение.


Да в Силистра е на брега на река Дунав аз и мога да дам още много снимки който иска да ме търси на- skype- air-master07 или strike13@abv.bg
Иначе незнам много за него Embarassed знам че е занесен между 1987 и 1989 - на стълбите пиши Летище Варна и сигурно от там са го докарали
Преди можеше да се влиза вътре и си спомням че в кабината имаше сичко - сега го подържат колкото могат ама не е пребоядисван скоро -
Предишната му регистрация мисля че е LZ-TUF
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Alexxx


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 778

МнениеПуснато на: Нед 11 Фев 2007, 23:41    Заглавие:  

А аз знма, че и това е оригиналния LZ-050, демек военна машина.

Дай снимките тук направо, за да им се радваме всички Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2007, 02:42    Заглавие:  

Alexxx написа:
А аз знам, че и това е оригиналния LZ-050, демек военна машина.

Дай снимките тук направо, за да им се радваме всички Smile


Аз видях същото в регистара на бгспотърс но не вярвам защото
LZ-050 е това http://www.airliners.net/open.file/1168443/L/
а снимката е направена през 1995 пък самолета си седи в Силистра от 1987-89 Wink
Пък и този LZ-050 има врата отзад а LZ-TUO няма
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2007, 03:11    Заглавие:  

Ето и няколко снимки


Click to see if image is larger
Това пък е вътре в предния колесник
Click to see if image is larger
От долу
Click to see if image is larger
Това е вътре дето е бил двигатела - незнам защо отзад няма капак
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
От тук се вижда на кой двигател му го няма капака
Click to see if image is larger
LZ-TUO
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Това ми е любимата снимка
Click to see if image is larger
Балканче Mr. Green
Click to see if image is larger
Тука се вижда малката ограда ама преди нея има доста по голяма която прескачах Very Happy Very Happy
Click to see if image is larger
Тука малко по от близо
Click to see if image is larger
Ясно се вижда надписа Летище Варна
Click to see if image is larger
Малкия Дзверо Mr. Green
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
И от др.страна
Click to see if image is larger

утре още ...............
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2007, 03:44    Заглавие:  

така... продължавам ...
Преди самолета изглеждаше така

Click to see if image is larger
и така
Click to see if image is larger
Shocked Shocked добре е че вече го поизчистиха
На тази снимка се виждат част от уредите на метеорологичната станция в която е самолета
Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Тук задния колесник ама качевството е мнооого зле Embarassed
Click to see if image is larger
Даже е с кормилото Very Happy
Click to see if image is larger
И накрая
Click to see if image is larger
Надявам се да ви хареса Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Toni

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 102

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2007, 20:03    Заглавие:  

Ту-134 0350922 (1971) e бил 050 и след това LZ-TUO

Ту-134А 1351303 (1972) e бил LZ-TUP, 050, LZ-D050, LZ-TUP

Става въпрос за два различни самолета, които по различно време са служили във ВВС.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Alexxx


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 778

МнениеПуснато на: Пон 12 Фев 2007, 20:33    Заглавие:  

Супер снимки Smile

А каква е тая история с Ту-154Б LZ-BTD, който излиза извън пистата на 5 юни 1992г?

Какво се е случило тогава?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Делян


Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 77
Местожителство: KJSD, Sikorsky Heliport, Stratford, CT, USA

МнениеПуснато на: Пон 09 Апр 2007, 17:13    Заглавие:  

VS11 написа:
Може и да не е много по темата, ще прощавате, но ако някой може на кратко да обясни как се перат пари с авиолиния. Това по повод широко разпространените мнения, че ТИМ ще пере пари с новия "Балкан", както се спомена и това за Jes Air.

имаш незаконни пари и правиш авиокомпания (но може и да е всякаква друга компания) за да ги переш. явно не е толкова лесно както го пиша защото трябва да доказваш произхода на парите, но също си зависи дали някои въобще ще ти държи сметка за произхода на парите. зависи в коя държава става сделката!
не казвам, че JES Air са били създадени така, но по онова време как по-друг начин да купиш три А310 без да си взел пари от държавният бюджет някакси (легално или нелегално)?

_________________
http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Delyan
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=15672
http://airliners.net/search/photo.search?emailsearch=delyankovachev@mail.bg
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
Делян


Регистриран на: 07 Сеп 2006
Мнения: 77
Местожителство: KJSD, Sikorsky Heliport, Stratford, CT, USA

МнениеПуснато на: Пон 09 Апр 2007, 17:36    Заглавие: Re: да спомена скромните си познания за Jes Air  

IvanFL написа:
За Jes Air аз си спомням следното: След като спряха полетите, много пътници останаха на сухо. Една моя позната обаче, представете си, си получи парите обратно от канцелирания билет между ню йорк и софия. тогава вестниците все още не бяха особено смели в стремежа си да разнищват истината за имена и събития, но най популярния слух беше че компанията е била създадена с пари които Луканов е изнесъл в предните години в сингапур. както и да е, авиационната страна е по интересна от политическата. По спомени, бях чул че полетите били пълни с български и югославски емигранти които се покатервали на самолета с цялата си покъщнина (двупосочен билет за $450 + такси). Състоянието на сервизния и тоалетния отсек на самолетите било доста незавидно. Също си спомням че за да пресекат океана правили някакъв трик с полетните планове, не знам точно какъв, или промяна в движение или нещо подобно.

=======================================
harrier, чудех се къде беше дискутирана авиокомпанията и твоето име фигурираше и се сетих...в един стар постинг на дир.бг:

http://clubs.dir.bg/showthreaded.php?Board=avi&Number=1938204691



Аз пък имам много добри спомени от Jes Air, можеби защото съм летял с тях само един път (SOF-JFK) и самолета на мен ми изглеждаше чисто нов. сега бих дал всичко за да разбера кой от трите А310 е бил.
по онова време, 1992 още нямаше български имигранти в САЩ, така, че не съм сигурен, че информацията ти е много точна. в интерес нa истината в самолета нямаше много българи, също тоалетните бяха много чисти. тълпата беше доста международна, мисля, че арабите преобладаваха. а самият полет беше около 5-6 часа, невероятно, но факт. в крайна сметка кацнахме толкова рано, че нямаше свободен ръкав за нас и се наложи да си чакаме като пичове около час докато се освободи един ръкав. но, благодарение на това изчакване видях как излита френският Конкорд с невероятен гръм и трясък и на всичкото отгоре бяхме паркирали точно до пистата която използваха в момента за излитания и дори точно там където на Конкорда му се падаше "V1....rotate", така, че шума беше н-е-в-е-р-о-я-т-е-н! спомням си също, че един "братски" Ил-86 или Ил-96 излитна не по-тихо от Конкорда, но стига съм писал, че стана като авио блог.....

_________________
http://www.planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srch=Delyan
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=15672
http://airliners.net/search/photo.search?emailsearch=delyankovachev@mail.bg
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 12 Апр 2007, 13:25    Заглавие:  

Ту 134 (LZ-TUC) от поделението в Разград:

Click to see if image is larger

Не е много удобен за снимане, поне от посоката, от която аз подходих - запад. Беше далеч за моята сапунерка. Но пък някакъв Ан2 извършваше дейност по-назад в това време.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
air-master


Регистриран на: 25 Ное 2006
Мнения: 238

МнениеПуснато на: Чет 12 Апр 2007, 20:37    Заглавие:  

Еха той е с старата окраска на Балкан нея по я хересвам Smile
TsonPen как ти се стори състоянието на самолета - тя боята се вижда на снимката че е много зле ама иначе как е Question
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 13 Апр 2007, 10:11    Заглавие:  

air-master написа:
Еха той е с старата окраска на Балкан нея по я хересвам Smile
TsonPen как ти се стори състоянието на самолета - тя боята се вижда на снимката че е много зле ама иначе как е Question


Огледах го с бинокъл. Има явни липси - аварийните врати върху крилата, илюминатори, както и предната част от основата на вертикалния стабилизатор. Предполагам, че от близо е по-зле.
Ето още една снимка от малко по-друг ъгъл:
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 4 [56 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0715s ][ Queries: 12 (0.0035s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker