Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Милионер пусна частния си самолет на автопилот заради секс с ученичка · Претендентите за поста на Мей · Bloomberg : Ясни са двамата финалисти за новия завод на Volkswagen на Балканите! · Обсъдиха операциите на ЕС и НАТО · Деца играят на войници · Дежурни прокурори приемат сигнали за евроизборите от днес до неделя ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Пет 24 Май 2019, 14:53
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
МиГ-31
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 21 [307 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 19, 20, 21 Следваща
Автор Съобщение
Jolly Roger
Гост


МнениеПуснато на: Нед 02 Май 2004, 09:14    Заглавие: Hi Guys  

MAPO
MiG-35
Multi-Role fighter
Poznat oshte i kato:MiG 1.42,1.44,MiG-35,MiG-39,ili oshte kato Multifunktional fighter(MFI):Protivnitsi Eurofighter TYPHOON i razbirase F-22
Dimensions:Length 65.58 ft(20.01 m)
Wingspan:42.67 ft(13.02 m)
Height:17.08 ft(5.21 m)
Weights:Max Takeoff 70,000 lb (31,750 kg)
Max Payload 16,390 lb (5,000 kg)
Propulsion:powerplant:two Lyulka AL-41F afterburning turbofans
Thrust:approx.45,000 lb(200 kN)
Performance:Max Level Speed at altitude:1,720 mph(2,750 km/h),Mach 2.6
Върнете се в началото
Jolly Roger
Гост


МнениеПуснато на: Нед 02 Май 2004, 09:29    Заглавие: Continue  

at sea level:950 mph(1,520 km/h),Mach 1.25
Initial Climb Rate:Unknown
Service Ceiling:55,720 ft(17,000 m)
Range:typical:2,160 nm(4,000 km)
ferry:unknown
Armament:Gun one 30-mm cannon
Stations:one(?) internal weapons bay and four(?) external hardpoints
Air-to-Air Missile:unknown
Air-to-Surface Missile:unknown
Bomb:unknown
Known Variants:(?) One-seat fighter
(?) Two-seat trainer(presumably)
Върнете се в началото
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 03 Май 2004, 03:25    Заглавие:  

Jolly Roger, един сериозен въпрос трябва да обсъдя с теб.
Честно казано поведението ти във форума ме шашардисва тотално. Поскаш разни постинги в разни теми и сякаш неподбираш. Ей сега примерно каква подяволите в връзката на темата за МиГ-31 с това което си написал??? Да трия - небива, има смисъл в това което пишеш /някакъв/. Да не трия - пак небива, това твойто си е меко казано неадекватно.

Казвай какво ще те правим тебе.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Gost
Гост


МнениеПуснато на: Пон 03 Май 2004, 07:07    Заглавие: Neadekvatni Iztochnitsi  

Ne se kosi ...haide da reka druje,ako ti e neprijatno-sajaljavam nevolno e.
MAPO
MiG-35
Multi-Role Fighter
SOURCES:Defence Journal MiG-35 site
FAS MFI site
It's tremendously! Wink
Върнете се в началото
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 15:41    Заглавие:  

Simeon написа:
Да попитам.
Какво ще ми кажете за МИГ-31, 5-то поколение?
Абе видях едни снимки и не повярвах на очите си. Самолета имаше ПХО и му даваха претоварване въ маневрен въздушен бой до 11
Некой чувал ли е за таково животну? Rolling Eyes


Елемаг написа:
Cool Cool Cool
Миг-31 е всъщност второ поколение свърхзвуков прохващач (да не се бърка с поколенията на дозвуковите самолети). Ако си видял снимка на преработен самолет от този тип пусни я да я видим!

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
RED OR DEAD


Регистриран на: 18 Май 2004
Мнения: 363
Местожителство: гр.Бургас

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 16:58    Заглавие:  

Simeon написа: написа:

Да попитам.
Какво ще ми кажете за МИГ-31, 5-то поколение?
Абе видях едни снимки и не повярвах на очите си. Самолета имаше ПХО и му даваха претоварване въ маневрен въздушен бой до 11
Некой чувал ли е за таково животну?



Невярвам да има такъв МиГ-31. И то за маневрен въздушен бой и да издържа на такова претоварване! МиГ-31 е височинен прехващач и възможностите му за МВБ са много ниски.

_________________
Click to see if image is larger

www.skynomad.com/bourgas
www.skynomad.com/bourgas/maks-2005
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя Yahoo Messenger 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 17:05    Заглавие:  

НЯма логика на МиГ-31 да му се слага ПХО! Той по същество е развитие аеродинамичната схема на МиГ-25, при който се установява, че огромните въздухозаборници напрактика вършат същата работа.
Ако имаш снимка пусния, но ми се струва по-вероятно да си попаднал на снимка на МиГ-1.42/1.44 с погрешен надпис или нещо такова.
RED OR DEAD написа:
Невярвам да има такъв МиГ-31. И то за маневрен въздушен бой и да издържа на такова претоварване! МиГ-31 е височинен прехващач и възможностите му за МВБ са много ниски.
Такива на практика отсъстват. Спомнете си как загива един именит съветски летец изпитател (много ме е срам но не помня името) - при опит за аварийно кацане, до което се стига следствие погрешно сработила аварийна индикация (ако не греша е било за недостиг на гориво)... Едва ли точно такова нещо би се случило на самолет със способности за МВБ Wink
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 18:15    Заглавие:  

eagle1 написа:
Спомнете си как загива един именит съветски летец изпитател (много ме е срам но не помня името) - при опит за аварийно кацане, до което се стига следствие погрешно сработила аварийна индикация (ако не греша е било за недостиг на гориво)... Едва ли точно такова нещо би се случило на самолет със способности за МВБ Wink


4 април 1984 г.
Федотов - пилот, Зайцев - щурман.
Пилота го въвежда рязко за кацане (предполага, че самолета е напрактика празен), но той се срива, свредел и... Crying or Very sad

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 18:22    Заглавие:  

Може ли някой да даде по-подробна информация за поведението във въздуха на МиГ-31М. Виждал съм снимки, на които крилото му има доста по-големи нарастъци от това на стандартния МиГ-31. Дали като маневреност е по-добър или е по-слаб от базовия.
Върнете се в началото
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 18:36    Заглавие:  

Чисто предположение.
Вероятно самолета е горе-долу същото прасе. Масата на самолета е бая повишена, обаче има и някои аеродинамични подобрения - наплавите на крилото например, които уж подобряват поведението на машината при големи ъгли на атака.. В двата края на крилото има контейнери за РЕБ. Допълнителните вертикални стабилизатори са заради тях, най-вероятно.
Имайки, се предвид обаче, че изпитанията на МиГ-31М са до никъде едва ли има някой, който може да даде изчерпателен отговор по въпроса. А и да има едва ли се мотае в този Форум. Wink

P.S. Регистрирай се, не боли. Very Happy

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Елемаг
[Moderator]


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 27531
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 20 Ное 2004, 22:02    Заглавие:  

Cool Cool Cool
Облет прототипа (бортовой № 051) выполнил 21 декабря 1985 г. экипаж в составе летчика-испытателя Б.А.Орлова и штурмана-испытателя Л.С.Попова. На НГАЗ "Сокол" во второй половине 80-х гг. построена установочная партия МиГ-31М, успешно проходивших государственные испытания. МиГ-31М не пошел в серию, но в настоящее время начата модернизация МиГ-31 в многоцелевой МиГ-31БМ. При этом широко используются решения, испытанные на МиГ-31М. Кодовое обозначение НАТО - Improved Foxhound.
От тук:
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig31m.html
Ето и за МиГ-31БМ:
http://www.airwar.ru/enc/fighter/mig31bm.html

_________________
ЕДИНСТВЕНОТО ПРАВО НА ВРАГА Е ДА БЪДЕ УНИЩОЖЕН!
Click to see if image is larger
Да бъдеш добър е лесно. Трудно е да бъдеш справедлив!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Ное 2004, 10:20    Заглавие:  

eagle1 написа:
Спомнете си как загива един именит съветски летец изпитател (много ме е срам но не помня името) - при опит за аварийно кацане, до което се стига следствие погрешно сработила аварийна индикация (ако не греша е било за недостиг на гориво)... Едва ли точно такова нещо би се случило на самолет със способности за МВБ

Но точно след гибелта на Фетотов и Зайцев се вземат мерки и МиГ-31 може да изпълнява пилотаж, горе-долу като този на 23-та.
eagle1 написа:
...Едва ли точно такова нещо би се случило на самолет със способности за МВБ

Хм-м-м, при описания случай - трудно е да се каже дали със сигурност е нямало да се случи така. При който и да е самолет, с и без възможности за пълноценен МВБ, има осезаема разлика при изпълнението на едни и същи маневри (независимо какви) при пълни и празни резервоари...

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
HOKUM
[Moderator]


Регистриран на: 17 Яну 2004
Мнения: 316
Местожителство: Пловдив

МнениеПуснато на: Нед 21 Ное 2004, 10:29    Заглавие:  

Това за 23-ката не беше ли нещо от рода,че само на Бурже показват такъв пилотаж?Не ми се вярва редовите пилоти да достигат такова съвършенство Wink
_________________
"С пистолет и добра дума се постига много повече, отколкото само с добра дума."
Ал Капоне
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 21 Ное 2004, 10:31    Заглавие:  

Сигурно е така. Но и самото предназначение на полковете/ескадрилите с МиГ-31 не е водене на МВБ.
Пък и какво пречи при осигурени средства и редовия пилот да се обучи? Shocked

_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Нед 21 Ное 2004, 13:46    Заглавие:  

Така както го казва HOKUM е!
След смъртта на Федотов шеф-пилот на МиГ става Валери Миницкий. След 1984 г. започват яки изпитания с самолета за да се види какво в различни критични ситуации. В крайна сметка Миницкий така добре овладява самолета, че на Бурже 1991 г. показва комплекс фигури аналогични на тези, които показва МиГ-23.
На това е способен Миницкий, а не редовите пилоти.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 21 [307 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 19, 20, 21 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0768s ][ Queries: 12 (0.0046s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker