Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Фрегатата Адмирал Макаров стреля с Калибър в Средиземно море · Немски журналист: Под огъня в Сирия не са позициите на кюрдите, а западния свят · Новият американски посланик Херо Мустафа пристигна в София · Русия плаши Гърция, че ще има "съдбата на кюрдите" · Лаура Кьовеши е новият европейски главен прокурор · Гешев замина за Америка, Панов пита къде са му обвинителните актове ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 17 Окт 2019, 09:55
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
F-22 Raptor
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 64 [952 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 62, 63, 64 Следваща
Автор Съобщение
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 01 Май 2004, 04:40    Заглавие:  

Han Solo написа:
A от кога F-22 се води F/A...


Ако трябва да съм точен от 17 септември 2002 г.
Но моля ви не се лъжете. Нищо не се е променило по самолета. Още от преди 6-7 години, когато F/A-22 беше още YF-22 се планираше самолета да носи два броя 907 kg. JDAM. Сега пак носи толкова и нищо друго, но пък си има буквичката А. Което е важно за да се замажат очите на политиците. Laughing

Иначе ето тук една интересна схемичка за да стане ясно къде и по колко носи самолета.

Click to see if image is larger

А нещата около F/A-22 не са толкова розови колкото би ми се искало.
Първият голям проблем са тестовете. А те вървят отчайващо бавно. Технически проблеми са причината за това. Така например межди Октомври 2003 г. и Януари 2004 г. са налетени едва 53% от планираните тестове. Ако нещата вървят все така бавно ще бъде поставена под въпрос възможноста през Декември 2004 г. да започне пълномащабното производство на самолета. Проблемите са свързани най-вече със софтуера.
Според плановете F/A-22 ще започне да заслужава буквичката А едва между 2007 г. и 2015 г. Срока вероятно ще се проточи тъйкато това е свързано с множество оръжейни тестове, а те и без това се влачат.

Интересното е, че F/A-22 го лъха същата смъртоносна комбинация която загроби RAH-66. А именно: прекалено висока цена, слаб прогрес при разработката и слаба подкрепа в Конгреса.
В момента единичен F/A-22 струва 300 милиона долара.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2148
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 01 Май 2004, 12:13    Заглавие:  

Хм.. Интересно ако стане така, ако се закрие програмата Ф-22, с какво ще се превъоръжават Щатите... Остава им само Ф-35 който в никакъв случай неможе да върши всичко. А Ф-15/16/18 не са вечни, а и не дават такова предимство пред руската техника отпреди 20 години с която са въоръжени болшинството потенциални противници.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Han Solo
[Moderator]

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3207
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 01 Май 2004, 20:27    Заглавие:  

Зависи от модификацията и въоръжението и на едните и на другите Wink а си спомни каква тактика пищеха че са използвали сърбите/ без особен успех де/ - патрулиране на пределно малка височина без включен радар, насочване от външен източник /по радиото/ визуално откриване, бърз набор, пуск на ракета с ИЧ ГСН и бързо оттегляне, на пределно малка височина с максимално маскиране.... поне така твърдяха че са правили
_________________
May the Force be with You
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 03 Май 2004, 02:32    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Интересното е, че F/A-22 го лъха същата смъртоносна комбинация която загроби RAH-66. А именно: прекалено висока цена, слаб прогрес при разработката и слаба подкрепа в Конгреса.


Пропуснах нещо. RAH-66 стана нецелесъобразен, за сега това не заплашва F/A-22, но да видим.

Цитат:
Интересно ако стане така, ако се закрие програмата Ф-22, с какво ще се превъоръжават Щатите...


Ами с модернизирани F-15 и F-16.
Има доста идеи за модернизиране на F-15. Освен това което е факт вече - nowiqt radar Raytheon APG-63(V)2, AIM-9X и нашлемната прицелна система има и една интересна идея наречена F-15 Golden Eagle. Идеята е общо взето следната: стандартнният F-15C да се превърне в нещо като многоцелев изтребител.Това ще стана ней-вече чрез добавяне на възможност за борба с цели наземята. Така хем ще се осмисли съществуването на флотата от F-15C/D, които общо взето нямат много изтребителна работа, хем ще се направи по-плавен прехода към F/A-22.
Явно F-15 ще остане последният чист изтребител на USAF.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Вто 04 Май 2004, 02:08    Заглавие:  

Добра вест.

Според последните съобщения сериозните софтуерни проблеми на F/A-22 са преодолени. В момента е постигнато време от 10.8 часа безпроблемна работа на софтуера, което било много впечатляващо. Така, че в момента тестовете вървят добре и се очаква да продължат до септември 2004 г.

Ето и целият материал по въпроса. Прочетете го, интересен е. има и доста хвалби по адрес F/A-22. И как иначе. Very Happy

F/A-22's Software Stability 'No Longer An Issue,' USAF Says
By Marc Selinger
05/03/2004 10:47:29 AM


U.S. Air Force officials are declaring victory in their battle to fix a major technical problem with the F/A-22 Raptor: avionics software instability.

"Software stability [is] no longer an issue," the Air Force said in a graphic displayed at an April 30 press briefing.

Air Force acquisition chief Marvin Sambur told reporters that the Lockheed Martin-built F/A-22 is achieving an average of 10.8 hours between avionics software problems, more than double the five-hour requirement that Congress said the program must meet before it could begin its initial operational test and evaluation (IOT&E).

A complete restart of the avionics system, which occurred an average of every 1.4 hours a little over a year ago, has not happened in over 1,000 flight hours.

"That's pretty impressive," Sambur said.

The software improvements helped clear the way for the F/A-22 to begin IOT&E April 29 at Edwards Air Force Base, Calif. (DAILY, April 30). The test phase is expected to last until mid-September and pave the way for a decision in January 2005 on whether to shift from low-rate to full-rate production.

IOT&E is expected to be more rigorous than testing to date. For instance, besides countering larger groups of legacy fighters, as was done in pre-IOT&E testing, F/A-22s also will have to simultaneously defend other aircraft or attack targets.

Although IOT&E will focus on the F/A-22's air-to-air capabilities, the follow-up operational test and evaluation, scheduled for the summer of 2005, will test the Raptor's ability to drop satellite-guided Joint Direct Attack Munitions (JDAMs) while flying at subsonic speeds. Further air-to-ground capabilities are to be demonstrated after the F/A-22 achieves its initial operational capability (IOC), which is scheduled for December 2005.

Sambur said that any problems that arise in IOT&E will be "pretty minor" and are unlikely to cause a significant delay in the program.

Lt. Col. Jeffrey Harrigian, who commands a squadron at Tyndall Air Force Base, Fla., that will train F/A-22 pilots, said the Raptor has proven it can outmaneuver and see farther than the F-15 Eagle it is designed to replace, even though the F-15 has 104 kills and no losses in real-life aerial combat.

The F/A-22 "is the fighter pilot's dream," Harrigian told reporters. "There's just no match when comparing the Raptor to the Eagle."

The Air Force plans to spend about $42 billion to buy 277 F/A-22s, though it will have to buy fewer than that if it cannot eventually persuade members of Congress to remove a $36.8 billion production cost cap.

"They originally put the cap in place to make sure that we got our act in place," Sambur said. "And I think we'll prove to them that we do have our act in place."


http://www.aviationnow.com/avnow/news/channel_aerospacedaily_story.jsp?id=news/vic05034.xml

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 04 Май 2004, 23:00    Заглавие:  

Fox Mulder написа:
Според последните съобщения сериозните софтуерни проблеми на F/A-22 са преодолени. В момента е постигнато време от 10.8 часа безпроблемна работа на софтуера, което било много впечатляващо.

Very Happy Laughing
Ако става въпрос за софтуера на електродистанционната система за управление - наистина впечатляващи резултати! Shocked
На 10,8 часа да имаш отказ в системата за управление на самолет за 300 милиона долара... Благодаря. Аз ще си купя от по-евтините. Razz
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Сря 05 Май 2004, 04:01    Заглавие:  

Рисковете на прогреса.
Иначе навсякъде където съм чел за проблемите с F/A-22 се говори просто за "софтуер".

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 17 Май 2004, 03:42    Заглавие:  

Митинг в завода по случай предаването на новата непобедима авиационна техника. Забавно. Very Happy

F-22 Raptor debuts in Seattle

By JAMES WALLACE
SEATTLE POST-INTELLIGENCER AEROSPACE REPORTER

The F-22 Raptor, the nation's most advanced fighter, gave a few hundred Boeing employees a reason to take off from work for a while yesterday afternoon.

About 1,000 workers at the company's developmental center, across from the Museum of Flight at Boeing Field, build the wings and aft fuselage of the F-22.

But most had never seen the fighter firsthand, even though they have been working on the program for years.

That changed yesterday, when the F-22 made its first appearance in Seattle.

Several hundred workers cheered as the fighter flew low and slow over Boeing Field and landed and taxied to an area near the Museum of Flight. The F-22 was followed just behind and above by an Air Force F-15, carrying a photographer to document the fighter's first flight to Seattle.

The Lockheed Martin F-22, which is assembled in Marietta, Ga., will eventually replace the Boeing-made F-15.

Today, the F-22 will be rolled into the developmental center so Boeing workers can get an up-close look at the speedy stealth fighter. The jet will be flown back to Edwards Air Force Base in California this weekend.

Boeing is the major subcontractor on the F-22 program.

In addition to the wings and aft fuselage, Boeing is responsible for F-22 avionics software testing and integration, as well as pilot and maintenance training.

The F-22 was flown here from Edwards by Boeing test pilot Randy Neville.

The fighter is in a four-month phase of combat testing that it must pass for approval to enter full production.

With an estimated price tag of $132 million a copy, the F-22 has already faced many congressional battles, with more likely.

The Air Force hopes to buy up to 277 of the fighters. But production costs have been capped by Congress, so the final number keeps going down as the cost of the fighter goes up.

Click to see if image is larger

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Нед 13 Юни 2004, 02:51    Заглавие:  

Говорехме за F/A-22 с ракети на външо окачване. Ето снимка:

Click to see if image is larger

http://forum.keypublishing.co.uk/attachment.php?attachmentid=27538&stc=1 - същата, но с много по-добро качество.

Започнали са поредните изпитанията на AN/APG-77.

Northrop Grumman Begins Flight-Testing New Radar for F/A-22 Raptor

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
FoulBay

Регистриран на: 20 Фев 2004
Мнения: 618
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Сеп 2004, 07:43    Заглавие: Клипове  

Два клипа с F22
http://www.f4hq.com/temp/F-22_CTF_Video.wmv
http://www.f4hq.com/temp/High-AOA.wmv

Първият е към 40МБ, вторият към 10.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Възкресител

Регистриран на: 11 Юни 2004
Мнения: 277

МнениеПуснато на: Пон 20 Сеп 2004, 09:10    Заглавие:  

Някъде имах едно готино клипче за софтуера на ЕДСУ-то, много интересно. Smile
_________________
На нас глядят в бинокли, в трубы сотни глаз
И видят нас от дыма злых и серых,
Но никогда им не увидеть нас
Прикованными к веслам на галерах!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
COMMANDER_KEEN


Регистриран на: 29 Яну 2004
Мнения: 2148
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 20 Сеп 2004, 09:32    Заглавие:  

S tiq piloni, koe mu e Stealth-a na F22?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Чет 23 Сеп 2004, 01:31    Заглавие:  

COMMANDER_KEEN написа:
S tiq piloni, koe mu e Stealth-a na F22?


Е ЕОП се увеличава така, но след като противниковите изтребители са неутрализирани, а противниковата ПВО е унищожена или дезорганизирана нали все пак някой трябва да носи тонове бомби. Това нестава само с вътрешнте отсеци за оръжие.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Вто 05 Окт 2004, 11:25    Заглавие:  

Fox Mulder, както го каза, излиза напълно безсмислено тогава тестването на AIM-120 на външни пилони Wink !
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 22 Окт 2004, 15:01    Заглавие:  

Снимки малко в отговор на eagle1:

Click to see if image is larger
VIP parking
TYNDALL AIR FORCE BASE, Fla. -- Tech. Sgt. Jeff Simpson guides Raptor number 18 to its parking spot. Raptor 18 is the first operational F/A-22 Raptor delivered to the Air Force’s F/A-22 schoolhouse here. The Raptor will eventually replace the F-15 Eagle and sets the foundation for the next generation of combat-fighter pilots. (U.S. Air Force photo by Steve Wallace)

http://www.af.mil/media/photodb/photos/030930-F-9999W-002.jpg

Click to see if image is larger
Cruising over Florida
TYNDALL AIR FORCE BASE, Fla. -- The first operational F/A-22 Raptor cruises over Florida on its delivery flight to Tyndall, home of the world's first Raptor squadron. (U.S. Air Force photo by Tech. Sgt. Mike Ammons)

http://www.af.mil/media/photodb/photos/030929-F-0000J-002.jpg

Click to see if image is larger
Raptors as far as the eye can see
EDWARDS AIR FORCE BASE, Calif. -- Four F/A-22 Raptors fly over the Mojave Desert during a landmark test mission. A record number of seven Raptors were airborne simultaneously during several test missions Aug. 29 (U.S. Air force photo by Kevin Robertson

http://www.af.mil/media/photodb/photos/030915-F-0000J-011.jpg

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 64 [952 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 62, 63, 64 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0984s ][ Queries: 12 (0.0093s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker