Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Въведоха в експлоатация на новия учебен тренажор - симулатор за самолети Пилатус РС 9М · Обновиха паметника в Смоляновци на загиналите във войните · Турските ВМС получиха четвъртата и последна корвета Milgem · В Лакатник откриха паметник на загиналите във войните · Тръмп: Военните на САЩ остават в Близкия изток! · Южнокорейският БЛА KAI Night Intruder 600 VT излетя за първи път ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Вто 15 Окт 2019, 11:23
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-29 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 82 [1225 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 80, 81, 82 Следваща
Автор Съобщение
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 17:42    Заглавие:  

калло написа:
Хм, ремонтът е за 48 млн евро за 16 самолета, като част от тях вероятно няма и да пипнат, щот са си горе-долу добре. така че, може би им е изгодно. а иначе нови МиГ-29СМТ вървят по около 25-7 милиона долара парчето...

Прекалено лаишки казано - ти да ни виждал самолетите, та да говориш така уверено.
Ремонти (двигатели и КСА) и подмени на части си трябват здрави, изпъленине на бюлетиин, и цената е договорена след дълъг пазарлък.
И парите не са евро, а долари.
Иначе това за вишестоящите началници във ВВС на jackson - както каза бис-а, глупости на търкалета. Едно време беше - главния инженер на авиацията и командващия можеха да го правят. Сега на тяхното място, като се удължава ресурс, това се прави чрез инспекцията по летателна годност на въздухоплавателните срества в МО (между впрочем, там работи и бившия главен инженер на авиацията) и се утвърждава от министъра.
Има си договор, и руснаците започват да го изпълняват, и държавата си плаща, както е договорено.

Последната промяна е направена от Сашо на Съб 20 Май 2006, 17:48; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
jackson

Регистриран на: 01 Май 2006
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 17:46    Заглавие:  

Който и да се подписал е факт, че това е временно решение.
На всички трябва да им е ясно, че за 10 дни ремонт не се прави !!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 17:50    Заглавие:  

jackson написа:
Който и да се подписал е факт, че това е временно решение.
На всички трябва да им е ясно, че за 10 дни ремонт не се прави !!!

Блажени са слепите родом. Като отидете на Графа за учението, питай как е положението.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
jackson

Регистриран на: 01 Май 2006
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:01    Заглавие:  

Мога още сега да питам, но знам че отговора не е за този форум.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:04    Заглавие:  

jackson написа:
Мога още сега да питам, но знам че отговора не е за този форум.

Отговора си е нормален, така че нищо необкновено.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
jackson

Регистриран на: 01 Май 2006
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:07    Заглавие:  

no COMMENT
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:08    Заглавие:  

Господа, не робувайте на слухове.
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
калло

Регистриран на: 09 Яну 2004
Мнения: 7717
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:41    Заглавие:  

Сашо, че съм си лаик - лаик съм, или по-скоро любител Laughing , обаче тези няколко машини, които сега ще ги вдигнат за учението, нали се твърди, че това вдигане ще стане главно чрез проверка и подпис?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 18:44    Заглавие:  

Проверките и подписите също струват пари. А и освен тези машини има още десет, които са стояли по 7-8 години на земята и по тях може би ще има доста за пипане.
_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
jackson

Регистриран на: 01 Май 2006
Мнения: 35

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 19:15    Заглавие:  

Хора - КВР ( Капитално-въстановителен ремонт ) не се прави с няколко проверки и подпис. Самолета се разглобява тотално. Двигателите се свалят , предкрилки , закрилки, колесник и др.
Всички блокове от радиооборудването и АО се свалят и проверяват на стендове и т.н. Да не говорим че има още и хидросистема и горивна система. Според мен това може да стане за не по-малко от 2-3 месеца на самолет.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 19:20    Заглавие:  

jackson написа:
Хора - КВР ( Капитално-въстановителен ремонт ) не се прави с няколко проверки и подпис. Самолета се разглобява тотално. Двигателите се свалят , предкрилки , закрилки, колесник и др.
Всички блокове от радиооборудването и АО се свалят и проверяват на стендове и т.н. Да не говорим че има още и хидросистема и горивна система. Според мен това може да стане за не по-малко от 2-3 месеца на самолет.


Това е безспорен факт! И не мисля, че някой ще го оспори.
Мисълта ми е, кой е казал, че шестте машини, които летяха до края на 2005 г. ще минават точно сега КВР?
Те го минаха през 2003 г., но им удължиха ресурса с две години.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 19:26    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Цитат:
Според мен това може да стане за не по-малко от 2-3 месеца на самолет.

Бих казал 6-8 месеца. Когато завода е работил с максимална мощност през 80-те години самолетите са излизали на 4-5 месеца.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 19:46    Заглавие:  

jackson написа:
Хора - КВР ( Капитално-въстановителен ремонт ) не се прави с няколко проверки и подпис. Самолета се разглобява тотално. Двигателите се свалят , предкрилки , закрилки, колесник и др.
Всички блокове от радиооборудването и АО се свалят и проверяват на стендове и т.н. Да не говорим че има още и хидросистема и горивна система. Според мен това може да стане за не по-малко от 2-3 месеца на самолет.

От пусто в празно... Не пренасяй опита от Су-25 в МиГ-29 едно към едно. Като не разбираш за какво става реч, направи си труда да питаш тези, които знаят (е не, в този форум или поне директно)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 19:47    Заглавие:  

jackson написа:
Хора - КВР ( Капитално-въстановителен ремонт ) не се прави с няколко проверки и подпис. Самолета се разглобява тотално. Двигателите се свалят , предкрилки , закрилки, колесник и др.
Всички блокове от радиооборудването и АО се свалят и проверяват на стендове и т.н. Да не говорим че има още и хидросистема и горивна система. Според мен това може да стане за не по-малко от 2-3 месеца на самолет.

От пусто в празно... Не пренасяй опита от Су-25 в МиГ-29 едно към едно. Като не разбираш за какво става реч, направи си труда да питаш тези, които знаят (е не, в този форум или поне директно). За КВР съвсем не става въпрос.

Последната промяна е направена от Сашо на Съб 20 Май 2006, 20:16; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27533
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Май 2006, 20:15    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Технологичното време за ремонта на МиГ-29 е малко по дълго от това на Су-25 поради радарното оборудване но все пак разликата във времето на КВР на двата самолета не е особенно голяма. Друг е въпроса че двигателя на Су-то е добре усвоен за разлика от този на РД-33 и това удължава още повече технологичното време. Но при всички случаи в днешните условия дори и при най-благоприятно стечение на обстоятелствата КВР за по-малко от 6 месеца няма как да се направи.

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 82 [1225 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 80, 81, 82 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0719s ][ Queries: 12 (0.0064s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker