Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Нед 12 Юли 2020, 18:29
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Попитай знаещия
Модератори: Penio
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 49 [721 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 47, 48, 49 Следваща
Автор Съобщение
MaKoM


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 553
Местожителство: R.Macedonia

МнениеПуснато на: Пон 10 Май 2004, 18:17    Заглавие:  Попитай знаещия  

Гледам че само тук нема такава тема а има много въпроси.
Та аз да почна пръв.
Какво е тва зад антената на този Ме-109G6/N
Click to see if image is larger
то пише ама е на немски и немога да разбера ..... Embarassed Embarassed Embarassed

_________________
www.avijacija.com.mk/forum
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Пон 10 Май 2004, 18:22    Заглавие:  

Това е радиолокационен пасивен пеленгатор FuG-250 "Naxos-Z"
_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
MaKoM


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 553
Местожителство: R.Macedonia

МнениеПуснато на: Пон 10 Май 2004, 18:24    Заглавие:  

нешо като радар а ? ок мерси .много Cool
_________________
www.avijacija.com.mk/forum
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
svetlio


Регистриран на: 09 Май 2004
Мнения: 34
Местожителство: Pleven&Internet

МнениеПуснато на: Пон 10 Май 2004, 18:31    Заглавие:  

Az ne mislia 4e " Това е радиолокационен пасивен пеленгатор FuG-250 "Naxos-Z" a ne6to kato anti radar Shilo!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
MaKoM


Регистриран на: 05 Яну 2004
Мнения: 553
Местожителство: R.Macedonia

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 12:07    Заглавие:  

Нов въпрос..
Сега тва е Mitsubishi J8M1 Shusui
Click to see if image is larger

А тва е Messerschmitt Me 163 Komet B
Click to see if image is larger

Сега моя въпрос е кои от кога краде и дали жълтура е копие на Месера ....

_________________
www.avijacija.com.mk/forum
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 12:22    Заглавие:  

"Жълтура" е построен по документация на "швабата". В рамките на взаимопомощ. Германците пък получават зеро, което поради разрушаване на двигателя при разтоварването го оборудват с BMW. Резултата е голям кодош но това е друга тема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
reaper


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1802
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 13:22    Заглавие:  

То малко като да сложиш на трабант двигател от БМВ. Very Happy
Предполагам че двигателя е излетял без останалата част на самолета Very Happy

_________________
These are unsophisticated men. They only respond to fear and the draw of lucre.We elicit this by using iconographic symbols and psychological intimidation.
The way we look together presents a uniform image of strength and organization.Don't say anything. Look mean. No smiling.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 14:37    Заглавие:  

Че то "трабантчето" си е БМВ, бе! БМВ - Бавно, мукавяно возило! Laughing 15 години съм го яхал, кво знаете вие! Cool
_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 17:46    Заглавие:  

reaper написа:
Предполагам че двигателя е излетял без останалата част на самолета Very Happy


Ако не ме лъже паметта, точно така е станало. Още при излитането Crying or Very sad

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
eagle1


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1696
Местожителство: Габрово

МнениеПуснато на: Вто 11 Май 2004, 21:49    Заглавие:  

За "немското" Зеро... Махината излита почти от място, след което двигателя наистина "изпреварва" останалото Laughing Причината освен значително по-мощния двигател е и че тая рационализация е правена от организация подобна на едновремешните ни пионерчета (младежка но точно каква German сигурно е по-наясно). Без никакви изчисления по дюлгерски "на око".

Току що превъртях на вентилатор "Реактивните самолети" том 1 на И. Бориславов. Та там за клонинга на Ме-163 пише приблизително следното: Две немски подводници потеглят за Япония, като първата превозва разглобен Ме-163В, а втората двигателя на К. Валтер и документация. Първата е потопена но втората достига целта. Резултат е J8М "Шусуи" произведен от Мицубиши. Още в първия полет обаче на 200 метра височина, след излитането, двигателя прекъсва и пилота каца в полето. Опитите са прекратени. Погледнете снимките - прави ми впечатление липсата на генераторна турбинка в носа на джапа. Не се забелязва и на снимката в книгата, но там като че остъклението е къде по-различно от това на музейния екземпляр Rolling Eyes
Пак там пише и за още едно "чудо" този път на Накаджима - J-8N Кика. Оборудван с копия на BMW-003 и силно наподобяващ (но далеч не чак копиращ) Ме-262. Двигателя обаче е с близо 50% по-малка тяга от тази на оригинала, а машината е със значително олекотена и опростена конструкция. Максималната и скорост е едва около 700 км/ч
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ICQ Номер 
German


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 2680
Местожителство: Шуменщайн

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 07:43    Заглавие:  

Хехе! Знаем ги, знаем ги!

П.П.Организацията да не е Хитлерюгенд?

_________________
Сред полето цъфти малко цветенце и то се казва: Ерика.
Рояк от хиляди пчелички кръжи около Ерика,
защото нейното сърце е изпълнено със сладост,
а от пъстрото ѝ одеяние струи нежен аромат.

Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Иван Бориславов
Гост


МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 11:06    Заглавие: За FuG 350 "Naxos Z"  

Изтребител Ме 109G-6/N е нощен вариант на Ме 109G-6/R 6. Това под прозрачния купол върху гърба на “Густава”е антената на пасивен радар FuG 350 “Naxos Z”, производство на Telefunken. Работи в честотен диапазин 2500 - 3750 MHz. Далечина на засичане 50 km. Служи на нощните изтребители от системата за ПВО в рамките на тактиката “Дива свиня” (Wilde Sau) да засичат британските бомбардировачи по работата на техните навигационни радари H2S. Антената е въртяща, монтира се в опашната част на самолета, отгоре на тялото. Дава на пилота в изтребителя информация за азимута към целта, не отчита отдалечението и височината и. Развитието на “Naxos” е FuG 351 “Korfu Z” с далечина на засичане 300 km, но от него са произведени само малък брой в края на войната.
(Luftwaffe има на въоръжение на нощни изтребители и други пасивни радари: FuG 221 “Rosendaal-Halbe” и FuG 227 “Flensburg”, производство на Siemens, които засичат работата на британските радари “Моника” и “Межик бокс” за защита от нападане в задната полусфера на бомбардировачите, както и на различните апаратури за излъчване на смущаващи сигнали. Те са с неподвижни насочени напред диполни антени.)
Върнете се в началото
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 13:11    Заглавие:  

Демек АРК дето лови радар?
_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Dornier-335

Регистриран на: 07 Апр 2004
Мнения: 50
Местожителство: London

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 16:13    Заглавие:  

German написа:
Че то "трабантчето" си е БМВ, бе! БМВ - Бавно, мукавяно возило! Laughing 15 години съм го яхал, кво знаете вие! Cool

Bez maitap, s o4ite si vidiah edin star "Wartburg"-go podoben avtomobil na koito pi6e6e: 1936 Auto Union, a na torpedoto se mydreha krygovete na Audi.(v plovdiv)
German prez 80-te se noseha sluhove (v 6umen) 4e edno prase izialo Trabant sled proliven dyjd. Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
Pyrvite Trabanti sa praveni ot presovani stari Germanski vestnici.
Az li4no smatam Trabanta za 4udo na tehnikata, ama tova e nezna4itelno otklonenie ot temata za samoletite. Setih se 4e edin 4i6it si be napravil Autogiro(primitiven vyrtolet) s dvigatel ot Trabant Cool Cool
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Shilo


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1202
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Сря 12 Май 2004, 16:28    Заглавие:  

King_Rat написа:
Демек АРК дето лови радар?


Tака излиза, но и дава пеленг към него.

Обаче съм допуснал грешка преди, като съм написал FuG250, вместо FuG350. Embarassed

_________________
Dream on
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 49 [721 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, ..., 47, 48, 49 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » КРИЛЕ - РЕТРО АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Ретросалон
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.0740s ][ Queries: 12 (0.0076s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker