|
|||||||||||||
|
В момента е: Пон 17 Ное 2025, 22:01 Часовете са според зоната UTC + 3 (DST in action) |
|
FS2004 Проблеми и въпроси
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
| Страница 37 от 52 [769 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 35, 36, 37, 38, 39, ..., 50, 51, 52 Следваща |
| Автор | Съобщение | ||||
|---|---|---|---|---|---|
|
kazey
Регистриран на: 05 Яну 2006 Мнения: 249 Местожителство: Bulgaria, за съжаление |
На тази конфигурация и 2006 ще ти върви без проблеми (ако си го настроиш). Аз съм карал 2004 с хиляди аддони без проблеми на АМД 1900+, 128мб видео, 512мб рам. Направи си формат на С и преинсталация на Windows, както и бъди сигурен, че си инсталираш правилните драйвери за компютърните компоненти. Ако нямаш такива, разбери какви точно са ти компонентите и дърпай драйвери от сайтовете на производителите. _________________
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ... Иван Казмин, гр. Бургас |
||||
|
|||||
|
vasilam
Регистриран на: 02 Апр 2006 Мнения: 405 Местожителство: Sofia |
Благодаря, но това което ми казваш съм го направил преди 2 години. |
||||
|
|||||
|
NorthWest
Регистриран на: 06 Юни 2006 Мнения: 279 |
Наблегай повече на процесора. За разлика от други игри ФС9 напрега повече процесора и по-малко картата. Иначе съм на мнение като kazey ,че компютера ти е достатъчен за фс9. Може би трябва да поразчистиш малко симулатора. Със свестни настройки може много да изкараш. Например наглса за 25 картини на секунда. Да махнеш опцията за сянка и подобни глупости. И другите настройки не до дупка. Все едно не изглежда много добре. 16 цвята са напълно достатъчно. Виж в Task manager да не си съсипан от процеси. Commit charge да не е много високо(при мене с антивирусни и тем подобни не е повече от 700-800м като ползвам фс9) Броузери особено Firefox крадат много ресурси.Така че спирай програми които не са ти нужни при сумулирането Може да пробваш да преинсталираш симулатора и Defragmenting на HD диска Симулатора може да се бави ,ако е пълен с боклук например остатъци от уж изтрити Аддони например gauges и празни папки Ползвам програмата FlusiFix за тази работа. Тя е и добра да се оптимира въопще ФС9 http://www.wolfgang-picheta.de/ В дясно я има и на английски. Погледни да не задъхва охладитела на процесора и да не се събрало един тон прах зад вентилатора. |
||||
|
|||||
|
NorthWest
Регистриран на: 06 Юни 2006 Мнения: 279 |
В FCOM/AOM/OM има таблици за пресмятане на горивото. По-точно в QRH (Quick Reference Handbook) Тези ми изглеждат доста незадоволителни и общо хванати и според мене са повече за проверка от страна на пилота отколкото за пресмятането на горивото. Диспечерите използат сугурно други. В днешно време дори компютери За "големите" самолети четох нещо по темата(от книгата на Peter Guth, ex captain Boeing 757/767) което може да ви е интересно; В действителноста се пресмята горивото за полета така или подобно. Почва се от края на отсечката и се изчислява към началото. Като първо се взима DOW (dry operating weight-тежината на самолета с екипа,масло и худравлика, ама без пътници,багаж и гориво) към това се добавя Payload(пътници и багаж) което прави ZFW(Zero fuel weight) тоест самолета е натоварен, обаче без гориво. Към ZFW се добавя първо FRF(final reserve fuel) това е горивото което трябва да е задължително в резервора при кацане и то на алтернативното летище(alternate). Пример; полет Бургас-Пловдив, изведнъж е летще Пловдив затворено и едно от алтернативните летища е София. Самолета прекъсва захода към Пловдив и отлита към летище София. Като кацне там трябва да има задължително тази резерва. FRF е гориво за 30мин. Holding на височина 1500ft/msl. По табела се чете от тежината (ZFW+FRF) и Време на полет до alternate(От Пловдив до София) Alternate fuel. От друга табела се взима RR(route reserve fuel) това са 5% contingency за полета (от Бургас до Пловдив). RR се чете от тежината(ZFW+FRF+Alternate fuel) и Времето на полета от Бургас до Пловдив. (ZFW+FRF+Alternate fuel+RR)= LW(landing weight) Чак сега се пресмята TRIP FUEL с третата табела (ZFW+FRF+Alternate fuel+RR) и пресметнатото време за полета от Бургас до Пловдив Към това всичко се добавя taxi fuel и Contingency fuel ( допълнително гориво за страхливи пилоти, например ако се очаква повече насрещен вятър от прогнозата или при излизане от пресметнатия път .Може да се наложи при срещи с cumulunimbus облаци по пътя) Ако се очаква да се въртят Holding на летище Пловдив тогава трябва да се вземе допълнително гориво XTR(=Extra) Fuel и не се ползва FRF. Пилотите получават от диспечърите така наречения Flight plan. Там пише между другото колко гориво се очаква да е изхачено за всяка навигациона точка по отделно и колко трябва да е минималното гориво в резервоарите при пресичане на точката. Пилотите контролират това .Ако се окаже че горивото на борда е по-малко от пресметнатото минимално гориво трябва да подготвят междино кацане. |
||||
|
|||||
|
vasilam
Регистриран на: 02 Апр 2006 Мнения: 405 Местожителство: Sofia |
Искрено благодаря за този отговор. Сима ми наистина е понаедрял - май минах 50 ГБ. Може би от там идва всичко. Преди време ми вдигаше до 40-50 фрейма, а сега максимума, който дава е 25-30, като пада до 15. Това малко ме дразни. Иначе сима съм инсталирал на отделен дял с отделен Уиндоус. Там няма нищо друго инсталирано, така че всички ресурси да са свободни. За насторйките не съм сигурен кое е по-добре, аз съм задал фреймовете на макс, дали от там не идва проблема? Другите настройки не са в максимално положение, сенките съм изключил. От време на време поразчиствам това онова, но гледам да няма останки. Май трябва да дефрагментирам дяла, а и да пробвам тази програмка. За съжаление ъпгрейд на процесора не мога да направя, тъй като максималния, който поддържа дъното ми е 3,2 ГХц-а, а аз съм на 3 и не мисля, че ще постигна кой знае какъв напредък ако го сменя. Машината, с която летя е Ту-154 на ПТ. Може би и тя малко затормозява компютъра. Все пак благодаря за съветите!!! |
||||
|
|||||
|
NorthWest
Регистриран на: 06 Юни 2006 Мнения: 279 |
И моя е 3ГХ. Картата ми е по-слаба. 50гб са ОХО! С Ту-154Б нямам проблеми, ама при Ту-154М ми бави също. Зависи много как са програмирани аддоните. Например Левел-Д 767 е огромен не само като самолет ,въпреки това ми върви плавно а CRJ на Wilco много ме бави. Някой Freeware са направо катастрофа. Картата ми качва температура от 90 градуса, а пък като си летя с PMDG си остава ледено студена. С настройките трябва да пробваш.На всека система е резултатът различен. Почни от най-вляво и увеличавай по-малко. Намали видимоста на 60ми и обаците на 30ми. изглежда освен това по-реалистично. 3Д може да е на 100% също така и детайлите на олаците. Ако ползваш Aktive sky(харчи много) трябва също да се нагласи за твоя компютър. FlusiFix намира сиромашки gauges и папки и ги вади от системата в отделен файл. Предлага и нови текстури които не крадат толкова фпс. Ако имаш програмите на диск си струва найстина пълно триене и инсталиране на ново. Правя го редовно 1 път на година. Да го намалиш на 25фпс има смисъл. |
||||
|
|||||
|
vcr
Регистриран на: 29 Дек 2005 Мнения: 151 Местожителство: България =) |
Здравейте ! Бихте ли ми казали коя версия на FSUIPC да си сваля ? |
||||
|
|||||
|
NorthWest
Регистриран на: 06 Юни 2006 Мнения: 279 |
eми най-новата за FS9 е 3.81 http://www.schiratti.com/dowson.html |
||||
|
|||||
|
vcr
Регистриран на: 29 Дек 2005 Мнения: 151 Местожителство: България =) |
А случайно да знаете ключ за регистрация ? |
||||
|
|||||
|
Zuki
Регистриран на: 02 Яну 2004 Мнения: 83 Местожителство: Sofia |
аз съм с доста слабичка машинка и последното което ме спаси е настройката на visible distance на 30 miles значително се вдигаха фреймовете но имам един много странен проблем. понеже използвам допълнителни sound packages на самолетите за по-реалистичен звук забелязах,че когато съм с 3 или 4 двигателен самолет (ту5,747) фреймовете падат драстично в сравнение с 2-двигателните (320,737) и когато цъкна Q за спиране на звука тогава си върви съвсем гладко.пробвах да спра само звука на двигателите,но дори и с дефолтния звук пак цепи доста в което не виждам никаква логика.възможно ли е нещо в самата конфигурация на звука или от саунд картата (тя си е съвсем обикновена)? пробвах с най-новите драйвери (както между другото и с видеокартата) но положението стана още по-зле и си сложих пак оригиналните от диска с който съм го взел. някакви идеи? |
||||
|
|||||
|
EVGENY
Регистриран на: 20 Мар 2005 Мнения: 291 |
Всъщност за какво точно ти трябва да го регваш ? Аз моето не съм го регистрирал и всичко си работи на 100% . Поздрави _________________ Evgeny Genchev IVAO BG-ADIR FLY ONLINE
www.ivao.aero http://bg.ivao.aero |
||||
|
|||||
|
del
Регистриран на: 06 Сеп 2007 Мнения: 73 Местожителство: Пазарджик |
Интересна ситуация. В LEG 5 IVAO WORLD TOUR 2008 DANGEROS се лети от SPRF до SPVL за които липсва METAR. SPRF се намира на височина 14423 ft. При offline и WEATHER от СИМА, всичко е наред, но в IVAO, изведнъж се оказваш на 29000 ft и естествено Чесната не може да помръдне, все едно да излетиш от Еверест. Някакви идеи? |
||||
|
|||||
|
Stoyan
[Moderator] ![]() Регистриран на: 03 Май 2004 Мнения: 2400 Местожителство: София |
Хвани термика! Извинявам се! _________________ a.k.a airmanbg ![]() |
||||
|
|||||
|
del
Регистриран на: 06 Сеп 2007 Мнения: 73 Местожителство: Пазарджик |
Вечерта проблемът беше изчезнал и летището отново си беше на 14000ft. Изглежда е имало някакво |
||||
|
|||||
ayahuasca
![]() Регистриран на: 20 Май 2007 Мнения: 1500 |
Здравейте! Имам следния проблем-не мога да си стартирам двигателите на 727-200 на DreamFlight.Уча го от около месец и се справям сравнително добре с управлението във въздуха,с АП-а,с излитането и кацането,а месеците на Чесна са ми страшно полезни за навигацията.До онзи ден се включвах винаги с работещи прибори и двигатели,тъй като не съм си изяснил още процедурите по стартиране в cold&dark положение.След последния полет загасих всички системи в самолета,а на следващия ден го открих в същото състояние и от тогава ми отидоха 3-4 часа в безполезни опити да се справя със ситуацията.Установявам,че има проблем с налягането на маслото на 1 и 3 двигатели/2-ри успявам да стартирам от старт суичовете/ и това е.Много ви моля да ми помогнете,страшно се запалих по този самолет и отделям зая него всеки ден по 2-3 часа след работа,което ми е невероятен релакс,и сега ми липсва.Благодаря! А,да-спешно ми е!!! |
||||
|
|||||
| Страница 37 от 52 [769 Мнения] | Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 35, 36, 37, 38, 39, ..., 50, 51, 52 Следваща |
|
Предишната тема :: Следващата тема |
Не Можете да пускате нови теми Не Можете да отговаряте на темите Не Можете да променяте съобщенията си Не Можете да изтривате съобщенията си Не Можете да гласувате в анкети |
| [ Time: 6.0426s ][ Queries: 15 (4.6854s) ][ Debug on ] |