Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Протест в Сливен: Присъдата на убиеца на Криси не трябва да бъде намалявана · Над 13 000 полицаи и жандармеристи мобилизирани за срещата на Г-7 · Борисов с извънредно решение след хакерския скандал · Софиянец стана внезапно крупен длъжник заради "НАП-лийкс" · ЗАМЕСТНИК-КОМАНДИРЪТ НА ВОЕННОМОРСКИТЕ СИЛИ ФЛОТИЛЕН АДМИРАЛ ГЕОРГИ ПЕНЕВ ПРАЗНУВА 50-ГОДИШЕН ЮБИЛЕЙ (ГАЛЕРИЯ) · Искри между Лондон и Брюксел за предоговаряне на сделката за Брекзит ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Сря 21 Авг 2019, 09:05
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Ми-8 в България.
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 4 [46 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Автор Съобщение
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 19:09    Заглавие:  

Ясно.

А това в двора Победа М20 ли е бре???? Shocked

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 19:55    Заглавие:  

Абе и аз колко се чудих каква е тая кола... Wink Не е Победа, нещо по-така западна ми изглежда- Пежо/ Ситроен или нещо такова.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
atzah

Регистриран на: 09 Дек 2004
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Сря 25 Окт 2006, 21:31    Заглавие:  

Най вероятно е Пежо 203
http://www.clubpeugeotuk.org/classifieds/photos/_40006/215c2_0010.jpg

Но прилича много на Победа да
Ето ви един интересен линк (на чешки е, но се разбира)
http://www.gazklub.cz/historie.php?id_kategorie=38
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Чет 26 Окт 2006, 18:46    Заглавие:  

Малко се отплесваме, ама...Изключено да е Победа... Мирише си на френска кола просто, обаче не е съвсем това зеленото Пежо 203... Задната колонка се различава. Има начин да науча каква е колата, ама ше отнеме няколко дни Wink
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 10:56    Заглавие:  

Абе колата излезе Пежо 204... Обаче 204 е съвсем различно на външен вид ( и е доста по-ново) . Та според мене си е 203, с дългата задница обаче... Иначе първата й регистрация е 2.3.1964, а в БГ е внесено 1985... Айде, че се отклонихме съвсем!

204---> Click to see if image is larger

A ето го точно това 203 с дългата задница ( макет е, щото снимка на истинско не намерих , ама е доста точен)---> Click to see if image is larger
Сори за оф-топика!
Ето и нещо по темата- Ми-17 на Хели в Пакистан... http://pic.bgspotters.net/?id=8646 , http://pic.bgspotters.net/?id=8645 .

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 11:04    Заглавие:  

Сеха "Хели" лети с Ми-8 и в Афганистан.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 17:31    Заглавие:  

"Хели Ер" къде ли не са Smile ... А на LZ-CDT на борда му има японско знаме... И пак логото на WFP. Обиколил е света с една дума.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Сашо

Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 1879
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Сря 01 Ное 2006, 21:32    Заглавие:  

M-4 написа:
"Хели Ер" къде ли не са Smile ... А на LZ-CDT на борда му има японско знаме... И пак логото на WFP. Обиколил е света с една дума.

Интересно как ще го правят от догодина, когато на машините няма да пише LZ-...
Не не няма да се оправят, ама ще видят много зор...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Чет 14 Дек 2006, 21:57    Заглавие:  

Ето снимка от 1980 година на LZ-CAF
http://www.airliners.net/open.file/1152211/L/
, още няма дампери на НВ.

_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
slavild

Регистриран на: 27 Дек 2007
Мнения: 27
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 05 Май 2009, 23:43    Заглавие:  

harrier написа:
Балкан наистина са имали полети до Кърджали, чувал съм че са отнемали по 2 часа във всяка посока, точно с Ми-8.
Хели Еър имаше постоянно две машини в Малта, изпълняващи полети между летише Малта и остров Гозо или нещо такова, но преди няколко години полетите спряха.
Авиоотряд 28 е експлоатирал през различни периоди следните Ми-8:
Ми-8П с регистрации LZ-CAB, LZ-CAC, LZ-CAK, LZ-CAM, LZ-CAP, LZ-CAT
Ми-8Т с регистрация LZ-CAF (инфото за Ми-8 в авиоотряда е от ей тази тема http://www.krile.net/forum/viewtopic.php?t=1177 и е на Иван Бориславов, може би той ще разкаже малко повече за експлоатацията там).
LZ-CAT все още се ескплоатира от авиоотряда и лети от време на време. Има снимки в настоящата му окраска на www.bgspotters.net


Летище в Кърджали, ЕСТЕСТВЕНО има. Вярно, че ПИК е много къса (мисля ок 500 м.) и няма летищма площадка и пътека за рулиране. И тъкмо заради това, това беше вертолетна линия (всъщност единствената в България).
Летял съм последно през юли 1990 с LZ-CAE (доколкото помня).
Балкан имаше сезонна линия (през лятото) с 2 полета на ден, без събота и неделя, и без нощни полети. Преди това, доколкото знам по линията са летели Ан 14.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
r0v3r

Регистриран на: 23 Май 2009
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Съб 23 Май 2009, 20:41    Заглавие:  

пичове повечето ми-8 не летят вече за хели ер спряха ги. Имаха 2 в Судан в Афганистан имаха няколко и имаха 1 в Косово преди да закрият мисията там и сега мисля че са в българия. А за хеликоптера освен че е шумничък вози добре. Баща ми беше мениджър на мисиите в Косово и Судан и имах възможноста да се повозя веднъж в Косово към Тирана и багажника се отвори. Беше голямо шоу добре че нищо не стана и не падна
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Ka32


Регистриран на: 18 Дек 2008
Мнения: 18
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 24 Май 2009, 16:33    Заглавие:  

Цитат:
пичове повечето ми-8 не летят вече за хели ер спряха ги. Имаха 2 в Судан в Афганистан имаха няколко и имаха 1 в Косово преди да закрият мисията там и сега мисля че са в българия. А за хеликоптера освен че е шумничък вози добре. Баща ми беше мениджър на мисиите в Косово и Судан и имах възможноста да се повозя веднъж в Косово към Тирана и багажника се отвори. Беше голямо шоу добре че нищо не стана и не падна



Абе ПИЧ ,баща ти като е бил мениджър не те ли е научил на нещо много елементарно.Че е по добре да си замълчиш отколкото да дрънкаш глупости.Може и с малко закъснение да е ,но го помоли да ти шибне един шамар зад врата.

_________________
"If a man is in need of rescue, an airplane can come in and
throw flowers on him, and that's just about all.
But a helicopter could come in and save his life."
Igor I Sikorsky.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
dimovlz

Регистриран на: 14 Дек 2005
Мнения: 306

МнениеПуснато на: Съб 30 Май 2009, 12:23    Заглавие:  

slavild написа:
harrier написа:
Балкан наистина са имали полети до Кърджали, чувал съм че са отнемали по 2 часа във всяка посока, точно с Ми-8.
Хели Еър имаше постоянно две машини в Малта, изпълняващи полети между летише Малта и остров Гозо или нещо такова, но преди няколко години полетите спряха.
Авиоотряд 28 е експлоатирал през различни периоди следните Ми-8:
Ми-8П с регистрации LZ-CAB, LZ-CAC, LZ-CAK, LZ-CAM, LZ-CAP, LZ-CAT
Ми-8Т с регистрация LZ-CAF (инфото за Ми-8 в авиоотряда е от ей тази тема http://www.krile.net/forum/viewtopic.php?t=1177 и е на Иван Бориславов, може би той ще разкаже малко повече за експлоатацията там).
LZ-CAT все още се ескплоатира от авиоотряда и лети от време на време. Има снимки в настоящата му окраска на www.bgspotters.net


Летище в Кърджали, ЕСТЕСТВЕНО има. Вярно, че ПИК е много къса (мисля ок 500 м.) и няма летищма площадка и пътека за рулиране. И тъкмо заради това, това беше вертолетна линия (всъщност единствената в България).
Летял съм последно през юли 1990 с LZ-CAE (доколкото помня).
Балкан имаше сезонна линия (през лятото) с 2 полета на ден, без събота и неделя, и без нощни полети. Преди това, доколкото знам по линията са летели Ан 14.


Според мен бъркаш. Ми-8 на Балкан в Кърджали кацаха на стадиона.

С уважение,

Димо

_________________
In Tupolev veritas!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Ka32


Регистриран на: 18 Дек 2008
Мнения: 18
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Съб 30 Май 2009, 16:41    Заглавие:  

Цитат:
slavild написа:
harrier написа:
Балкан наистина са имали полети до Кърджали, чувал съм че са отнемали по 2 часа във всяка посока, точно с Ми-8.
Хели Еър имаше постоянно две машини в Малта, изпълняващи полети между летише Малта и остров Гозо или нещо такова, но преди няколко години полетите спряха.
Авиоотряд 28 е експлоатирал през различни периоди следните Ми-8:
Ми-8П с регистрации LZ-CAB, LZ-CAC, LZ-CAK, LZ-CAM, LZ-CAP, LZ-CAT
Ми-8Т с регистрация LZ-CAF (инфото за Ми-8 в авиоотряда е от ей тази тема http://www.krile.net/forum/viewtopic.php?t=1177 и е на Иван Бориславов, може би той ще разкаже малко повече за експлоатацията там).
LZ-CAT все още се ескплоатира от авиоотряда и лети от време на време. Има снимки в настоящата му окраска на www.bgspotters.net


Летище в Кърджали, ЕСТЕСТВЕНО има. Вярно, че ПИК е много къса (мисля ок 500 м.) и няма летищма площадка и пътека за рулиране. И тъкмо заради това, това беше вертолетна линия (всъщност единствената в България).
Летял съм последно през юли 1990 с LZ-CAE (доколкото помня).
Балкан имаше сезонна линия (през лятото) с 2 полета на ден, без събота и неделя, и без нощни полети. Преди това, доколкото знам по линията са летели Ан 14.


Според мен бъркаш. Ми-8 на Балкан в Кърджали кацаха на стадиона.

С уважение,

Димо


Ако направим една елементарна сметка че разстоянието от София до Кърджали е 350 километра по шосе, то с Ми8 при средна скорост 200км/ч дори и по пътя да кара пак се получава ,че е по малко от 2 часа.
Дори и по онова време имаше изисквания за превоз на пътници, така че не възможно вертолета да е кацал на стадиона.
На стадиона кацаше вертолет на бърза помощ и на тези които се използваха в строителството,или така нареченото ПСАУ.

_________________
"If a man is in need of rescue, an airplane can come in and
throw flowers on him, and that's just about all.
But a helicopter could come in and save his life."
Igor I Sikorsky.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ukw_kj

Регистриран на: 15 Окт 2010
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Пет 15 Окт 2010, 14:07    Заглавие: Ми 8 в Кърджали  

Редовните полети бяха със следното разписание 7.00 излитане л-ще София посока Кърджали 7.45 -7.50 кацане.
8.00 излитане летище Кърджали посока София. Пристигане Л-ще София 8.45 - 8.50.
Следобяд 16.00 София -Кърджали ; 17.00 Кърджали София

Летяха няколко машини, Имаше една която много дрънчеше и вибрираше.
За 2 години возене, само веднъж изпратиха ВИП въртолет.

Веднъж екипажа не изгаси двигателите, на бързо се качихме и излетяхме поради ограничение на полетите над пловдивското поле заради военните, и въпреки всичко някъде близо до Асеновград ни върнаха обратно и чакахме да отменят забраната.

Пътувал съм нееднократно в началото на 90 те преди да прекратят полетите. Цената на билета беше 20 лева ( с автобуса 10 лева)

Пред стадиона в Кърджали на поляната кацаше медецински МИ 8 - болницата е на 500 метра от там . Обикновенно идваха с него величия в медицината за консултации или когато се налагаше да се транспортират спешни случаи.

На стадион горубсо кацаше също въртолет МИ 8 или подобен на вид там го зареждаха и нощуваше при командировките си за монтаж на далекопроводи.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 4 [46 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиокомпании и самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0759s ][ Queries: 12 (0.0041s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker