Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн
Американска медия назова руското оръжие, което ще "покори целия свят" · Сръбската армия се въоръжава с китайски ударни дронове · САЩ и Израел готвят договор за обща отбрана · Хусите поеха отговорност за атаката срещу рафинерията в Саудитска Арабия · Американски генерал: Да се откажем да догонваме хиперзвуковите оръжия на Русия · MAKS 2019 : СЕРГЕЙ БОГДАН ПИЛОТИРА Су-57 /ВИДЕО/ ·

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 15 Сеп 2019, 07:35
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Обслужване по летища и авиокомпании - мнения и коментари
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 19 от 20 [289 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20 Следваща
Автор Съобщение
Kx

Регистриран на: 16 Юни 2004
Мнения: 220

МнениеПуснато на: Пон 26 Май 2008, 08:12    Заглавие:  

Sniper! написа:
Някакъв B-735 на SWISS

Странно Swiss нямат 737 във флотатат си. Имаш ли снимка?

_________________
Спрете цензурата!
http://www.radiotangra.com
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Sniper!


Регистриран на: 25 Сеп 2004
Мнения: 200
Местожителство: България, Правец

МнениеПуснато на: Пон 26 Май 2008, 10:08    Заглавие:  

Абсолютно си прав, колега!
Голяма блейка съм! Сега си видях снимките... Това за Боинга на Swiss забравете, че съм го казвал. Smile
Ама то щото си драсках писанията по памет, без да гледам снимките. Направо ме е срам да ви кажа с какво съм го объркал... - A319. Embarassed Embarassed Embarassed

Благодаря за бдителността.

_________________
73 de LZ5FM
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Zuki


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 83
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 26 Май 2008, 12:23    Заглавие:  

абе един 735 на Cirrus лети за Swiss така,че можеше да покриеме случая Wink

а снимките къде са? Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Вто 26 Авг 2008, 22:15    Заглавие:  

Да задам един въпрос. Предстои ми полет до Ница - с кой самолет и коя авиокомпания от София? Дано да извършват...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
singa


Регистриран на: 24 Авг 2008
Мнения: 44
Местожителство: Around the globe

МнениеПуснато на: Сря 27 Авг 2008, 17:29    Заглавие:  

Lufhansa, Austrian,Air France, Swiss, Alitalia- всичките летат. Expedia.com дава $598 щатски с Lufthansa през Мюнхен и несъмнено те имат най добрия сървис от всички останали. На добър път.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 25 Сеп 2008, 21:07    Заглавие:  

И така обещахме одата за България Еър,

Днес имах възможност да се повозя на един от двата най-нови А319 до Манчестър.
Върха! Новичък, чистичък, самолет, дори и сандвичето е поднесено, грижливо опаковано в кутийка, не в пличенце от сорта
"Плод и Зеленчук"(1982) каквито ползва Луфтханза. А кабинния персонал. Аааах кабинния персонааааал. Три девойки, достойни за няколко поредни корици на Vogue, Elle, Cosmpolitan и всичко за каквото се сетите от тоя и по-висок калибър. Много приятно впечатление прави едната, която не знам дали нарочно е тренирала или и се получава естествено, но в момента в който усети че някой от пътниците гледат към нея връзва възможно най-искренната и чаровна усмивка. Кеееффф(особено предвид факта, че сега съм островитянин), чак ми се прищя полета да е директен до Сан Франциско. Просто несравнимо с онуй ми ти чудовище приличащо на судански крокодил(в египетската част на Нил според местните крокодили нямало) в синя униформа или в червен чорапогащник каквато чудесия можете да видите в Луфтханза или в Оустриън. Пък и модния дизайнер дето е шил униформите на дамите е бил добър. Ама много добър и е мислил и за много дребни детайли. Пристигам на Манчестър и О, изненада. Багажа ми там! Луфтханза доста качествено успя да ми го затрие на Франкфурт бая кога най ми трябваше

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
niki_m

Регистриран на: 25 Сеп 2008
Мнения: 8

МнениеПуснато на: Пет 26 Сеп 2008, 09:31    Заглавие:  

Поизчетох голяма част от мненията по-горе и поради това, доста ме учудва факта, че Луфтханза е сред оценените високо превозвачи. Досега не бях ползвал услугите на този превозвач, и ето, че миналата седмица имах резервации за полет София - през Мюнхен - до Лисабон и обратно тази седмица. Четирите самолета бяха на Луфтханза Airbus 319 и 321. За стюардите и стюардесите - добре си вършеха работата, усмихнати, разбрани, съдействащи и при на-малкото потрепване на пасажер. Дотук добре.
Останалото:
- самолетите не бяха чистени, при свалянето на масичките, по част от тях имаше следи от кафе, или друга храна, по земята имаше трохи;
- списанията бяха стари, изпокъсани и смачкани;
- предлагаха вестници само на немски;
- отнякъде се показаха два usa-today, които бяха раздадени в бизнес-класата, отделена с малки сини пердета от останалите;
- на отиване в ръкава от летише София имаше едва 3-4 броя на българския вестник Телеграф, друго нямаше и разбира се, пътуващите българи минали по-рано едва успяха да се доредят до българско четиво, което в последствие си препредавахме помежду си, поради явния недостиг на българска преса, за разлика от тоновете немска хартия;
- храна - под всякаква критика - т.нар. снакс - беше просто един твърд, студен и ронещ се хляб с увехтяло листо зелена салата и парче кашкавал, прозиращо като лист хартия; към шумното пликче имаше завряно и шоколадче "Марс" - от най-малките, с арабски произход (просто надписите бяха на арабски, и не разбрахме откъде е); другата храна в по-дългия полет - определяна като брънч - беше в единият самолет тестиви, разварени равиоли, попили малкото сос, с който бяха заляти, миниатюрно кръгче питка и едно шише вода от 200 мл Rosbacher Naturell, към това се предлагаше и малко шоколадче с фъстъци; а в обратния полет - равиолите бяха заместени със спластени макарони (някакъв вид паста), гарнирани с пържен патладжан и парче зелени тиквички - половината от пасажерите връщаха чинийките с храната, опитани в единия край; вино - кисело;
- кафето мисля, че беше най-доброто от самолета - приятно, ароматно и целият самолет ухаеше на него;
- шумът в 319 особено е доста висок и става едно надвикване между летящите, тъй като ушите ни просто заглъхват от грохота в машината, в сравнение с боингите, с които съм пътувал, а и с 321, това в 319 е доста неприятно;
- пилотите и стюардесите/ардите - говорят немски, а английският им звучи като развален немски, почти нищо не им се разбира.
Това са моите впечатления от пътуването ми с Луфтханза - като цяло, стюардите и стюардесите полагат усилия за комфорта на летящите, но явно само с усмивка и добри намерения не се получава.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Thunderchief

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 6311
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 12 Май 2009, 11:46    Заглавие:  

Първи срещи с Ел Ал. София - Тел Авив

Първоначалното впечатление е доста наприятно. Преди чекирането следва дълга и досадна процедура по контрол на сигурността, в която по няколко пъти ти задават разни милиционерски въпроси и така след около час детайлно препитване най-накрая те пускат да се чекираш. Следва обаче приятната страна - чистичък и поддържаничък 737-700 с достатъчно пространство за краката(даже и хора от групата ни, които гонят 2 метра се чувстват комфортно, а пък аз дето съм 1.85 съм си съвсем нашироко), хубави девойки(израелските девойки са нещо много приятно - е имат ситен дребен кусур, много от тях сместо дамска чанта носят M-4 и два 30 патронни пълнителя, а надали някой с акъла си би искал да ядоса жена с автомат Very Happy ), много добра храна(ако и да е кашерна е доста вкусна) и перфектно обслужване. И всичкото излитане и кацане става с точност до секундата(за разлика от блейковци като Луфтханза). И като се прибави факта, че след полета изкарах седмица на която и Индиана Джоунс би могъл да завиди, и дестинацията и авикомпанията всякакси са за препоръчване.

_________________
Кървава зора вестява страшен бой и кървав път, готови пак за нова слава Рилци в бой ще полeтят ! Пред стените Булаирски в неравна люта бран ние славно победихме в боя тебе, вража зган!Тежки гаубици тряскат крачи полкът Рилски твърд! Нас гранати хич не стряскат нас не плаши даже смърт.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Yahoo Messenger 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 23 Авг 2009, 19:36    Заглавие:  

Проблеми с полети на Скай Юръп
23.08.2009 г. kafene.info

Пътници на нискотарифна "Скай Юръп" са чакали близо осем часа на Летище София за самолет, който да ги превози до Братислава и Виена, съобщава Би Ти Ви.

От служба "Полетна информация" обяснили, че машината е забавена заради неуредени плащания на словашката компания с чуждите летища.

Освен със закъснението пътуващите за Виена били изненадани, че полетът ще е само до Братислава и след това ще пътуват с автобуси до Австрия.

"Детето ми остана без храна. Съпругът ми дойде с колата си от Пазарджик да ми донесе храна за него", споделя Силвия Спасова, която е сред потърпевшите.

За разлика от софийското, летището във Виена още в началото на август предупреди че "Скай Юръп" имат сериозни затруднения и големи дългове. То дори посъветва публично пасажерите, ако пътуването им е неотложно, да предвидят алтернативни маршрути и превозвачи.

Би Ти Ви разказва, че европейските директиви задължават всички авиокомпании при закъснения над 5 часа да осигуряват на пътниците храна, а ако това се случва нощно време, да ги настаняват в хотел. Всеки има право и на два безплатни телефонни разговора.

Дори и при такова закъснение авиокомпанията не дава парична компенсация, но пътниците имат право да се откажат от полета и да си получите обратно платените пари за самолетния билет. Нито едно от тези права на пасажерите обаче не било изпълнено днес на летището в София.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
angie

Регистриран на: 27 Яну 2010
Мнения: 2

МнениеПуснато на: Сря 27 Яну 2010, 21:31    Заглавие:  

абе махнете ги тия Луфтханза и така нататък
Аз съм най-впечатлена от Virgin Atlantic
Те са 300 класи над тези дето ги цитирате тук
А най-гадната, с която съм летяла определно е Алиталия и като самолети и като храна, а за обслужването - за пръв път видях чичко с побеляла коса и немалко коремче да е стюард! и това в полет до Ню Йорк, не някой вътрешен Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42470

МнениеПуснато на: Нед 23 Яну 2011, 14:18    Заглавие:  

Свръхвисоки цени на летище Варна

Обещанието на немските концесионери от "Фрапорт", че летище Варна ще настигне модерните западноевропейски летища, е изпълнено. Поне що се отнася до цените в заведенията, заявиха разочаровани граждани, които чакаха 5 часа полета си за София, пише в. Народно дело.

Все едно не си в България. Кафе от 5 лева сигурно е нормално, но на летището във Франкфурт, коментираха граждани, които заявиха, че са предпочели да останат в колите на изпращачите си, вместо да хапват и пийват на западни цени в барчето на терминал 1. И на паркинга обаче им се е сторило "солено". Всеки започнат час там струва 2 лева. Безплатни са само първите 10 минути от престоя. Според клиентите е нужно да има някакви облекчения, когато полетът закъснява.

Заради гъстата мъгла полетът на "България еър" до София бе осъществен вместо в 8 сутринта чак след 15 ч. Голяма част от пасажерите си презавериха билетите. Пренасочен към Бургас бе и полет Виена-Варна-Виена.

"Народно дело" се увери в "свръхзвуковите" цени на аеропорта. Барчето на терминал 1 предлага кафе "Лаваца" за 4,95 лв., кока-кола от половин литър за 8, чай "Туинингс" - 3,80, студен чай - 7, минерална вода - 4, шоколадче "Марс" - 4,80, триъгълен сандвич - 9, чипс за 10 лв. и всевъзможни други лакомства. В момента тече промоция кафе плюс сок от портокал за 12 лв.

За сравнение, на летището във Франкфурт, което също е собственост на "Фрапорт", в МакКафе може да пиете еспресо за 1,49 евро. Горещ черен шоколад се предлага за 1,99 евро. Хамбургер с пилешко - за 2,69 евро. Едно от многобройните луксозни заведения рекламира на сайта на "Фрапорт" хрупкава багета с пилешки гърди и кока-кола за 6,80 евро. За 3 евро може да пиете фреш от ябълка.

Платеният паркинг обаче е много по-скъп, отколкото във Варна. Така например за 30 минути престой в Германия се заплащат 2,5 евро. По 4 евро броите за всеки започнал час. Ако оставите колата си за седмица, трябва да платите 64 евро.

Различните търговски обекти, в това число кафе-барове, заведения за бързо хранене и паркинг на територията на летище Варна, се оперират от фирми, специализирани в предоставянето на качествени услуги в съответната област и избрани съгласно утвърдени процедури, коментираха от аеропорта.

На терминал 1 на летище Варна има различни видове заведения, разположени в обществената зона и зоните за сигурност. Целта е да бъде предложенo възможно най-голямо разнообразие от места, където пътниците да прекарат времето за изчакване на полета.

Безплатният престой на територията на автомобилите на летището е до 10 минути. Според ръководството това е достатъчно на всеки гост да паркира, спокойно да разтовари своя багаж и се отправи към гишето за регистрация, а за евентуалните изпращачи да напуснат територията на летището.

Скъпото кафе обаче не спира туристите. Ръст на пътници и полети регистрират за 2010 г. летищата като цяло във Варна и Бургас, управлявани от "Фрапорт Туин Стар еърпорт мениджмънт" АД. 3 121 551 е общият брой на пътниците, обслужени от двете летища през годината. 28 414 са обслужените полети. 5731,12 метрични тона е обработеното карго.

Прави впечатление увеличаваща се разлика в пътникопотока между Бургас и Варна. В южния град са обслужени с около 670 000 повече пасажери. С обслужените 1 894 109 пътници през 2010 г. летище Бургас регистрира ръст 11,12% спрямо предходната година. Ръст 1,30% бележат обслужените полети на южното летище. Във Варна е регистриран ръст само от 0,6% на пасажерите и общо обслужените са 1 227 442. Общият брой на полетите, обслужени за изминалите 12 месеца на летище Варна, е 12 577.

Основните пазари за варненското летище и през тази година остават Германия, Русия и България, следвани от Великобритания, Израел, Полша и Австрия. За първи път през някои от летните месеци руските туристи, обслужени на летище Варна, надхвърлиха по брой пътуващите от и за Германия.

Дестинациите, от и до които се е пътувало най-често от Варна през годината, са: Москва, София, Тел Авив, Виена и Лондон. Новите направления, влезли в лятното разписание на варненското летище през годината, бяха до различни дестинации в Русия, Полша и скандинавските страни. Завръщат се и туристите от Кувейт. Съществено увеличение бележат пътниците от Словения, Полша и Молдова.

Данните показват раздвижване на авиационния и туристическия пазар след трудната 2009 г. Ключови пазари за морските летища, обслужващи основно туристическите чартъри от и за Българското Черноморие, остават Германия, Русия и Великобритания.

От "Фрапорт" определят като най-важно събитие в развитието на летищата във Варна и Бургас през отминалата година одобрението на подробните устройствени планове на двете летища, което позволи старта на мащабната дългосрочна инвестиционна програма на "Фрапорт Туин Стар еърпорт мениджмънт" АД.

Бяха проектирани новите пътнически терминали, дело на световноизвестните проектанти от Халкроу груп, “Паскал и Уотсън” и българските им партньори “СавантEлбул”. Извършено бе разширението на самолетните стоянки на перона на летище Бургас.

Стартира строежът на нови сгради на администрацията, каргото, пожарната в Бургас, разчистването на терена за строителство във Варна, втори етап от разчистването на терена в Бургас и др.

В края на годината „Фрапорт Туин Стар еърпорт мениджмънт” АД даде началото и на процедурата за избор на изпълнител за строителството на новите летищни терминали на двете морски летища, планирано да започне тази година.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2012, 14:49    Заглавие:  

Сашо написа:
.........може да кажа, че България Ер е на много път напред пред Австрийците и Лауда. Не, че е върхът, ама си е напълно нормално - и като любезност, храна и пиене. К-во му трябва повече на човек за 2-3-часов полет?



И не само от OS / HG. Често плюем всичко родно, но и аз съм много доволен от FB в последните години. Вътрешните им полети куцат - вярно, но за външните съм без забележки.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2012, 15:07    Заглавие:  

[quote="Raider"]Imam presen spomen otpredi 10 dni ot 2 poleta na Air France i sum mnogo dovolen.A340-300(F-GLZM) i A320(F-GLGM).Yadene na korem.Piene na samoobslujvane do zabrava......"

2004-та може и така да е било. Сега не (за яденето и пиенето до забрава иде реч). Но да кажа, че съм недоволен, ще излъжа. Промениха времената на полетите ми от SOF, а следваха още 2 трансфера, неосъществими при новото разписание. В крайна сметка, на отиване ме прехвърлиха през Амстердам, с продължаване от там с KLM, а на връщане ми платиха повече от приличен хотел на CDG, като на следващия ден имах правото да избирам между 3 полета за SOF (2 на AF и един на FB), което беше изключително важно за мен, като се има в предвид, че от SOF следваше още един полет - до BOJ.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2012, 15:11    Заглавие:  

harrier написа:
Не си прав, колега. Просто повечето компании пестят ако от храна. Точно във въпросния сутрешен полет са ми давали не закуска, а по-скоро обяд (беше 7-8h сутринта). Сега няма такова нещо, както Митко каза. А в LOT между другото сервират закуска независимо от дължината на полета (стига да е в Европа), но незнам как е било преди там.


Така е - храненето на борда почти при всички АК вече няма нищо общо с това което беше преди примерно десетина или малко повече години. A LOT са били винаги перфектни. Първия ми полет с тях беше през далечната 1988-ма и още тогава бях възхитен.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Almasy

Регистриран на: 17 Окт 2011
Мнения: 794
Местожителство: Бургас

МнениеПуснато на: Чет 14 Юни 2012, 15:43    Заглавие:  

[quote="AiBOJ"]Съвсем скоро и аз имах възможноста да посъбера впечатления за втори път от Луфтханза и една авиокомпания,за която тук не сме говорили,поне аз не се сещам,става дума за TAP Air Portugal (новото и име е вече TAP Portugal).

Имаш ли представа дали Луфти в България, отговарят за полетите на TAP (Air Portugal)?
Дъщеря ми тази година беше абитурентка, вече е студентка, и като подарък за завършването реших да я заведа на една екскурзийка, общо 17 дни - 6 дни на остров Мадейра, 4 в Порто и 7 в Лисабон (откъдето пък смятам да я заведа до Кабо да Рока и Кешкейш).
Полетите до Лисабон са с Луфти през Франкфурт и на отиване и на връщане, а полетите Лисабон-остров Мадейра-Порто-Лисабон с TAP. Опитах се да платя всичко в сайта на Луфти (винаги е по-сигурно като всички полети са на една резервация, тоест един билет), обаче не става - въпреки че са в един алианс, сайта на LH, не позволява букиране на multiple routes за полети на ТАP - тоест можеш да купиш отиване и връщане примерно до Фуншал, но не и както e в случая - LIS-FNC-OPO-LIS.
Всичко ОК, ама някъде преди 20 дни получих майл от TAP, че променят времето на излитане от Порто за Лисабон. Това не ми е проблем, защото така или иначе оставаме в Лисабон цяла седмица и не се се налага да гоним следващ полет, но лошото е, че след този майл, като опитах да проверя резервацията си в страницата на TAP, дава някаква грешка и не излиза.
Опитах да се свържа с майл - не можах - генерира автоматичен отговор да звъня на телефон.
То хубаво ама и телефона не отговаря.
Вярно има доста до време до Ноември, когато летим, но така или иначе трябва да проверя какво става.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 19 от 20 [289 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 17, 18, 19, 20 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0732s ][ Queries: 12 (0.0080s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker