Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
ПРЕЗИДЕНТЪТ РАДЕВ: МАКЕДОНИЯ - ПО НАЙ-БЪРЗИЯТ НАЧИН В НАТО! · 38 години по-късно: Български чадър 2 срещу оръжейния търговец Гебрев · АНАЛИЗ: ВАРШАВСКИЯТ ДОГОВОР БИЛ 6 ПЪТИ ПО-СКЪП ОТ НАТО!!! 12 ПРОЦЕНТА ОТ ДОХОДА НА СТРАНАТА ОТИВАХА ЗА ВЪОРЪЖАВАНЕ! · В Алжир демонстрираха патрулен автомобил за дълбоко разузнаване Nimr Ajban LRSOV · ДОЙЧЕ ВЕЛЕ: БЪЛГАРИЯ ИМАШЕ ТРИ СЕКРЕТНИ ПОДЕЛЕНИЯ ТЪПКАНИ С ЯДРЕНО ОРЪЖИЕ!!! · Папа Франциск идва при българските католици ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Съб 16 Фев 2019, 12:08
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
ВВС на Китай - Zhongguo Renmin Jiefangjun Haijun Hangkongbin
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 3 от 40 [587 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Следваща
Автор Съобщение
Moss.
Гост


МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2004, 15:57    Заглавие:  

Само са му сменили крилото, двигателя и фюзелажа.
Върнете се в началото
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2004, 16:03    Заглавие:  

Крилото е малко пипнато, а двигателят май е същия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Гост
Гост


МнениеПуснато на: Вто 17 Фев 2004, 16:43    Заглавие:  

Да двигателя е същия. Той фокса нарочно ги пуска такива дълги обърква хората.
Върнете се в началото
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Сря 18 Фев 2004, 01:59    Заглавие:  

JL-9 има ли си БРЛС? Носа нещо ми прилича, че е приютил нещо като Grifo-то на J-7MS. А FC-1 последно с Жук-М ли го приеха?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
onufrii


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 13226
Местожителство: вилает Боляристан

МнениеПуснато на: Съб 21 Фев 2004, 00:19    Заглавие:  

Fox Mulder, имаш ли някакви данни за аварийността в китайските ВВС?
_________________
Отказах се да ставам космонавт - вече видях земята през предното стъкло!

Si vis pacem, para bellum - 26030

Прайм червени шишета на бели!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 04:03    Заглавие:  

Цитат:
Защо обаче са му сложили такива мънечки колелца? Толкова ли са им добри полосите?


Нямам представа. Сега като се загледам наистина са доста мънички.

Цитат:
Само са му сменили крилото, двигателя и фюзелажа


Крилото принципно е сменено, но всъшност използват крилото двойна делта, което китайците слагат на третото поколение J-7 /F-7E, F-7MG, F-7PG, F-7G/.
Двигателя е същия.
Фюзелажа е пипнат само в носовата част, останалото си е същото.

Цитат:
JL-9 има ли си БРЛС?


Ако клиента пожелае ще има. Идеята да да има, но прототипа лети без радар.

Цитат:
А FC-1 последно с Жук-М ли го приеха?


Абе интересен въпрос. Жука малко голям ще му дойде на самолетчето. В началото се спрягаха три БРЛС: Elta EL/M-2032, FIAR Grifo S7, или Фазотрон Копие-Ф. Везните уж клоняха към Grifo S7, защото пакистанците го произвеждат по лиценз, а и имат опит с него /техните F-7 са с него/. Сега обаче се говори, че ще му слагат Thales RC-400 . Ще видим кое как ще е.

Цитат:
Fox Mulder, имаш ли някакви данни за аварийността в китайските ВВС?


Много бих желал да имам, но нямам. То май само китайците ги имат тези данни.

Новото около FC-1 е, че на 9 Април 2004 г. третият прототип борд 03 е направил първият си полет. Честито. Very Happy

Click to see if image is larger

Прототип 02 не лети, той се използва за статични тестове. Както 01, така и 03 летят без пълен комплект авионика. 04 ще бъде снабден с с пълният комплект, очаква се той да направи първият си полет в началото на 2005 г.
Китайците са се сдушили с Франция и в момента усилено се говори за доставка на френска авионика за самолета /на фирмите Thales и Sagem/.
Освен това към FC-1 са проявили интерес Бангладеш и Египет. И двете държави са традиционни клиенти на китайска авиационна техника.

Има вече известна яснота по въпроса с китайските AWACS и израелската връзка.
Забелязан е поне един А-50I да прави тестове край град Нанджинг. Там се намира CFTE (Caijing Flight Test Сenter).
Та историята с китайският AWACS е страшно интересна.
През 1992 г. Китай и Русия започват преговори по въпроса. Китайците искат да им бъдат продадени три самолета А-50. Руснаците нещо се дърпат. През 1994 г. преговорите са възобновени, но има нов участник - Израел. През 1996 г. се стига до сделка. Китай плаща 250 милиона долара. В замяна получава един руски Ил-76 с израелска радарна система IAI Phalcon. Та това е бъдещия A-50I. През 1997 г. става ясно, че към сделката има опция за още три А-50I на стойност 1 милиард долара. През октомври 1999 г. руснаците доставят чисто нов Ил-76МД на IAI. Към май 2000 г. работата по инсталирането на Phalcon е почти приключила. Тогава обече в играта се намесват американците. Оказват натиск върху израел и през юли 2000 г. сделката е анулирана.
После се заговори, че руснаците ще продават на Китай А-50У, но до това не се стигна.
Чак сега става ясно какво май е станало.
Китайците са си взели този A-50I от Израел през 2002, но без радара. Върху него започва здраво да се работи. Проекта става най-високоприоритетният в китайската авиоиндустрия. Слагат му китайският радар KJ-2000, който май се явява копие на Phalcon. А за него се твърди ,че открива цел тип изтребител на 250 километра, може да проследява 60 цели /по други данни 100/ и да насочва 12 изтребителя. Уж израелците индиректно доста са помогнали за съждаването на този KJ-2000. Работата е много мътна.

Ето малко снимки:
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger

Последната промяна е направена от Fox Mulder на Съб 01 Май 2004, 02:16; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 11:25    Заглавие:  

Под опашката на Ил-а виждам някаква издатина, която по-скоро прилича на "фалшива опашка" (форкил ли се казваше Embarassed ). Но ми се струва, че на Ил-а такова не му е нужно. Може ли да е антена, част от системата на РЛС-а или капани?
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 11:30    Заглавие:  

Фалшкил. Всички Ил-76 имат.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fighterland


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1246
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 11:32    Заглавие:  

Да бе, фалшкил, мерси. Включително и танкерите ли?
_________________
На десет мили от Монтана,
в посока Дунавския бряг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
ICQ Номер 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 17 Апр 2004, 11:34    Заглавие:  

Грешка. Май само А-50 има - сигурно за подобряване на пътната устойчивост (влошена от паницата).
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 01 Май 2004, 01:35    Заглавие:  

Цитат:
Май само А-50 има


Май и те нямат. Ето вижте тук снимката:
Click to see if image is larger

Май само китайските А-50I имат такива екстри. А наименованието А-50I да се смята за изключително условно. Напрактика не е известно какво е истинското означение на самолета. Предполааг се, че то може да е А-50Э.
За момента е ясно, че китайците тестват два самолета. Предполага се, че скоро ще бъдат доставени още четири самолета, даже шест.
Въобще много мътна история.

Другото интересно което искам да покажа днес е една истерична статия в стил "Студена Война 2" публикувана в Aerospace Daily & Defense Report:

China's Weapons Buildup Seen Posing Growing Challenge To U.S.
By Marc Selinger
04/26/2004 10:06:02 AM


China's aggressive pursuit of new weapon systems over the past decade is starting to yield a modern force, posing growing challenges for U.S. military planners, defense analysts and former government officials said April 23.

Richard Fisher, an Asia security studies fellow at the Center for Security Policy, told the House Armed Services Committee during a public briefing on China's arms program that Beijing's purchases of foreign weapons over the past decade are having a "new cumulative effect" that "are adding up to new and what I would consider to be threatening capabilities." Those capabilities would greatly complicate U.S. efforts to defend Taiwan against a potential attack, he said.

China's threats to Taiwan are "more serious now than they've ever been," said John Tkacik, a research fellow in China policy at the Heritage Foundation.

Fisher said China plans to acquire 300 to 400 Sukhoi fighters by 2006, giving it an aircraft that is "in some ways superior to the American F-15." China also seems to have resolved design problems with its J-10 fighter, which is to be that country's equivalent to the U.S. F-16 fighter.

"We need the F/A-22 in Asia now," Fisher said of the U.S. Air Force's planned F-15 replacement, which is years away from being deployed in large numbers.

China also is buying 40 to 50 Russian Il-76 heavy transport aircraft, thousands of Russian air-to-air missiles and precision ground-attack weapons for aircraft, and hundreds of Russian S-300 surface-to-air missiles, Fisher told the panel. It is creating a destroyer that combines Russian weapons and electronic systems, Ukrainian gas turbine engines and a new stealthy hull, which will result in a ship "that in some respects is superior" to Taiwan's Kidd-class destroyers.

China also is investing heavily in electro-optical and radar satellites, satellite navigation and new submarines, Fisher said.

Although the European Union recently rejected a proposal to lift its 15-year ban on arms exports to China, that is only a modest victory because Russia remains unchecked as China's top foreign supplier of weapons and weapons technology, said House Speaker Newt Gingrich (R-Ga.) and Frank Kramer, former assistant secretary of defense for international security affairs. The situation with Russia needs to change if China's access to foreign weapons is to be impeded, they suggested.

Russia is a "tremendous source of military modernization" for China, Kramer said.


И накрая нещо интересно и може би полезно, което незнам дали е за тук, но нищо. Как по вертикалните стабилизатори да разпознаваме Су-27УБ, Су-30КМИ и Су-30МКК.

Click to see if image is larger
Су-27УБ

Click to see if image is larger
Су-30МКИ

Click to see if image is larger
Су-30МКК

Появиха се интересни данни за сериозни конструктивни недостатаци при J-10. Доколко са достоверни е трудно да се каже, особенно като се има предвид информационното затъмнение от китайска страна. Ето я направо статията:

Китайский истребитель J10A имеет конструкционные недостатки

АКОР КИТАЙ-САМОЛЕТЫ: МОСКВА, 24 апреля. (Корр. АРМС-ТАСС). По сведениям источника в китайском ВПК, в конструкции истребителя J10A имеется ряд недостатков. Как сообщает издание "Канва интеллидженс ревью", например, выбор двигателя АЛ-31ФН состоялся только в середине проектных работ, поэтому его масса и габариты оказались больше, чем предполагалось вначале, из-за чего пришлось ослабить конструкцию воздухозаборника. Для решения этой проблемы между воздухозаборником и фюзеляжем были установлены три упрочняющих манжета. По мнению источника, "это самый крупный прочет проектировщиков". Тем не менее ВВС Китая выразили удовлетворение характеристиками тех J10A, которые уже поступили на вооружение....

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 05:01    Заглавие:  

Гледай ти.
Северно корейците са поискали от китай да им продадат J-10A, но им е било отказано. Shocked

http://english.chosun.com/w21data/html/news/200404/200404300032.html

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пет 14 Май 2004, 03:30    Заглавие:  

Нова и адски ефектна снимка на китайския AWACS.

http://www.zjcscan.com/UploadFile/20045140393527535.jpg

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Пон 17 Май 2004, 03:50    Заглавие:  

Първата по-свястна снимка на J-10B.Има какво да се желае все още.

Click to see if image is larger

Самолета носи ракета PL-8 или може би само нейн макет.

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Fox Mulder


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3301
Местожителство: София/Димитровград

МнениеПуснато на: Съб 05 Юни 2004, 03:46    Заглавие:  

Има какво да се докладва по тази тема.

На 3 април 2004 г. първият си полет е извършил вторият прототип на JL-9. Самолета носи борден номер 422, а първият прототип носи номер 421. Ето тук една снимка на двата борда един до друг:

Click to see if image is larger

А ето тук една снимка на китайски J-11 снабден с двигатели родно производство WS-10. В момента самолета се намира в изпитателният център CFTE. Китайците имат мерак бъдещите J-11 да са изцяло китайски. В момента се ползват руски двигатели /не им дават лиценз/ и руска авионика /пак не им дават лиценз/ и руска БРЛС /лиценз няма/.

Click to see if image is larger

_________________
In My Humble Opinion
Click to see if image is larger
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 3 от 40 [587 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, 4, 5, ..., 38, 39, 40 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0890s ][ Queries: 12 (0.0041s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker