Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Започнаха морските изпитания на първата южнокорейска подводница клас KSS-III · Бивш анализатор на ЦРУ разкрива подробности за ядрената подводница "Казан" · Казахстан ще сглобява военните хеликоптери H-145M · Индия ще закупи от САЩ системата за ПВО NASAMS-II · Фолксваген се отказва от България, отива в Измир · Путин: Ако САЩ използват сила срещу Иран, това ще се доведе до катастрофа ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 20 Юни 2019, 23:14
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Обслужване по летища и авиокомпании - мнения и коментари
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 18 от 20 [289 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18, 19, 20 Следваща
Автор Съобщение
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 15:10    Заглавие:  

Thunderchief написа:
Stoyan написа:
Аз съм пътувал в претъпкан самолет на БГ Еър и имаше хора, които останаха.

Стояне, ако са те качили не ти дължат нищо според директивата за правата на пътниците.
Всеки случай тероризирайте ги, като се правят на интересни и задължително пишете на Комисията! Всеки източник на вторичното право на ЕС(директива, регламент, регламент по Комитологията и т.н.) преминава оценка на въздействието през определено време(обикновено срока е споменат в документа) и вашата информация може да е от полза за промяната на съответната регулация към по-добро


Това ясно, аз имах предвид сестра ми. Хемус просто си спряха полетите на 31-ви а имаше хора с билети за 6-ти и съответно никой не се обади да каже...

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 15:18    Заглавие:  

Stoyan написа:
Thunderchief написа:
Stoyan написа:
Аз съм пътувал в претъпкан самолет на БГ Еър и имаше хора, които останаха.

Стояне, ако са те качили не ти дължат нищо според директивата за правата на пътниците.
Всеки случай тероризирайте ги, като се правят на интересни и задължително пишете на Комисията! Всеки източник на вторичното право на ЕС(директива, регламент, регламент по Комитологията и т.н.) преминава оценка на въздействието през определено време(обикновено срока е споменат в документа) и вашата информация може да е от полза за промяната на съответната регулация към по-добро


Това ясно, аз имах предвид сестра ми. Хемус просто си спряха полетите на 31-ви а имаше хора с билети за 6-ти и съответно никой не се обади да каже...

В предния пост пишеш че са я пренасочили. Ако е така нищо повече не и дължат според директивата или поне имат шанс да се измъкнат от плащането на 250 евро. Причината е, че самата директива е малко смотано направена(според оценката на въздействието на ЕК - по-горе е сайта на който я има оценката) и оставя вратички на авиокомпаниите да клинчат от плащането на обезщетения

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
toni75

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 434
Местожителство: Щутгарт, Германия

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 15:43    Заглавие:  

Виждам, че има интерес към темата, продължавам да пиша тогава. Smile
---

Е да, когато самолета е препълнен вината е еднозначно на авиокомпанията (продали са УМИШЛЕНО повече билети, отколкото са местата в самолета). Тогава общо взето няма накъде да мърдат и плащат без особени проблеми.
Съвсем друга е ситуацията, когато има отменен полет. Тогава пътника няма никакъв шанс да разбере, дали наистина са имали техническа причина или само така твърдят. В директивата наистина пише за изключения от правилото да се плащат неустойки при анулиране по технически причини, но като си помисля те винаги могат да излязат с тоя номер и аз нищо не мога да направя. Според директивата всяка държава в ЕС е длъжна да назове агенция, която да разглежда подобни жалби. Засегнатият пътник трябва да подаде молба до съответната национална (меродавно е местоживеенето, а не от коя държава е авиокомпанията) агенция, която придвижва въпроса към съответната авиокомпания, която пък от своя страна взима становище. В моят случаи се получи следното:
1) Подадох молба до немската служба (Luftfahrt-Bundesamt)
2) След няколко месеца оттам получих писмо, че понеже става дума за италианска авиокомпания, случаят не е в тяхната компетенция и са го препратили на аналогичната агенция в Италия
3) След още няколко месеца получих писмо от италианската агенция, с което ми съобщаваха, че са изпратили оплакването ми на авиокомпнята (в случая Алиталия) и оттам ще се чака становище.
4) След още няколко месеца получих отговор от Алиталия, че отмяната на полета е по-техничски причини и в тези случаи не ми дължат обезщетение. Обаче, понеже са ларж, стели да ми възстановят разходите за таксито от летището до в къщи (понеже пристигнах в Щутгарт към 1,30 h през нощта, нямаше начин да ползвам обществен транспорт).
5) Скоро след това на сметката си получих парите за таксито закръглени нагоре до цяло евро. Wink

Сега въпроса е, как да си прибера 2 x 250 евро (за мен и жена ми), след като ме пуснаха по допирателната с тези технически причини...

_________________
http://planepictures.net/netsearch4.cgi?stype=name&srng=1&srch=Toni+Georgiev&offset=0&range=25
http://www.jetphotos.net/showphotos.php?userid=8462
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 15:55    Заглавие:  

Цитат:
Сега въпроса е, как да си прибера 2 x 250 евро (за мен и жена ми), след като ме пуснаха по допирателната с тези технически причини

Не знам дали ще успееш, но струва ми се единствената ти опция остава да се оплачеш в Комисията

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
reaper


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1802
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 17:07    Заглавие:  

Еднаж България еър (съвместен полет с Австрийските) пред мене направиха една магария. Едно момче направо от самолета го свалиха. Понеже разговора с персонала се проведе пред мене, чух една от лелките да му каза: "Съжалявам, не може да ви качиме на този полет, България Еър са продали много билети, моля изчакайте следващият полет (на другия ден), а да и се свържете с представител на България еър за компенсация". А момчето вече се беше чекирал и си го свалиха с бордната карта в ръка.
Много неприятна ситуация. А тъпото беше, че самолета беше полу-празен (бизнескласата де). Не знам какви са механизмите за резервация на места при подобни съвместни полети, но за страничен наблюдател (извън кухнята на авиокомпаниите) прави лошо впечатление подобен случай.

_________________
These are unsophisticated men. They only respond to fear and the draw of lucre.We elicit this by using iconographic symbols and psychological intimidation.
The way we look together presents a uniform image of strength and organization.Don't say anything. Look mean. No smiling.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 28 Сеп 2007, 18:48    Заглавие:  

reaper написа:
Еднаж България еър (съвместен полет с Австрийските) пред мене направиха една магария. Едно момче направо от самолета го свалиха. Понеже разговора с персонала се проведе пред мене, чух една от лелките да му каза: "Съжалявам, не може да ви качиме на този полет, България Еър са продали много билети, моля изчакайте следващият полет (на другия ден), а да и се свържете с представител на България еър за компенсация". А момчето вече се беше чекирал и си го свалиха с бордната карта в ръка.
Много неприятна ситуация. А тъпото беше, че самолета беше полу-празен (бизнескласата де). Не знам какви са механизмите за резервация на места при подобни съвместни полети, но за страничен наблюдател (извън кухнята на авиокомпаниите) прави лошо впечатление подобен случай.

Toeст полета е бил на австрийските, а нашенци част от местата на него (под отделен код) са се продавали от FB. Първо в случая далече не е сигурно че човека е прецакан от FB и второ, на него му дължат обезщетение още отпреди приемането на 261/2004

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
popay_the_sailor
[Admin]


Регистриран на: 06 Яну 2004
Мнения: 10243
Местожителство: Варна

МнениеПуснато на: Сря 24 Окт 2007, 21:23    Заглавие:  

Цитат:
София: Труд стр. 8, автор: Стефан ЦАНЕВ


Съвременно варварство

Чакаме самолет от Лондон, майка с петгодишно дете. Както е написано на информационните табла самолетът трябва да кацне на терминал 1 на летище София в 0 часа и 15 минути на 19 октомври.

Среднощната чакалня е пълна. Става 0 часа и 30 минути - никакви известия нито на таблото, нито от гише „Информация". Жената, която чакаме, ни се обажда по GSM-a, че самолетът е кацнал в Пловдив - и пита какво да прави, държат ги в самолета, детето реве, никой нищо не им казва.

Съобщаваме това на момичето на гише „Информация", то е удивено. Питаме го - по каква причина самолетът е кацнал в Пловдив, няма буря, няма мъгла, самолетът да не е отвлечен?

То не знае нищо. Звъни на летището в Пловдив - никакъв отговор. Звъни по вътрешни телефони на софийското летище - също никакъв отговор.

По-късно се подочува, че софийското летище през нощта го ремонтирали, поради това самолетът бил „отклонен" в Пловдив. Не коментирам причината, не е в моите компетенции, сигурно причината е била основателна. Става дума за другото: Защо няма никаква информация и къде е цивилизованото отношение към пътниците?

Не говоря за извинения, още по-малко за обезщетения, както става в другите държави - това сигурно са неща непознати и смешни за просветените, възпитани, интелигентни и компетентни ръководители на софийското летище.

Самолетът не е бил отклонен в последната минута (няма екстрена ситуация), отклонен е бил часове преди това, но служителите на летището не са благоволили да информират нито пътниците, нито посрещачите, нито дори собствената си „Информация"!

С това историята не свършва. На летище Крумово край Пловдив, където е кацнал самолетът, държат пасажерите затворени в него цял час - и там никой не им казва нищо.

След това стоварват пътниците на летището и ги държат затворени там като добитък още два часа - пак никой не им казва нищо. За извинения не става и дума.

Най-сетне след три часа пристигат автобусите, за да ги докарат след още два часа в София... Ние, българите, сме обръгнали на нашенските дивотии. Но горките англичани и други чужденци, като се видели захвърлени сред тъмното нощно поле, без някой да им обясни защо и къде се намират - започнали да негодуват и да псуват на всички езици. Кого? Незнайните шефове на едното или на другото летище? Не, скъпи българи - всички чужденци псуваха България!

Питам: няма ли наказание, дори съд, за хората, които издевателстват над стотици души? Които дискредитират нашето Отечество в очите на стотици чужденци?

Ние, българите, докога ще се правим на широки славянски души и ще прощаваме? Защо не поискаме не само обезщетения, но и наказания за тези - не знам как да ги нарека... (задрасквам грозните епитети - нека всеки да ги нарече, както заслужават да бъдат наречени).

Обиждам ги нарочно и публично - дано се обадят, да обяснят, да се извинят, макар и със закъснение. Едва ли. Ще ги уволнят? За такова "дребно" нещо скоро няма да дочакаме. Ще си подадат оставката, както би направил всеки човек с елементарно достойнство? Смях в залата!

И докато търпим и мълчим, те ще продължават да се гаврят с нас и ще петнят лицето на държавата ни.

_________________
Rolling, turning, diving
Rolling, turning, diving, going in again
Run, live to fly, fly to live, do or die
Run, live to fly, fly to live, Aces high.
--------------------------------------------
Есть ложь, наглая ложь и советская историография
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
bercut


Регистриран на: 29 Апр 2004
Мнения: 869
Местожителство: LBSF

МнениеПуснато на: Чет 25 Окт 2007, 10:28    Заглавие:  

почти моята история...
нас ни отклониха за Бургас. и имаше цяла нощ чакане...

_________________
I like to fly by wire!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 25 Окт 2007, 14:11    Заглавие:  

Летището е затворено вечерно време заради ремонтни работи, но тук наистина е рав човека!

Трябва да има информация, а не този, който е отговорен да седи и да се чеша (няма да казвам къде)! Confused

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ЬЖВСЭД

Регистриран на: 16 Ное 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Съб 17 Ное 2007, 04:40    Заглавие: аз бях на този самолет
Описание на темата: ИЗБЯГВАЙТЕ да летите с WIZZAIR
 

[quote="popay_the_sailor"]
Цитат:
София: Труд стр. 8, автор: Стефан ЦАНЕВ


Съвременно варварство

Чакаме самолет от Лондон, майка с петгодишно дете. Както е написано на информационните табла самолетът трябва да кацне на терминал 1 на летище София в 0 часа и 15 минути на 19 октомври.

Среднощната чакалня е пълна. Става 0 часа и 30 минути - никакви известия нито на таблото, нито от гише „Информация". Жената, която чакаме, ни се обажда по GSM-a, че самолетът е кацнал в Пловдив - и пита какво да прави, държат ги в самолета, детето реве, никой нищо не им казва.

Съобщаваме това на момичето на гише „Информация", то е удивено. Питаме го - по каква причина самолетът е кацнал в Пловдив, няма буря, няма мъгла, самолетът да не е отвлечен?

То не знае нищо. Звъни на летището в Пловдив - никакъв отговор. Звъни по вътрешни телефони на софийското летище - също никакъв отговор.

По-късно се подочува, че софийското летище през нощта го ремонтирали, поради това самолетът бил „отклонен" в Пловдив. Не коментирам причината, не е в моите компетенции, сигурно причината е била основателна. Става дума за другото: Защо няма никаква информация и къде е цивилизованото отношение към пътниците?

Не говоря за извинения, още по-малко за обезщетения, както става в другите държави - това сигурно са неща непознати и смешни за просветените, възпитани, интелигентни и компетентни ръководители на софийското летище.

Самолетът не е бил отклонен в последната минута (няма екстрена ситуация), отклонен е бил часове преди това, но служителите на летището не са благоволили да информират нито пътниците, нито посрещачите, нито дори собствената си „Информация"!

С това историята не свършва. На летище Крумово край Пловдив, където е кацнал самолетът, държат пасажерите затворени в него цял час - и там никой не им казва нищо.

След това стоварват пътниците на летището и ги държат затворени там като добитък още два часа - пак никой не им казва нищо. За извинения не става и дума.

Най-сетне след три часа пристигат автобусите, за да ги докарат след още два часа в София... Ние, българите, сме обръгнали на нашенските дивотии. Но горките англичани и други чужденци, като се видели захвърлени сред тъмното нощно поле, без някой да им обясни защо и къде се намират - започнали да негодуват и да псуват на всички езици. Кого? Незнайните шефове на едното или на другото летище? Не, скъпи българи - всички чужденци псуваха България!

Питам: няма ли наказание, дори съд, за хората, които издевателстват над стотици души? Които дискредитират нашето Отечество в очите на стотици чужденци?

Ние, българите, докога ще се правим на широки славянски души и ще прощаваме? Защо не поискаме не само обезщетения, но и наказания за тези - не знам как да ги нарека... (задрасквам грозните епитети - нека всеки да ги нарече, както заслужават да бъдат наречени).

Обиждам ги нарочно и публично - дано се обадят, да обяснят, да се извинят, макар и със закъснение. Едва ли. Ще ги уволнят? За такова "дребно" нещо скоро няма да дочакаме. Ще си подадат оставката, както би направил всеки човек с елементарно достойнство? Смях в залата!

И докато търпим и мълчим, те ще продължават да се гаврят с нас и ще петнят лицето на държавата ни.
[/q

АЗ БЯХ НА ТОЗИ САМОЛЕТ!!! МНЕНИЕТО МИ Е КАЧЕНО В ТЕМА ГРАЖДАНСКА АВИАЦИЯ>wizzair! КОМАНДИР КРАСИМИР КУЦАРОВ СТЮАРДИТЕ БУРЯН И ИЛИАНА СЕ ДЪРЖАХА АРОГАНТНО И НЕПРОФЕСИОНАЛНО С ПЪТНИЦИТЕ. РАДВАМ СЕ, ЧЕ СЛУЧКАТА Е ОТРАЗЕНА И В МЕДИИТЕЛ БРАВО, ПРЕД ТАКИВА ОЧЕВИДНИ РАЗМИНАВАНИЯ С ПРОФЕСИОНАЛИЗМА НЕ ТРЯБВА ДА СЕ МЪЛЧИ, а да се проявява нетърпимост по всички възможни начини. wizzair са мърльовци и мошеници и това трябва да се разгласиииииии!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ЬЖВСЭД

Регистриран на: 16 Ное 2007
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Съб 17 Ное 2007, 05:23    Заглавие:  ДОЛУ WIZZAIR
Описание на темата: НА ВНИМАНИЕТО НА WIZZAIR И ВСЕКИ КОЙТО СЕ ИНТЕРЕСУВА
 

ДОБЪР ДЕН.
ВЕРОЯТНО ВЕЧЕ ДОСТА ПЪТНИЦИ СА ВИ ПИСАЛИ ЗА ЗЛОПОЛУЧНИЯ ПОЛЕТ ЛОНДОН - СОФИЯ НА 18 ОКТОМВРИ 2007 /ПИЛОТ КУЦАРОВ И СТЮАРТИ БУРЯН И ИЛИАНА/. АЗ НЯМА ДА ГОВОРЯ ЗА ДРУГО, ОСВЕН ДА ВИ ПОМОЛЯ ДА ОБУЧИТЕ ПЕРСОНАЛА КАК ДА СЕ ДЪРЖИ В ИЗВЪНРЕДНИ СИТУАЦИИ, ОБЯСНЕТЕ ИМ, КАК СЕ ДЕМОНСТРИРА И ВНУШАВА СИГРНОСТ, КОМФОРТ И ЗАЩИТЕНОСТ ОЩЕ ОТ СТЪПВАНЕТО НА БОРДА НА КЛИЕТНИТЕ. ОБЯСНЕТЕ ИМ КАК ДА ГОВОРЯТ С ПЪТНИЦИТЕ, КАК ДА СЪОБЩАВАТ НОВИНИТЕ И КАК ДА ПОДДЪРЖАТ СПОКОЙСТВИЕ И РЕД , КОГАТО СЕ НАЛОЖИ.

1. СТЮАРДИТЕ БУРЯН И ИЛИЯНА СЕ ЛИГАВЕХА ПО ВРЕМЕ НА ЦЕЛИЯ ПОЛЕТ, ПОДАВАХА СИ СИГНАЛИ ЧРЕЗ СТЪРГАНЕ ПО ИНТЕРФОНА /БУРЯН ИСКАШЕ ДА ПРИВЛЕЧЕ ВНИМАНИЕТО НА ИЛИАНА КАТО СТЪРЖЕШЕ ПО МИКРОФОНА НА СЛУШАЛКАТА В ПРЕДНИЦАТА НА САМОЛЕТА И Й ПРАВЕЩЕ МАЙМУНСКИ ФИЗИОНОМИИ ОТ ДИСТАНЦИЯ, НИЩО ЧЕ НЕПРИЯТНИЯТ СТЪРЖЕЩ ЗВУК ГО ЧУВАХА ВСИЧКИ ПЪТНИЦИ - БУРЯН НЕ ГО Е ГРИЖА ДА НАШЕТО УДОБСТВО/.
2. КОГАТО НИ СЪОЩАВАШЕ НОВИНАТА, ЧЕ КАЦАМЕ НА ЛЕТИЩЕ ПЛОВДИВ, ВМЕСТО В СОФИЯ, СЪЩИЯ БУРЯН СИ ВЗЕ ЛИСТЧЕТО И СИ ПРОЧЕТЕ СТАНДАРТНИЯ ТЕКСТ "БЛАГОДАРИМ ВИ, ЧЕ ЛЕТЯХТЕ С НАС, ПРИЯТНА ВЕЧЕР В СОФ... /ХАХАХА/ В ПЛОВДИВ... МОЖЕТЕ ДА ПОСЕТИТЕ ОТНОВО САЙТА НА НАШАТА КОМПАНИЯ...И Т.Н." СПОРЕД СИТУАЦИЯТА И ТЕКСТА ТРЯБВА ДА СЕ СМЕНИ, А НЕ МЕХАНИЧНО ДА СЕ ЧЕТЕ КАТО СЕ СМЕНИ САМО ИМЕТО НА ГРАДА - ЗАДЪЛЖЕНИЕТО НА КОМПАНИЯТА Е ДА МЕ ЗАКАРА ДО СОФИЯ, А НЕ ДА МИ ПОЖЕЛАВА ПРИЯТНА ВЕЕР В ПЛОВДИВ - ЗАДЪЛЖЕНИЯТА ВИ КЪМ МЕН НЕ ПРИКЛЮЧВАТ В ПЛОВДИВ. НАУЧЕТЕ СИ ПЕРСОНАЛА, ОБУЧЕТЕ ГИ ДА РЕАГИРАТ АДЕКВАТНО НА СИТУАЦИЯТА И ТОГАВА ГИ ПУСКАЙТЕ НА БОРДА.
3. КОМАНДИРЪТ КРАСИМИР КУЦАРОВ НЕ СЕ ОБЪРНА НИТО ВЕДНЪЖ КЪМ ПЪТНИЦИТЕ ПО УРЕДБАТА. САМО БУРЯН СЪОБЩАВАШЕ НОВИНИТЕ ПО НЕГОВИЯ НЕАДЕВАТЕН МАНИЕР. ТОВА НЕ Е ДОСТАТЪЧНО. ПЪТНИЦИТЕ БЯХА В ПСИХОЛОГИЧЕСКИ И ЕМОЦИОНАЛЕН ДИСКОМФОРТ, ЧУВСТВАХА СЕ ЗАХВЪРЛНИ ПОСРЕД НОЩ НА ЛЕТИЩЕ ИЗВЪН ГРАД ПЛОВДИВ БЕЗ ЯСНА ЦЕЛ - ДА ЧАКАТ ЛИ АВТОБУСИ ИЛИ НЕ... НИКОЙ НЕ СЕ ОБЪРНА КЪМ ТЯХ ЧОВЕШКИ, ДА ИМ ОБЯСНИ ПРОБЛЕМА И НАЧИНИТЕ ЗА ПРЕОДОЛЯВАНЕТО МУ. НИКОЙ НЕ ВЗЕ ОФИЦИАЛНО ДУМАТА, ЗА ДА ВЪВЕДЕ РЕД И ДА УСПОКОИ ХОРАТА. ТОВА Е НЕПРОФЕСИОНАЛНО СКАНДАНО.

4. ЕКИПАЖЪТ СЕ КРИ В САМОЛЕТА ДОКАТО НЕ ДОЙДЕ МИКРОБУС ЗА ДА ГИ ОТВЕДЕ ДО ПЛОВДИВ. ЕДВА ТОГАВА КОМАНДИР КУЦАРОВ СЕ ОБЪРНА КЪМ НАС -КЛИЕНТИТЕ НА ВАШАТА АВИОКОМПАНИЯ И НЕГОВИТЕ ПЪТНИЦИ С ДУМИТЕ: "Вие пътниците сте виновни, ЧЕ не стигнахме навреме на летище София - ако се бяхте настанили по-бързо в самолета, щяхме да наваксаме закъснението и да не ни затворят летище София под носа".
ОСТАВЯМ ТЕЗИ ДУМИ БЕЗ КОМЕНТАР. ЕДИНСТВЕНОТО, КОЕТО ПЪТНИЦИТЕ ЧУХА ОТ ПИЛОТА БЕШЕ ТОВА.

5. РЕДНО ЛИ Е БУРЯН И ИЛИАНА ДА ИЗЛИВАТ НЕПРОДАДНОТО КАФЕ В ТОАЛЕТНАТА И ДА СКЛАДИРАТ ТАМ ЧУВАЛИТЕ С БОКЛУК? ОТКАЗАХА НА ПЪТНИЦИ ДОСТЪП ДО ПРЕДНАТА ТОАЛЕТНА ЗАЩОТО БЕ ЗАДРЪСТЕНА С БОКЛУК И С ТЕХНИТЕ ЛИЧНИ ЯКЕТА, КОИТО БЯХА ЗАКАЧЕНИ ОТ ВЪТРЕШНАТА СТРАНА НА ВРАТАТА НА ТОАЛЕТНАТА. ТАМ ЛИ ИМ Е МЯСТОТО?
6.АВТОБУСИТЕ ДАЙДОХА ЕДВА В 3Ч И НИ СТОВАРИХА НА ЛЕТИЩЕ СОФИЯ ТОЧНО В 5Ч - СМЯТАМ, ЧЕ ЧАКАХМЕ ТВЪРДЕ ДЪЛГО НА ЛЕТИЩЕ ПЛОВДИВ БЕЗ НИКАКВА ИНФОРМАЦИЯ, БЕЗ ИНСТРУКЦИИ ОТ ПРЕДСТАВИТЕЛ НА АВИОКОМПАНИЯТА, БЕЗ ДА ЗНАЕМ ПРЕДПРИЕТО ЛИ Е НЕЩО ИЛИ НЕ, ЗА ДА БЪДЕ РЕШЕН НАШИЯ ПРОБЛЕМ, КОЛЕБАЕЙКИ СЕ ДАЛИ ИМА СМИСЪЛ ДА ЧАКАМЕ И КАКВО ТОЧНО.....

7. НА ВСЯКА КРИТИКА ОТ СТРАНА НА ПЪТНИЦИТЕ БУРЯН НАГЛО ОТГОВАРЯШЕ "КАКВО ИСКАТЕ, ТОВА Е НИСКОБЮДЖЕТНА КОМПАНИЯ".СМЯТАМ, ЧЕ ТОВА НЕ Е ОПРАВДАНИЕ ДА НЕ СЕИЗПЪЛНЯВАТ ЕЛЕМЕНТАНИ НОРМИ ЗА ЧИСТОТА, ИНФОРМИРАНОСТИ ПЕДОТВРАТЯВАНЕ НА ХАОС И ПАНИКА, КАКВАТО ИМАШЕ. НИСКОБЮДЖЕТНИТЕ АВИОКОМПАНИИ СЪЩО СА ПОЕЛИ АНГАЖИМЕНТ ЗА КОРЕКТНОСТ КЪМ СВОИТЕ КЛИЕНТИ И ТРЯБВА ДА ГО СПАЗВАТ ДОКРАЙ. бУРЯН Е ВРЕДЕН ЗА ВАС И ИЛИ ТРЯБВА ДА БЪДЕ ОБУЧЕН ДА СЕ ДЪРЖИ ПРОФЕСНАЛНО, ИЛИ ДА ИЗЧЕЗНЕ. И ДА СМЕНИ НАГЛАТА СИ ФИЗИОНОМИЯ С ПРОФЕСИОНАЛНО КОРЕКТНО ИЗРАЖЕНИЕ. БУРЯН Е СРАМ ЗА ВАС - ТОЙ ОПРАВДАВА ЛОШОТО ОБСЛУЖВАНЕ С ХАРАКТЕРИСТИКАТА НИСКОБЮДЖЕТНОСТ, А ТОВА Е ПОРОЧЕН НАЧИН НА МИСЛЕНЕ И НЕПРОДУКТИВНА ПРОФЕСИОНАЛНА СТРАТЕГИЯ !

ЛИЧНО АЗ СЪМ НАПРАВИЛА ВСИЧКО ВЪЗМОЖНО ДА РАЗПРОСТРАНЯ НАВСЯКЪДЕ ИНФРМАЦИЯТА ЗА ВАШАТА НЕБЛАГОНАДЕЖДНОСТТКАТО АВИОПРЕВОЗВАЧ. НИКОГА ПОВЕЧЕ НЯМА ДА СЪМ ВАШ КЛИЕНТ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
BOOMER


Регистриран на: 13 Мар 2005
Мнения: 351
Местожителство: Konstanz, Deutschland

МнениеПуснато на: Нед 18 Ное 2007, 14:52    Заглавие:  

Може да не е много общо с темата (пише, че пътниците са се забавили: "Вие пътниците сте виновни, ЧЕ не стигнахме навреме на летище София - ако се бяхте настанили по-бързо в самолета, щяхме да наваксаме закъснението и да не ни затворят летище София под носа"), ама на мен наистина ми е писнало от пасажери, дето решили, видиш ли, пет минути преди бординг, че им свършили цигарките и се мотат по дюти фрий-овете, докато всички ги чакаме Evil or Very Mad
_________________
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
cybern

Регистриран на: 25 Дек 2006
Мнения: 26
Местожителство: Sofia, BG

МнениеПуснато на: Чет 22 Ное 2007, 19:40    Заглавие:  

Специално на вниманието на
ЬЖВСЭД
За грубото отношение на стюардите нямам коментар, но що се относя до закъснението, тези пет минути, заради който сте изпуснали летище софия, са изцяло по вина на пътниците не на летателния екипаж. В крайна сметка на билетите ви пише условията при които пътувате. Практиката за да няма номера на бордните карти (смисъл запазени места) се прави с цел да се прави бординг по бързо които при лоу кост компаниите е регламентиран да бъде не повече от 30 минути, за да може да се хване разписанието и да си влезеш в слотовете. Затова командира е бил прав. В крайна сметка пътуваш за 40Е, не за 400. И пак повтарям, закъсненията не зависят от летателния екипаж, най - често те успяват да ги наваксат, зависят от РП-та по пътя, и от самите летища. За пример ще дам че летище Хийтроу е с най - много и най - често закъсняващи полети...т.н.
Иначе за грубото отношение на стюарди/есите си в правото си да се ядосваш.

_________________
Love sucks......true love swallows!!! Smile)
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
TsonPen


Регистриран на: 17 Авг 2005
Мнения: 202
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 24 Ное 2007, 21:53    Заглавие:  

cybern написа:
Специално на вниманието на
ЬЖВСЭД
За грубото отношение на стюардите нямам коментар, но що се относя до закъснението, тези пет минути, заради който сте изпуснали летище софия, са изцяло по вина на пътниците не на летателния екипаж.

Не може да има такова нещо "вина на пътниците". Каква е тази колективна вина? Екипажът трябва да може да се справи, виждал съм разтропани стюардеси как приканват да се сяда и затварят капаци рано-рано.
Какво в било и кой какво е казал е друга тема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
Sniper!


Регистриран на: 25 Сеп 2004
Мнения: 200
Местожителство: България, Правец

МнениеПуснато на: Пон 26 Май 2008, 00:51    Заглавие:  

18.05.2008, София, Т2, малко след 16ч. За първи път съм тук и определено това, което виждам ми прави доста добро впечатление. Широко, просторно, чисто, подредено. С колегата ми ще летим по работа SOF PRG в 1745 със самолет на FB. Check-in и проверката за оръжие ги преминаваме учудващо бързо и попадаме в безмитната зона. Започваме да се мотаме насам-натам защото имаме повече от час. Аз си умирам от кеф защото имам време да разгледам и да поснимам на воля. Няма много хора, естествено и самолетите по ръкавите не са много. Но тук е почти "цялата" флотилия на ЕрБега - LZ-BOY, LZ-BOT, LZ-BOQ, LZ-BOM. Някакъв B-735 на SWISS, самолети на Alitalia и Lufthansa и сякаш това е всичко.

По едно време някъде около 17ч. на гейта, за който чакаме/май C1/ паркира LZ-HVA/B-734/ на Hemus Air и от него започват да слизат пътници, а след това да го почистват. Започва да ми става ясно, че това ще е "нашия" самолет. Не съм във възторг. От форума знам, че самолета не е перфектен, а пък то и от пръв поглед си му личи. На левия борд върху фюзелажа, точно пред корена на крилото, се забелязва някаква странна деформация, останала може би от някакъв инцидент, или нещо подобно със сигурност променило оригиналния му вид. Почистването на самолета и товаренето на багажа изненадващо за мен протичат бързо и някъде към 17:35 започват да ни товарят на аероплана. Междувременно сме се събрали доста хора, но темпото е добро. Въпреки лекото разочарование, което ме е обзело заради самолета, съм в супер настроение защото за мен летенето винаги е върховно изживяване. На входа на самолета ме посреща сияещата усмивка на момиче от кабинния състав, и направо се разтапям Smile... Сядаме - 17B и 17C, точно над крилото. Започвам да се оглеждам.
Всъщност самолетът не е толкова страшен, и си е направо приличен. Седнал съм удобно, мястото е достатъчно. Само дето на левия борд, точно над аварииния изход, лайсната на която е съответния надпис, малко се е "озъбила", т.е. от едната страна се е разкачила и отдолу зее грозна дупка. Жалко, защото не е кой знае какъв проблем да се натисне и да си отиде на мястото, но прави лошо впечатление. По едно време дори ми се приисква аз да свърша тази работа но се отказвам... Свободни места почти няма.

Появяват се и останалите "мацки" от cabin crew. Имам чувството, че съм на модно дефиле. Млади, стройни, доста красиви момичета, облечени в елегантни униформи, излъчващи страхотен чар, непринуденост и стеснителност. Докато правят инструктажа се усмихват и направо се забавляват, а аз си умирам от кеф Smile... Едно от девойчетата чете, сигурно е "зайче" и все още се притеснява, защото гласчето му вибрира, но и в това има нещо завладяващо.

Настава време да излитаме. Съвсем по разписание. Капитан Царски ни засилва на Изток и докато набира височина прави много хубав стегнат завой на 180*, веднага ми става ясно, че ни вози печен пилот. Докато катерим към нужния ешелон, тук-там по някоя турболенциика, ей така за разнообразие.

Ето, че идва време и да ни нахранят. Виждаме и "старшата" - много добре изглеждаща жена, вероятно около 30-е, излъчваща същото настроение, като на останалите момичета. Вършат си работата стегнато и точно. Храната е в хартиен пакет и се състои от сандвич и миникекс с мн. добри вкусови качества. В пакета има и ароматизирана кърпичка. Като напитки предлагат по избор: вода, натурални сокове, червено вино, бира; при второто минаване - кафе или чай.

Над цяла Европа се стеле плътна облачна пелена и за съжаление няма кой знае какво за гледане, но с колегата както винаги си имаме добра приказка и времето тече неусетно. По намалелите обороти на двигателите разбираме, че започваме постепенно да снижаваме. След десетина минути навлизаме в "бялата стая", т.е. в облаците. Появява се турбуленция. След около 5мин., капитан Царски пуска предкрилки, задкрилки и колесник. Вдига оборотите на двигателите. И о чудеса, най-после излизаме от облачната пелена и виждаме Земята. През цялото време на снижение самолетът се движи като по конец - без никакви клатушкания и захождания насам-натам. Идва моментът на изравняването и кацането - перфектни са. Едновременно плавно опиране на задните стойки, а след това меко и на предната. Як реверс, малко спирачки и ето ни паркирани на ръкава.

Доволен съм. Самолетът се оказа, че в ръцете на опитен пилот лети чудесно, а това е най-важното. Обслужването - без забележки. На излизане минавам покрай "старшата" и едно от момичета. Благодаря им, и добавям, че са много готини. Пожелавам им да са живи и здрави. Виждам, че това ги радва. Единственото, което им трябва е само по-нов самолет. Искренно им го желая.

Прага ни посреща с гадно студено дъждовно време.

21.05.2008 Прага, Т1. PRG SOF 1130. Прибираме се. Ще летим с CSA. Минаваме предполетните процедури без особености. Имаме малко време за мотане по терминала. В сравнение с нашия Т2, този е доста по-малък, вече издаващ признаци на захабяване, с не особено любезни служители. На всичкото отгоре попадам на тоалетна в която не работят мивките и няма как да си измие човек ръцете и освежи. Много неприятно. Пускат ни в самолета с известно закъснение. Машината е доста свеж B-735, OK-CGK. Кабинния състав по никакъв начин не може да се сравни с нашия от Hemus Air. Възедрички какички, изглеждащи скучно, да не кажа страшно. Усмивки на сила, по задължение. Гласове на запис. Демонстрация, лъхаща от отегчение и т.н. Самолетът е около 3/4 затоварен. Ние сме разположени на предпоследния ред съответно на 18A и 18B.

Излитаме. Сякаш прекалено дълго "тичаме" по пистата. Следва хубаво стръмно набиране. Европа отново е в плътни облаци. Обаче този път съм до стъклото и си снимам яко. Никой не ми прави забележки. Минават да ни нахранят. Доста е скромно. Сандвича е с големина на мобилен телефон и вкусовите му качества ги няма нещо, щото докато ядеш е трудно да го прецениш какво е Smile..., а, има и некво кексче, също миниатюрно. Предлагат вода, сокове, бира, червено вино, кафе. След това на "мацките" им става скучно и присядат на свободните места зад нас да си поотпочинат и почетат вестници.


Идва време да снижаваме. Очакват ни динамични условия. Личи си по облаците. Чехът прави разни странни маневри и напълно губим ориентация къде сме. След малко влизаме в облаците. Турболенцията е сериозна. По едно време облачността се разкъсва. Виждам някакъв голям язовир. Чехът продължава със страните маневри и ненужно клатушкане на самолета наляво-надясно, не зависещо от турболенцията. Разпознавам пистата на Доброславци. Пуска механизацията на крилото и колесника. Започва една безкрайна игра с оборотите на двигателите и клатене наляво-надясно. Колегата се шегува и пита има ли пилот в самолета Smile... Вече сме над магистрала Хемус някъде над Горни Богров. Още малко и кацаме. Първо опира на едната задна стойка, а след това на другата. Малко не му се получава идеалното кацане, но сме доволни и на това.

30-ина минути по-късно докато се измъкваме от трафика на околовръстното, се изсипва як проливенн дъжд придружен от гръмотевици и светкавици. Благодарни сме на съдбата, че не сме във въздуха на подхода за кацане.

Какво мисля за CSA? - ми имат хубави самолети, за другото май нямам мнение Smile

_________________
73 de LZ5FM

Последната промяна е направена от Sniper! на Пон 26 Май 2008, 12:03; мнението е било променяно общо 1 път
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 18 от 20 [289 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 16, 17, 18, 19, 20 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1035s ][ Queries: 12 (0.0172s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker