Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ИЗРАЕЛ УДАРИ АВИОБАЗА В ПРЕДГРАДИЯТА НА ДАМАСК · КОЛКО РАКЕТИ И ТОРПЕДА СА НЕОБХОДИМИ, ЗА ДА СЕ ПОТОПИ ЕДИН САМОЛЕТОНОСАЧ · ВИДЕО: XВ-70 "ВАЛКИРИЯ" - НАЙ-БЪРЗИЯТ БОМБАРДИРОВАЧ НЕ ВЛИЗА В УПОТРЕБА · Вижте кои хрнани поевтиняват драстично · Факти и мистерии от величествената Амазонска джунгла · Най-големият производител на домати у нас задържан и пуснат под гаранция срещу 100 000 лв. ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 25 Авг 2019, 11:59
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Виртуални блогове
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan, su27
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Автор Съобщение
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Пон 28 Авг 2006, 21:31    Заглавие:  Виртуални блогове  

Реших да открием подобна тема и всеки,когато има добро желание и възможност да споделя тук,своите преживявания от симулатора. Би било много красиво да виждаме подобни блогове от симулатора,тъкмо,ще обменим ценна информация,относно процедурите! Smile Та започваме...

в 21:55 рулираме по taxiway Alpha 4 на летището в Париж, преди нас излетя един A-320 на Air Malta, B-747 Air France за Washington, A-321 на SAS и Fokker 100 за Amsterdam на дъщерната авиокомпания на KLM - KLM Cityhopper. Наложи се малко да изчакаме на holding point-а. Ето една снимка,докато един от колегите се возеше в бизнес клас място 7A и как е заснел крилото:

Click to see if image is larger

Ето и снимката на втория Капитан от Угандски произход,който нямаше работа през целия полет,тъй като беше maintaining crew връщащ се с нас от предния ден.

Click to see if image is larger

Красиви образи вади неговият фотоапарат - Nikon D70 купи го от Сингапур.

Click to see if image is larger

Красив Париж 53 секунди след излитане, тръгваме по heading 284 по разпореждане на ATC-то!

Click to see if image is larger

По време на изкачване към FL330 (Полетно ниво 330), а след това беше наредено да се изкачим към крейсерската височина - FL350.

В момента сме на FL322 към 350, много красива снимка от втория пилот,който направи сигурно над 200 снимки за този близо 7 часов полет. Помолих, втория пилот да стане от мястото си за малко,за да може да се получи тази великолепна снимка. (По принцип е напълно забранено, кабината и най-вече капитанските места да остават без пилот, както и тези на вторите пилоти - Винаги трябва някой да държи управлението).

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Вече сме почти изкачили полетно ниво 350. Продължаваме "as filed".

Хващаме южен курс,защото за Дубай така се минава,през Biarittz,след това минаваме през Валенсия,близо до Гибралтар се изпълнява завой 85 градуса и продължаваме през Алжир,по посока Персийския залив.

Click to see if image is larger

Много хубав и Ориенталски пъстро обрисуван с национални арабски мотиви, по случай 50 годишнината на авиокомпанията!

Click to see if image is larger

Тук се намираме над червено море и ни остават още около 2 часа и 20 минути до кацане в Дубай.

Click to see if image is larger

Вече започва да става по светло с настъпването на сутринта,месното време в Дубай - 4:23 минути. Много красиво небе,придружено с великолепен самолет!
Остават не повече от 35 минути до крайната цел...

Click to see if image is larger

Красив изглед от капитанското място. Тук вече сме снижили на близо 5000 фута и сме перпендикулярно на писта 30R, очакваме от диспечера завой на 60 градуса,за прихващане на глисадата и на ILS-са.

Прихващане на ILS-са и завой към пистата. По изчисления ще трябва да кацаме с 142 ноти и + 5 фактор на вятъра, всичко става горе-долу 147,но най-вероятно 145-142 ноти.

Click to see if image is larger

И ето,3 секунди до touchdown на летището в Дубай! Прекрасно кацане с близо 250 метра flare на капитана, много гладко кацане,което въобще не разбуди, пристигналите французи и 100 души араби от Кувейт и Дубай.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Бързо се скриваме в следващия taxiway, защото зад нас се очакваше да кацне до 3 минути B-747-400F на Atlas Air, пристигащ от Хонг Конг с цял карго отсек компютърни компоненти,за арабските училища! Smile

Click to see if image is larger

Под лъчите на изгряващото слънце, ние рулираме до нашия гейт, който се намира от другата страна. Времето в Дубай е 5:12 минути, точно както беше по разписание. Летището в Дубай е изключително красиво и много просто по своята конструкция!

Click to see if image is larger

Реших да заснема с моя фотопарат терминала отляво на самолета,много красив! След 2 часа на това летище ще е ад, защото ще има изключително голям трафик от Азия и от Европа - нещо обичайно за тази персийска перла - Дубай!

Click to see if image is larger

Най-накрая спряхме на гейт B6 от западната страна на терминала, предварително бяхме запуснали APU-то след кацане, и изключихе двигателите, след това по обичайната процедура, и другите системи от overhead панела!

Click to see if image is larger

Правя редовната "After full stop check" на самолета, за някакви повреди по фузелажа,по принцип,тази процедура се изпълнява от наземния обслужващ персонал, но винаги сам я правя!

Click to see if image is larger

Оглед на колесника, дали няма нещо спуакано, хидравличните канали са изправни без течове,продължаваме нататък....

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Наложи се да се пресегна през вътрешния колесник,за да пипна тръбите между гумите,дали няма масло по тях - не нямаше,само бяха влажни от кондензацията,след кацането - нормално! Заради тази процедура си изцапах хубави костюм с черно от все още пресния асфалт по гумите! Но всичко мина добре! Smile

Click to see if image is larger

Идва на ред една от последните проверки,тази на турбините.... нямаше никакви проблеми,всичко беше в нормите, и най-накрая проверка на предния колесник. (Бяхме паркирали точно там където трябва,точно на линията).

Click to see if image is larger

Край на проверката,време е за почивка след уморителния почти 7 часов полет от града на модата - Париж. Минахме бързи паспорт контрол и веднага с буса на авиокомпанията до вкъщи! Smile

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

А ето снимка на един Австриец, заминаващ за Виена, с късния полет на Emirates - A-330-200. Не знам как ме е намерил,но бях много учуден,когато я видях тази снимка. Изглед от съседния ръква на гейт 7!

Така завърши редовният полет Париж-Дубай. След 4 часа тръгва и следващият екипаж за Париж! Smile А моят следващ полет е до Мумбай след 2 дена! Smile

Поздрави и се надявам да Ви е било интересно с моя блог!

Борис!

_________________
Flying soul!

Последната промяна е направена от pilot013 на Чет 20 Сеп 2007, 19:16; мнението е било променяно общо 4 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
F14Tomcat


Регистриран на: 30 Юли 2006
Мнения: 178
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 29 Авг 2006, 08:41    Заглавие:  

/офф топик

Много готини снимки! Smile

_________________
Click to see if image is larger
..Push It To The Limit....Open Up The Limit... Reach The Top, but still you got to learn !
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 29 Авг 2006, 11:37    Заглавие:  

За сега аз виждам само 3! Rolling Eyes
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Вто 29 Авг 2006, 11:49    Заглавие:  

Това е така,защото ги бях качил в data.bg!!! А този сайт не се вижда от чужбина! Wink Wink Wink Ще се опитам да ги кача,в imageshack.us ,но просто ми беше бавен ъплоудът тогава и реших за по-бързо! Confused
_________________
Flying soul!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
pilot013


Регистриран на: 01 Фев 2005
Мнения: 1079
Местожителство: Aarhus, Denmark

МнениеПуснато на: Съб 02 Сеп 2006, 22:41    Заглавие:  

Продължаваме с поредните историйки,за преживяванията в небесата! Smile Smile
Този път летях за една от любимите ми авиокомпании - Uzbekistan Airways. Днес полетът беше по редовната линия (OMSJ) Шарджа - (UTTT) Ташкент. Полетът на отиване е 2 часа и 55 минути, а на връщане (както летяхме) - 3 часа и 26 минути. За този полет заредихме Left tank - 65% ; Right tank - 65% ; Centre tank - 0%. Сметханме,че ще е добре да впишем в FMC-то,че предвиждаме резерв накрая от 2 тона! В салона имаше не повече от 4-5 празни места. Винаги по тази линия е пълно,тъй като Узбеките ходят там да правят бизнес през лятото с дрехи и всяка сряда и петък самолетът е пълен...! Smile. По принцип авиокомпанията има доста атрактивна украска. Заредихме каргото и влязохме 25 минути преди полета с F/O ( Рустам Музафиров) да подготвим навигацията и кабината за безопасен е изряден полет до столицата на Узбекистан. От Шарджа самолетът излита в 15:25, но малко закъсняхме поради проблеми с двама афганистанци,които бяха задържани на Passport control. В крайна сметка нямаше проблем,но поради засилените мерки, излетяхме в 15:45 от близкия до Дубай град! Самолетът е с регистрация - VP-BUF с името Khiva - старинен град в Узбекистан.Ето ни все още на стоянката в Шарджа, хората вече са качени,взехме разрешение за pushback и започва процедура по запуска на двигател 1 и след това на 2. Температурата в Шарджа беше 42 градуса по Целзий! Докато в Ташкент очаквахме такава около 23-24, към 19:10 през вечерта.

Click to see if image is larger

Доста красиво! Very Happy Предишния полет,когато идвахме от Ташкент преди 2 часа и 10 минути, аз бях maintain captain (кацането го извърше F/O) ,но сега на връщане аз ще бъда опериращия кацането пилот. Време е за такси,към runway 30 след това продължаваме по heading 100 по посока Ташкент.

Click to see if image is larger

Веднага след излитане завой! V1 ни беше 140, V2 - 149...

Click to see if image is larger

Ето ни вече на FL210, продължаваме изкачването си към FL360, след това към крейсерския ешелон - FL410. Ясно небе с малко облаци на Персийския залив! Първо минаваме Персисйкия залив, след това минаваме над Иран, Туркменистан и Узбекистан.

Click to see if image is larger

Изглед от пътническо място! Very Happy

Click to see if image is larger

Продължаваме напред...Изинаха вече 40 минути от полета...

Click to see if image is larger

Под лъчите на залязващото слънце летим на FL410, отвън температурата е - 58 градуса по Целзий. След 20 минути ще пристигне и яденето! Smile

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Нямаше никакъв трафик по време на полета,само един TU-154M на Аерофлот-Дон изкочи по едно време на TCAS-a, който снижаваше по посока Дубай от Ростов на Дон. Вече сме 1 час и 45 минути във въздуха!

Click to see if image is larger

Вече залязва слънцето,последните лилави лъчи!

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Доста красив изглед от крилото! Very Happy

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Хубаво осветеният овърхед изглежда добре..... Very Happy

Продължаваме към Ташкент, остават още около 30 минути и до 1-2 минути трябва да започнем снижение до FL230.

Click to see if image is larger

Преди 10 минути пуснахме и wing lights, за да осветят двигателите! Smile

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Сега след ва процедурата по прихвашането на ILS на runway 08R. Готово! Пускаме app бутона и чакаме докато прихване ILS. Очаква се да кацаме с 132 knots, +/- 4-5 възела вятър, евентуално към 135 ще кацаме. Всички светлини са включени и вече можем да потвърдим Runway in sight. ATC-то дава разрешение за кацане по 08R и започваме финални процедури. Следва Landing checklist. До 1-2 минути ще ацнем в столицата, местното време е 19:32 часа и 32 минути! Smile

Наближаваме пистата!

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Вече сме на final approach, и до 20-30 секунди ще кацнем.....с 18 минутно закъснение. Докато бяхме в крейсерски режим летяхме на 0.813M точно както бе по разписание!

Click to see if image is larger

"Дами и господа добре дошли в град Ташкент, местното време е 19 часа 35 минути и температурата на въздуха е 21 градуса, молим Ви преди напускане на самолета да се уверите,че нищо не сте забравили. Моля останете на местата си до пълното спиране на самолета, благодарим Ви,че избрахте Uzbekistan Airways", а ето как звучеше на руски : " Дами и господа ми совершили посадку в городе Ташкент, местная температура 21 градуса, без осадков, время - 19 часов 35 минут, пожлуйста оставайтесь на своих местах до полной остановке самолета. Увертесь что вес ваш багаж при вас перед покиданием самолета, спасибо, что бибрали Uzbekistan Airways". Спасибо нишиму капитану - Борис Георгиеву и его екипажа!

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

След кацането се отправихме към gate 8.... Very Happy
Паспорт контролът мина бързо като по изключение Laughing и аз си взех такси към вкъщи! Мина един хубав и приятен полет до Ташкент - "Каменният град"

Поздрави на всички летци! Very Happy С пожелания за успешни полети и кацания!

_________________
Flying soul!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Вто 03 Окт 2006, 14:39    Заглавие:  

Полет от Dusseldorf Аirport към London City Airport с един CRJ200 на Lufthansa.

Click to see if image is larger
О-о! Кръчма! Тука слизам значи.
Click to see if image is larger
Трамвайът продължава нататъка към Duisburg. Отгоре минава една непозната авикомпания. Явно в момента се каца и излита от 5R и 5L. Жалко! Към Лондон се лети на запад.
Click to see if image is larger
След една обилна закуска се решавам да се кача на терасата горе и да направя една снимка на летище Дюселдорф. Трамвайът долу е друг Laughing
(преди да ме питате какъв е този готин аддон, да ви кажа, че е аддон за Train simulator-a Wink )
Колегата с който сме оговорени да се срешнем се появи, така че се опътваме към летището
Click to see if image is larger
Не-не! Не сме вече в Лондон, просто колегата кара японски Nissan.
Click to see if image is larger
Минаваме през VIP-service входа Cool
Click to see if image is larger
Ей го е красавеца! Луфтханза ще смени този 2007г с един 900. Рейсът с пътниците идва.
Click to see if image is larger
Бързо една снимка на лев Navlight
Click to see if image is larger
Платеното ми място.
Click to see if image is larger
Позволяват ни да хвърлим един поглед в тесния кокпит.
Click to see if image is larger
Апу-то върви вече,времето вънка се влошава. В Лондон ни очаква по прогноза хубаво време.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Copi внася смело дани в FMC-то
26пътници по 170lbs, стартова тежина е 21 тона.
Click to see if image is larger
един поглед от близо v-speeds за вече завъртяни, в 7.43 utc ще сме уж в Лондон ако излетим в този момент, 1час полет е доста оптимистично.
след кацането трябва да сме с 1119lbs fuel резерва.
Click to see if image is larger
Старт с flaps20 от 5R и стръмно нагоре, да не сме AVRO Laughing
Click to see if image is larger
Във всеки случай изглежда по-добре от самолета с четирите сушоара.
Дюселдорф е явно център на LTU.
Click to see if image is larger
>
>
Click to see if image is larger
Стръмния заход към eglc с 5° надолу
Click to see if image is larger
Лондончаните използват края на лятото и хубавия ден.
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
O shit! Пистата се оказа много къса! CRJ200 май не е за London City. Що не си взех AVRO-то? Въпреки това успяхме да спрем 2 метра преди краят и. Very Happy
Click to see if image is larger
static dischargers
Край.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
bercut


Регистриран на: 29 Апр 2004
Мнения: 869
Местожителство: LBSF

МнениеПуснато на: Вто 03 Окт 2006, 15:22    Заглавие:  

туи ме уби..
от каде такъв дюселдорф???

_________________
I like to fly by wire!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
richi_air

Регистриран на: 22 Апр 2005
Мнения: 378

МнениеПуснато на: Вто 03 Окт 2006, 18:09    Заглавие:  

Мнго добре! Яма много як Дюселдорф наистина!
_________________
http://bgaf.bgspotters.net/logos/ban_avsim1.jpg
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Вто 03 Окт 2006, 19:08    Заглавие:  

Хм! Летище Дюселдорф от автомобила надолу е просто German Airports 3.
в пакет е с Lübeck,Kiel,Hamburg,Bremen,Mönchengladbach,Tegel
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 03 Окт 2006, 22:00    Заглавие:  

Момчета, според мен има тема- Виртуални Еърлайнърс.нет снимки...
_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Tui Fly


Регистриран на: 01 Окт 2007
Мнения: 3

МнениеПуснато на: Съб 06 Окт 2007, 13:23    Заглавие:  

Ако не е проблем да попитам как се качват снимките тук Embarassed
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 07 Окт 2007, 14:56    Заглавие:  

Tui Fly написа:
Ако не е проблем да попитам как се качват снимките тук Embarassed


http://www.airgroup2000.com/forum/viewtopic.php?t=35467

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
tarianz

Регистриран на: 11 Авг 2011
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Чет 11 Авг 2011, 13:56    Заглавие:  

неуклюжие эти большие самолеты и не надежные !
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28u28
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо
инфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфоинфо

Последната промяна е направена от tarianz на Пет 21 Сеп 2018, 06:17; мнението е било променяно общо 4 пъти
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
vasilam


Регистриран на: 02 Апр 2006
Мнения: 400
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 12 Авг 2011, 13:06    Заглавие:  

Интересни историйки Very Happy
_________________
Click to see if image is larger Click to see if image is larger

Малко самолети http://www.facebook.com/media/set/?set=a.2184207335142.2123873.1545772156&closeTheater=1
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Съб 21 Апр 2012, 12:24    Заглавие:  

Arrow Виртуалната авиация може да пресъздаде и "Тракийска звезда 2012"!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 2 [18 Мнения]   Иди на страница: 1, 2 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2036s ][ Queries: 12 (0.0039s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker