Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн


 
Hot topics:
В момента е: Пон 17 Ное 2025, 22:01
Часовете са според зоната UTC + 3 (DST in action)
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
FS2004 Проблеми и въпроси
Модератори: SHMITZA_BG, Stoyan
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 37 от 52 [769 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 35, 36, 37, 38, 39, ..., 50, 51, 52 Следваща
Автор Съобщение
kazey


Регистриран на: 05 Яну 2006
Мнения: 249
Местожителство: Bulgaria, за съжаление

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 01:56    Заглавие:  

На тази конфигурация и 2006 ще ти върви без проблеми (ако си го настроиш). Аз съм карал 2004 с хиляди аддони без проблеми на АМД 1900+, 128мб видео, 512мб рам. Направи си формат на С и преинсталация на Windows, както и бъди сигурен, че си инсталираш правилните драйвери за компютърните компоненти. Ако нямаш такива, разбери какви точно са ти компонентите и дърпай драйвери от сайтовете на производителите.
_________________
Click to see if image is larger
... 80 knots ... V1 ... Rotate ... V2 ... Gear - up ... Flaps - up ...
Иван Казмин, гр. Бургас
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
ICQ Номер 
vasilam


Регистриран на: 02 Апр 2006
Мнения: 405
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 08:35    Заглавие:  

Благодаря, но това което ми казваш съм го направил преди 2 години.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 15:16    Заглавие:  

Наблегай повече на процесора. За разлика от други игри ФС9 напрега повече процесора и по-малко картата.
Иначе съм на мнение като kazey ,че компютера ти е достатъчен за фс9.
Може би трябва да поразчистиш малко симулатора.
Със свестни настройки може много да изкараш.
Например наглса за 25 картини на секунда.
Да махнеш опцията за сянка и подобни глупости.
И другите настройки не до дупка. Все едно не изглежда много добре.
16 цвята са напълно достатъчно.
Виж в Task manager да не си съсипан от процеси.
Commit charge да не е много високо(при мене с антивирусни и тем подобни не е повече от 700-800м като ползвам фс9)
Броузери особено Firefox крадат много ресурси.Така че спирай програми които не са ти нужни при сумулирането
Може да пробваш да преинсталираш симулатора и Defragmenting на HD диска
Симулатора може да се бави ,ако е пълен с боклук например остатъци от уж изтрити Аддони например gauges и празни папки
Ползвам програмата FlusiFix за тази работа. Тя е и добра да се оптимира въопще ФС9
http://www.wolfgang-picheta.de/ В дясно я има и на английски.
Погледни да не задъхва охладитела на процесора и да не се събрало един тон прах зад вентилатора.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 18:17    Заглавие:  

В FCOM/AOM/OM има таблици за пресмятане на горивото. По-точно в QRH (Quick Reference Handbook) Тези ми изглеждат доста незадоволителни и общо хванати и според мене са повече за проверка от страна на пилота отколкото за пресмятането на горивото. Диспечерите използат сугурно други. В днешно време дори компютери Wink. Ако някой е по-наясно нека да изясни?
За "големите" самолети четох нещо по темата(от книгата на Peter Guth, ex captain Boeing 757/767) което може да ви е интересно;
В действителноста се пресмята горивото за полета така или подобно.
Почва се от края на отсечката и се изчислява към началото.
Като първо се взима DOW (dry operating weight-тежината на самолета с екипа,масло и худравлика, ама без пътници,багаж и гориво) към това се добавя Payload(пътници и багаж) което прави ZFW(Zero fuel weight) тоест самолета е натоварен, обаче без гориво.

Към ZFW се добавя първо FRF(final reserve fuel) това е горивото което трябва да е задължително в резервора при кацане и то на алтернативното летище(alternate).
Пример; полет Бургас-Пловдив, изведнъж е летще Пловдив затворено и едно от алтернативните летища е София. Самолета прекъсва захода към Пловдив и отлита към летище София. Като кацне там трябва да има задължително тази резерва. FRF е гориво за 30мин. Holding на височина 1500ft/msl.

По табела се чете от тежината (ZFW+FRF) и Време на полет до alternate(От Пловдив до София) Alternate fuel.

От друга табела се взима RR(route reserve fuel) това са 5% contingency за полета (от Бургас до Пловдив). RR се чете от тежината(ZFW+FRF+Alternate fuel) и Времето на полета от Бургас до Пловдив.

(ZFW+FRF+Alternate fuel+RR)= LW(landing weight)

Чак сега се пресмята TRIP FUEL с третата табела Smile от тежината
(ZFW+FRF+Alternate fuel+RR) и пресметнатото време за полета от Бургас до Пловдив

Към това всичко се добавя taxi fuel и Contingency fuel ( допълнително гориво за страхливи пилоти, например ако се очаква повече насрещен вятър от прогнозата или при излизане от пресметнатия път .Може да се наложи при срещи с cumulunimbus облаци по пътя)

Ако се очаква да се въртят Holding на летище Пловдив тогава трябва да се вземе допълнително гориво XTR(=Extra) Fuel и не се ползва FRF.

Пилотите получават от диспечърите така наречения Flight plan. Там пише между другото колко гориво се очаква да е изхачено за всяка навигациона точка по отделно и колко трябва да е минималното гориво в резервоарите при пресичане на точката. Пилотите контролират това .Ако се окаже че горивото на борда е по-малко от пресметнатото минимално гориво трябва да подготвят междино кацане.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
vasilam


Регистриран на: 02 Апр 2006
Мнения: 405
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 18:55    Заглавие:  

Искрено благодаря за този отговор. Сима ми наистина е понаедрял - май минах 50 ГБ. Може би от там идва всичко. Преди време ми вдигаше до 40-50 фрейма, а сега максимума, който дава е 25-30, като пада до 15. Това малко ме дразни. Иначе сима съм инсталирал на отделен дял с отделен Уиндоус. Там няма нищо друго инсталирано, така че всички ресурси да са свободни. За насторйките не съм сигурен кое е по-добре, аз съм задал фреймовете на макс, дали от там не идва проблема? Другите настройки не са в максимално положение, сенките съм изключил. От време на време поразчиствам това онова, но гледам да няма останки. Май трябва да дефрагментирам дяла, а и да пробвам тази програмка. За съжаление ъпгрейд на процесора не мога да направя, тъй като максималния, който поддържа дъното ми е 3,2 ГХц-а, а аз съм на 3 и не мисля, че ще постигна кой знае какъв напредък ако го сменя. Машината, с която летя е Ту-154 на ПТ. Може би и тя малко затормозява компютъра.
Все пак благодаря за съветите!!!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 19:46    Заглавие:  

И моя е 3ГХ. Картата ми е по-слаба. 50гб са ОХО! Shocked
С Ту-154Б нямам проблеми, ама при Ту-154М ми бави също. Зависи много как са програмирани аддоните.
Например Левел-Д 767 е огромен не само като самолет ,въпреки това ми върви плавно а CRJ на Wilco много ме бави.
Някой Freeware са направо катастрофа. Картата ми качва температура от 90 градуса, а пък като си летя с PMDG си остава ледено студена.

С настройките трябва да пробваш.На всека система е резултатът различен. Почни от най-вляво и увеличавай по-малко.
Намали видимоста на 60ми и обаците на 30ми. изглежда освен това по-реалистично. 3Д може да е на 100% също така и детайлите на олаците.
Ако ползваш Aktive sky(харчи много) трябва също да се нагласи за твоя компютър.

FlusiFix намира сиромашки gauges и папки и ги вади от системата в отделен файл. Предлага и нови текстури които не крадат толкова фпс.
Ако имаш програмите на диск си струва найстина пълно триене и инсталиране на ново. Правя го редовно 1 път на година. Laughing

Да го намалиш на 25фпс има смисъл.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
vcr


Регистриран на: 29 Дек 2005
Мнения: 151
Местожителство: България =)

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 19:57    Заглавие:  

Здравейте ! Бихте ли ми казали коя версия на FSUIPC да си сваля ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
NorthWest

Регистриран на: 06 Юни 2006
Мнения: 279

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 20:06    Заглавие:  

eми най-новата Laughing
за FS9 е 3.81
http://www.schiratti.com/dowson.html
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
vcr


Регистриран на: 29 Дек 2005
Мнения: 151
Местожителство: България =)

МнениеПуснато на: Нед 18 Май 2008, 21:50    Заглавие:  

А случайно да знаете ключ за регистрация ? Rolling Eyes
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Zuki


Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 83
Местожителство: Sofia

МнениеПуснато на: Пон 19 Май 2008, 10:39    Заглавие:  

аз съм с доста слабичка машинка и последното което ме спаси е настройката на visible distance на 30 miles значително се вдигаха фреймовете но имам един много странен проблем. понеже използвам допълнителни sound packages на самолетите за по-реалистичен звук забелязах,че когато съм с 3 или 4 двигателен самолет (ту5,747) фреймовете падат драстично в сравнение с 2-двигателните (320,737) и когато цъкна Q за спиране на звука тогава си върви съвсем гладко.пробвах да спра само звука на двигателите,но дори и с дефолтния звук пак цепи доста в което не виждам никаква логика.възможно ли е нещо в самата конфигурация на звука или от саунд картата (тя си е съвсем обикновена)? пробвах с най-новите драйвери (както между другото и с видеокартата) но положението стана още по-зле и си сложих пак оригиналните от диска с който съм го взел.
някакви идеи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
EVGENY


Регистриран на: 20 Мар 2005
Мнения: 291

МнениеПуснато на: Пон 19 Май 2008, 16:38    Заглавие:  

vcr написа:
А случайно да знаете ключ за регистрация ? Rolling Eyes


Всъщност за какво точно ти трябва да го регваш ?
Аз моето не съм го регистрирал и всичко си работи на 100% .

Поздрави

_________________
Evgeny Genchev IVAO BG-ADIR
Click to see if image is larger FLY ONLINE
www.ivao.aero http://bg.ivao.aero
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Посетете сайта на потребителя 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Чет 29 Май 2008, 14:16    Заглавие:  

Интересна ситуация.
В LEG 5 IVAO WORLD TOUR 2008 DANGEROS се лети от SPRF до SPVL за които липсва METAR. SPRF се намира на височина 14423 ft. При offline и WEATHER от СИМА, всичко е наред, но в IVAO, изведнъж се оказваш на 29000 ft и естествено Чесната не може да помръдне, все едно да излетиш от Еверест.
Някакви идеи?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Stoyan
[Moderator]


Регистриран на: 03 Май 2004
Мнения: 2400
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 29 Май 2008, 15:56    Заглавие:  

del написа:
Интересна ситуация.
В LEG 5 IVAO WORLD TOUR 2008 DANGEROS се лети от SPRF до SPVL за които липсва METAR. SPRF се намира на височина 14423 ft. При offline и WEATHER от СИМА, всичко е наред, но в IVAO, изведнъж се оказваш на 29000 ft и естествено Чесната не може да помръдне, все едно да излетиш от Еверест.
Някакви идеи?


Хвани термика! Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing


Извинявам се! Laughing

_________________
a.k.a airmanbg


Click to see if image is larger Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
del

Регистриран на: 06 Сеп 2007
Мнения: 73
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Пет 30 Май 2008, 10:06    Заглавие:  

del написа:
Интересна ситуация.
В LEG 5 IVAO WORLD TOUR 2008 DANGEROS се лети от SPRF до SPVL за които липсва METAR. SPRF се намира на височина 14423 ft. При offline и WEATHER от СИМА, всичко е наред, но в IVAO, изведнъж се оказваш на 29000 ft и естествено Чесната не може да помръдне, все едно да излетиш от Еверест.
Някакви идеи?


Вечерта проблемът беше изчезнал и летището отново си беше на 14000ft.
Изглежда е имало някакво Rolling Eyes "тектонично повдигане и смъкване на Перуанските Анди"! Laughing
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1500

МнениеПуснато на: Вто 10 Юни 2008, 19:53    Заглавие:  

Здравейте!
Имам следния проблем-не мога да си стартирам двигателите на 727-200 на DreamFlight.Уча го от около месец и се справям сравнително добре с управлението във въздуха,с АП-а,с излитането и кацането,а месеците на Чесна са ми страшно полезни за навигацията.До онзи ден се включвах винаги с работещи прибори и двигатели,тъй като не съм си изяснил още процедурите по стартиране в cold&dark положение.След последния полет загасих всички системи в самолета,а на следващия ден го открих в същото състояние и от тогава ми отидоха 3-4 часа в безполезни опити да се справя със ситуацията.Установявам,че има проблем с налягането на маслото на 1 и 3 двигатели/2-ри успявам да стартирам от старт суичовете/ и това е.Много ви моля да ми помогнете,страшно се запалих по този самолет и отделям зая него всеки ден по 2-3 часа след работа,което ми е невероятен релакс,и сега ми липсва.Благодаря! А,да-спешно ми е!!! Crying or Very sad Confused
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 37 от 52 [769 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 35, 36, 37, 38, 39, ..., 50, 51, 52 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Авиосимулатори
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 6.0426s ][ Queries: 15 (4.6854s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2022 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker