Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
САЩ създават коалиция за колонизиране на Луната · ВЪЗДУШЕН АС: Пилот изписа в небето "Скучно ми е" и нарисува два пениса · Учени бият аларма: Спирането на алкохола може да ни коства живота! · Турция нареди ареста на нови 295 военни · Naval Today: Самолетоносачът George H.W. Bush излиза извън строя за 2,5 години заради ремонт · Човечеството рискува само да се докара до глад заради свръхпроизводство ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 23 Фев 2019, 06:30
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Авиоинциденти и авиокатастрофи
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 2 от 93 [1394 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 91, 92, 93 Следваща
Автор Съобщение
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Вто 05 Сеп 2006, 16:29    Заглавие:  

OY!!-JET
http://www.youtube.com/watch?v=V06LBgfuxgA&NR

http://aviation-safety.net/database/record.php?id=20050515-0
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Сря 20 Сеп 2006, 12:05    Заглавие:  

Интересен случай на летище Дюселдорф миналата събота.
Самолет Cessna340 съобава малко преди кацането Mayday emergency. Двата двигателя са отказали работата. Пилота прибира пак колесникът и го изкарва отново кратко преди кацането на 05R. След доста твърд tochdown успява да освободи пистата през тaxiwayB ( който е предвиден за излитането от 05R, тоест в самото начало на пистата ). Обаче на следващия 757 е вече заповядвано GO AROUND. Този пък отказва unable заради low fuel Shocked и настоява да направи swing over към 05L и го извършва. Ето снимки и обяснения(на немски) в този форум http://www.dusforum.de/topic.asp?TOPIC_ID=11007
По обяснение от един пилот на Cessna340 причината за отказа на двата двигателя едновремено може да се е извършила по следния начин. Ако се включи Crossfeed на левия двигател тогава двата двигателя смучат от десния резервоар излишното помпано гориво изтича в лявия резервоар, след дълго летене обаче е някога този празен и двигателите изгасят. На снимките се вижда как самолета виси наклонен на ляво заради пълния догоре резервор и празния десен. При по точен поглед се вижда как изтича гориво от лявото крило. Сериозни неприятностим ще имат и екипажът на 757(Condor) независимо дали причината е била липсата на гориво или пък просто заради избягване на закъснението.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Сря 20 Сеп 2006, 13:59    Заглавие:  

Condor имат един интересен 757-300, който им прави проблеми с горивото от време на време. Машината е D-ABON и заради разни вентили често се налага да каца извънредно някъде. Преди няколко седмици се беше пренасочил към София по време на полет Анталия-Мюнхен заради някакъв проблем с вентилите на централния резервоар и съответно изтичане на готиво.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Сря 20 Сеп 2006, 16:20    Заглавие:  

Дай повече информация за това! Кацнал ли е в София? Въпреки че в актуалния случай едва ли е имал технически проблем, иначе щеше получил незабавно другата писта. Малко вероятно два самолета един след друг с един и същ проблем. Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
harrier


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1594
Местожителство: София/Nuernberg

МнениеПуснато на: Сря 20 Сеп 2006, 16:31    Заглавие:  

Знам само това, което вече написах. Точната дата е 28 август, а самолетът е D-ABOC, а не ABON (Willi).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
AiBOJ


Регистриран на: 16 Авг 2004
Мнения: 348
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Сря 20 Сеп 2006, 19:58    Заглавие:  

Докато си бях в Бургас, научих, че веднъж полет на Кондор изпълняван от Б757-300 каца на летище Бургас, но поради повреда (не знам какво е било точно), самолета остава на летището, а за пътниците веднага е пратен от Германия Боинг767, който да ги прибере!
_________________
AiBOJ

Jump in the cockpit and start up the engines
Remove all the wheel blocks
there's no time to waste
Gathering speed as we head down the runway
Gotta get airborne before it's too late
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Smilewolfer


Регистриран на: 29 Юли 2006
Мнения: 272

МнениеПуснато на: Пет 22 Сеп 2006, 22:21    Заглавие:  

Status: Preliminary
Date: 17 SEP 2006
Type: Dornier 228-212
Operator: Nigerian Air Force
Registration: NAF033
C/n / msn: 8229
First flight:
Crew: Fatalities: 2 / Occupants: 3
Passengers: Fatalities: 11 / Occupants: 15
Total: Fatalities: 13 / Occupants: 18
Airplane damage: Written off
Location: near Vande Ikya (Nigeria)
Phase: En route
Nature: Military
Departure airport: Abuja International Airport (ABV/DNAA), Nigeria
Destination airport: Bebi Airstrip, Nigeria
Narrative:
The Dornier, carrying military officers for a retreat at the Obudu Cattle Ranch. The airplane flew into a hillside, 18nm from the Ranch.


Sources:
Air Force plane crashes (Vanguard, 18-9-2006) 13 confirmed dead, 5 alive (Daily Sun, 19-9-2006)

_________________
Click to see if image is largerClick to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 24 Сеп 2006, 18:02    Заглавие:  

Elmo's fire
http://www.youtube.com/watch?v=biIbbbqoZj8
http://www.airliners.net/open.file/858785/L/
http://www.airliners.net/open.file/1024173/L/
обяснение
http://en.wikipedia.org/wiki/St._Elmo%27s_fire
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 01 Окт 2006, 13:15    Заглавие:  

http://www.flightlevel350.com/Aircraft_Airbus_A320-Airline_Tunisair_Aviation_Video-7214.html
У у у упс!
Tailstrike при кацане е нещо ново.
Причината може да е било (по изказването на един айрбус пилот) изкарването на спойлерите при кацане с такъв голям АоА.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Летец


Регистриран на: 19 Дек 2005
Мнения: 146

МнениеПуснато на: Вто 14 Ное 2006, 20:28    Заглавие: Russian navy Tupolev Tu-134 crashes after aborted take-off  

Russian navy Tupolev Tu-134 crashes after late aborted take-off

Flightglobal.com; 09/11/06б; Justin Wastnage

Remarkably, nobody was killed when the crew of this Russian navy Tupolev Tu-134 tried to abort their take-off following a possible bird-strike at the Gvardeyskoye naval air base in the Crimea.

The 10 July accident clearly demonstrates the fact that a take-off aborted above V1 decision speed is virtually certain to end in an overrun.

The aircraft, operated on behalf of the Russian Black Sea Fleet Aviation unit Aviatsiya Voyenno-Morskoyo Flota was taking off from the 3,000m (10,000ft) runway on the base near the Ukrainian city of Simferopol on 10 July when the number one engine failed and caught fire. Three navy officers, of a reported 20 on board, were injured.

VIDEO IS HERE

Последната промяна е направена от Летец на Чет 07 Дек 2006, 01:07; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Летец


Регистриран на: 19 Дек 2005
Мнения: 146

МнениеПуснато на: Чет 07 Дек 2006, 01:06    Заглавие: Flatulence forces emergency landing  

Flatulence forces emergency landing

American flight diverts to Nashville after woman lights match to cover up passing gas

Updated: 10:44 p.m. ET Dec. 5, 2006

NASHVILLE, Tenn. - It is considered polite to light a match after passing gas. But not while on a plane.

An American Airlines flight was forced to make an emergency landing Monday morning after a passenger lit a match to disguise the scent of flatulence, authorities said.

The Dallas-bound flight was diverted to Nashville after several passengers reported smelling burning sulfur from the matches, said Lynne Lowrance, spokeswoman for the Nashville International Airport Authority. All 99 passengers and five crew members were taken off and screened while the plane was searched and luggage was screened.

The FBI questioned a passenger who admitted she struck the matches in an attempt to conceal a "body odor," Lowrance said. She had an unspecified medical condition, authorities said.

"It's humorous in a way, but you feel sorry for the individual, as well," she said. "It's unusual that someone would go to those measures to cover it up."

The flight took off again, but the woman was not allowed back on the plane. The woman, who was not identified, was not charged in the incident.

© 2006 The Associated Press.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 26 Дек 2006, 10:33    Заглавие:  

Техническа неизправност отложи с близо два часа полета на “Хемус Еър” за Мадрид
26 декември 2006 | 07:30 | Агенция "Фокус"
София. Техническа неизправност е отложила планираният за 6 часа тази сутрин полет на “Хемус Еър” за Мадрид с час и петдесет минути, съобщиха за Агенция “Фокус” от Аерогара София. Повече от 100 пътници, сред които и много деца са били поканени да напуснат самолета, след като вече са заели местата си . Според служители на Аеропорта, като възможна причина за отложения полет се посочват и допълнителни мерки за сигурност, свързани с отпаднал в последния момент пътник .

_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27529
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 19 Юли 2007, 20:45    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Интересен доклад:
http://www.mtc.government.bg/upload/docs/DokladATR_okww_BG.pdf

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
observer2000

Регистриран на: 17 Яну 2006
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Сря 25 Юли 2007, 17:33    Заглавие:  

Интересно, ATR-ките с тези дълги прави криле сигурно имат доста добро аеродинамично качество и планират като за световно. Има ли някакви данни за инцидент с 2 двигателя извън строя на ATR?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
observer2000

Регистриран на: 17 Яну 2006
Мнения: 43

МнениеПуснато на: Сря 25 Юли 2007, 17:36    Заглавие:  

Цитат:
Status: Preliminary
Date: 17 JUL 2007
Time: 18:45
Type: Airbus A.320-233
Operator: TAM Linhas Aéreas
Registration: PR-MBK
C/n / msn: 789
First flight: 1998-02-13 00:00:00
Total airframe hrs: 20000.0
Cycles: 9300.0
Engines: 2 IAE V2527-A5
Crew: Fatalities: 6 / Occupants: 6
Passengers: Fatalities: 181 / Occupants: 181
Total: Fatalities: 187 / Occupants: 187
Ground casualties: Fatalities: 4
Airplane damage: Written off
Location: São Paulo-Congonhas Airport, SP (CGH) (Brazil) show on map
Phase: Landing
Nature: Domestic Scheduled Passenger
Departure airport: Porto Alegre-Salgado Filho International Airport, RS (POA/SBPA), Brazil
Destination airport: São Paulo-Congonhas Airport, SP (CGH/SBSP), Brazil
Flightnumber: 3054
Narrative:
TAM Flight 3054 was a regular flight from Porto Alegre (POA) to São Paulo-Congonhas (CGH). The Airbus A.320 departed Porto Alegre at 17:16. It was raining as the flight approached São Paulo. Initial video images from the airport suggest that the airplane landed fast on runway 35L. It failed to stop and went off the runway. Since the runway is at a higher elevation than the surrounding street and residential area, the A320 probably became airborne, cleared the perimeter fence and a busy highway and collided with a concrete building, bursting into flames.
According to TAM one of the thrust reversers had been deactivated.

Runway 35L is a 6365 x 147 feet (1940 x 45 meters) asphalt runway. TORA ,ASDA, TODA are all 1940 m, LDA 1880m.
Weather around the time of the accident (21:45Z) was reported as:
SBSP 172100Z 34008KT 6000 -RA BKN009 OVC070 16/14 Q1018=
SBSP 172200Z 35008KT 7000 -RA BKN008 OVC070 15/14
Q1018=


Поредния случай на излязъл от пистата самолет. Няма ли най-после да намерят някакво кардинално решение на въпроса? Някакви зони за сигурност като във Формула 1, например? Или някакви мрежи като тези на самолетоносачите.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 2 от 93 [1394 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, ..., 91, 92, 93 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0667s ][ Queries: 12 (0.0066s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker