|
В момента е: Сря 03 Мар 2021, 01:51 Часовете са според зоната UTC + 2 |
Попитай знаещия
Модератори: Penio |
Предишната тема :: Следващата тема |
Страница 1 от 49 [721 Мнения] | Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 47, 48, 49 Следваща |
Автор | Съобщение | ||||
---|---|---|---|---|---|
MaKoM
![]() Регистриран на: 05 Яну 2004 Мнения: 553 Местожителство: R.Macedonia |
Гледам че само тук нема такава тема а има много въпроси. Та аз да почна пръв. Какво е тва зад антената на този Ме-109G6/N ![]() то пише ама е на немски и немога да разбера ..... ![]() ![]() ![]() _________________ www.avijacija.com.mk/forum |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Shilo
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 1202 Местожителство: Плевен |
Това е радиолокационен пасивен пеленгатор FuG-250 "Naxos-Z" _________________ Dream on |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
MaKoM
![]() Регистриран на: 05 Яну 2004 Мнения: 553 Местожителство: R.Macedonia |
нешо като радар а ? ок мерси .много ![]() _________________ www.avijacija.com.mk/forum |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
svetlio
Регистриран на: 09 Май 2004 Мнения: 34 Местожителство: Pleven&Internet |
Az ne mislia 4e " Това е радиолокационен пасивен пеленгатор FuG-250 "Naxos-Z" a ne6to kato anti radar Shilo! |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
MaKoM
![]() Регистриран на: 05 Яну 2004 Мнения: 553 Местожителство: R.Macedonia |
Нов въпрос.. Сега тва е Mitsubishi J8M1 Shusui ![]() А тва е Messerschmitt Me 163 Komet B ![]() Сега моя въпрос е кои от кога краде и дали жълтура е копие на Месера .... _________________ www.avijacija.com.mk/forum |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
eagle1
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 1696 Местожителство: Габрово |
"Жълтура" е построен по документация на "швабата". В рамките на взаимопомощ. Германците пък получават зеро, което поради разрушаване на двигателя при разтоварването го оборудват с BMW. Резултата е голям кодош но това е друга тема. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
reaper
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 1802 Местожителство: Sofia |
То малко като да сложиш на трабант двигател от БМВ. ![]() Предполагам че двигателя е излетял без останалата част на самолета ![]() _________________ These are unsophisticated men. They only respond to fear and the draw of lucre.We elicit this by using iconographic symbols and psychological intimidation. The way we look together presents a uniform image of strength and organization.Don't say anything. Look mean. No smiling. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
German
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 2680 Местожителство: Шуменщайн |
Че то "трабантчето" си е БМВ, бе! БМВ - Бавно, мукавяно возило! ![]() ![]() _________________ Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика. Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика, защото нейното сърце е изпълнено със сладост, а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
King_Rat
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 3183 Местожителство: Пазарджик |
Ако не ме лъже паметта, точно така е станало. Още при излитането ![]() _________________ mostly harmless ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
eagle1
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 1696 Местожителство: Габрово |
За "немското" Зеро... Махината излита почти от място, след което двигателя наистина "изпреварва" останалото ![]() Току що превъртях на вентилатор "Реактивните самолети" том 1 на И. Бориславов. Та там за клонинга на Ме-163 пише приблизително следното: Две немски подводници потеглят за Япония, като първата превозва разглобен Ме-163В, а втората двигателя на К. Валтер и документация. Първата е потопена но втората достига целта. Резултат е J8М "Шусуи" произведен от Мицубиши. Още в първия полет обаче на 200 метра височина, след излитането, двигателя прекъсва и пилота каца в полето. Опитите са прекратени. Погледнете снимките - прави ми впечатление липсата на генераторна турбинка в носа на джапа. Не се забелязва и на снимката в книгата, но там като че остъклението е къде по-различно от това на музейния екземпляр ![]() Пак там пише и за още едно "чудо" този път на Накаджима - J-8N Кика. Оборудван с копия на BMW-003 и силно наподобяващ (но далеч не чак копиращ) Ме-262. Двигателя обаче е с близо 50% по-малка тяга от тази на оригинала, а машината е със значително олекотена и опростена конструкция. Максималната и скорост е едва около 700 км/ч |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
German
![]() Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 2680 Местожителство: Шуменщайн |
Хехе! Знаем ги, знаем ги! П.П.Организацията да не е Хитлерюгенд? _________________ Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика. Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика, защото нейното сърце е изпълнено със сладост, а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат. |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Иван Бориславов
Гост |
Изтребител Ме 109G-6/N е нощен вариант на Ме 109G-6/R 6. Това под прозрачния купол върху гърба на “Густава”е антената на пасивен радар FuG 350 “Naxos Z”, производство на Telefunken. Работи в честотен диапазин 2500 - 3750 MHz. Далечина на засичане 50 km. Служи на нощните изтребители от системата за ПВО в рамките на тактиката “Дива свиня” (Wilde Sau) да засичат британските бомбардировачи по работата на техните навигационни радари H2S. Антената е въртяща, монтира се в опашната част на самолета, отгоре на тялото. Дава на пилота в изтребителя информация за азимута към целта, не отчита отдалечението и височината и. Развитието на “Naxos” е FuG 351 “Korfu Z” с далечина на засичане 300 km, но от него са произведени само малък брой в края на войната. (Luftwaffe има на въоръжение на нощни изтребители и други пасивни радари: FuG 221 “Rosendaal-Halbe” и FuG 227 “Flensburg”, производство на Siemens, които засичат работата на британските радари “Моника” и “Межик бокс” за защита от нападане в задната полусфера на бомбардировачите, както и на различните апаратури за излъчване на смущаващи сигнали. Те са с неподвижни насочени напред диполни антени.) |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
King_Rat
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 3183 Местожителство: Пазарджик |
Демек АРК дето лови радар? _________________ mostly harmless ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Dornier-335
Регистриран на: 07 Апр 2004 Мнения: 50 Местожителство: London |
Bez maitap, s o4ite si vidiah edin star "Wartburg"-go podoben avtomobil na koito pi6e6e: 1936 Auto Union, a na torpedoto se mydreha krygovete na Audi.(v plovdiv) German prez 80-te se noseha sluhove (v 6umen) 4e edno prase izialo Trabant sled proliven dyjd. ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() Pyrvite Trabanti sa praveni ot presovani stari Germanski vestnici. Az li4no smatam Trabanta za 4udo na tehnikata, ama tova e nezna4itelno otklonenie ot temata za samoletite. Setih se 4e edin 4i6it si be napravil Autogiro(primitiven vyrtolet) s dvigatel ot Trabant ![]() ![]() |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Shilo
![]() Регистриран на: 01 Яну 2004 Мнения: 1202 Местожителство: Плевен |
Tака излиза, но и дава пеленг към него. Обаче съм допуснал грешка преди, като съм написал FuG250, вместо FuG350. ![]() _________________ Dream on |
||||
|
|||||
![]() |
|||||
Страница 1 от 49 [721 Мнения] | Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 47, 48, 49 Следваща |
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
[ Time: 0.0844s ][ Queries: 12 (0.0051s) ][ Debug on ] |