Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн


 
Hot topics:
В момента е: Чет 10 Юли 2025, 17:07
Часовете са според зоната UTC + 3 (DST in action)
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
МиГ-23 в България
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 77 от 91 [1351 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 75, 76, 77, 78, 79, ..., 89, 90, 91 Следваща
Автор Съобщение
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 29 Авг 2010, 00:32    Заглавие:  

Изделие 23-22А са само нашите 16 самолета МиГ-23МЛД. Сирийците получават 50 броя изделие 23-19Б, с което се "закръгля" бройката на новопроизведените МиГ-23МЛД до 66.
А това, което вие наричате "либийски МЛД" са си чисто и просто бивши сирийски машини. В замяна на предадените на Сирия Су-24МК, Либия получава известен брой МиГ-23МЛД.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Нед 29 Авг 2010, 07:53    Заглавие:  

Не знаех, че е точно така.
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42741

МнениеПуснато на: Чет 16 Сеп 2010, 15:26    Заглавие:  

Преди време обсъждахме, че даже и до спор стигнахме дали тези са били български.
Спорът бе заради една снимка от книгата на Цветан Цаков, където пишеше, че борд 27 е български.
Ама не е. Това са снимки от курса за приучване на български летци. Единият е о.р. Малчев на снимките.


Click to see if image is larger
Та така, че това не е в България.

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
super mystere


Регистриран на: 17 Фев 2004
Мнения: 593
Местожителство: България

МнениеПуснато на: Нед 26 Сеп 2010, 17:27    Заглавие:  

Една снимка на един боец:

Click to see if image is larger

_________________
"Човек дори и добре да живее - умира.
И друг се ражда.
И нека родения по късно, като види тази колона да си спомни за онзи, който я е направил" Хан Омуртаг
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
tu-134


Регистриран на: 04 Яну 2004
Мнения: 1074
Местожителство: Chicago i Sofia

МнениеПуснато на: Съб 02 Окт 2010, 20:23    Заглавие:  

Предна кабина на борд 022
_________________
http://www.airliners.net/search/photo.search?photographersearch=Ivan%20Voukadinov%20-%20BGspotters&distinct_entry=true
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла AIM Адрес Yahoo Messenger 
tutiik

Регистриран на: 26 Сеп 2010
Мнения: 1

МнениеПуснато на: Нед 03 Окт 2010, 11:59    Заглавие:
Описание на темата: Миг 23 в България
 

Здравейте уважаеми съфорумци. Относно спора за камуфлажа на бн, искам да споделя това което знам.Уважавам господата Малчев и Паунов познавам ги лично, но неразбирам защо си противоречат В Чешнегирово служих до 89 год.Всички 23ки бяха (бели) до квр , с изкл. на 040 която дойде от СССР камуфлирана.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
M-4


Регистриран на: 02 Юни 2006
Мнения: 516

МнениеПуснато на: Нед 03 Окт 2010, 13:36    Заглавие:  

Smile
_________________
...ПРОДЪЛЖАВАЙ ДА ВЪРВИШ НАПРЕД!!! -> ...
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
борден


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 2881
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 16 Окт 2010, 19:46    Заглавие:  

tu-134 написа:
Предна кабина на борд 022

Прицелното оборудване е свалено още през 1995 г., тъй като самолета е разоръжен по ДОВСЕ. Означението му е МиГ-23УБ-2.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42741

МнениеПуснато на: Сря 03 Ное 2010, 13:53    Заглавие:  

Информация от Фейсбук страницата на Криле:
Цитат:

Първият-борд№866 е МЛ,а останалите са от "Авганците".Снимката е от преди 1997година,когато още не беше дошла и Габровската авиация.


Arrow МиГ-23 на Доброславци

----------------------------------------

Цитат:
МиГ-23МФ-от най-старите Доброславски самолети/отдавна покойник/,но въпреки това,машина на която малко от настоящите могат да съперничат по който и да е показател!

Arrow
По време на авиопразник Микоян-Гуревич МиГ-23
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42741

МнениеПуснато на: Нед 07 Ное 2010, 10:56    Заглавие:  

Arrow На стоянката на Доброславци

Пароль
Цитат:
"Шарена" снимка: изд. 23-18 (МиГ-23 МЛC) №№ 305, 301, 308, 300 (петият, от получените за трите МиГ-25, го няма тук); МиГ-23МФ №649, изд. 23-12


ArrowМиГ-23МЛА борд 070
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
King_Rat


Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 3183
Местожителство: Пазарджик

МнениеПуснато на: Нед 07 Ное 2010, 11:21    Заглавие:  

МиГ-23МЛД (изд.23-18) - 300, 301, 305, 308
МиГ-23МФ (изд.23-11/2М) - 649, 666, 675
МиГ-23УБ (изд. 23-51) - 25, 27
МиГ-23МЛА (изд. 23-12А) - предпоследния, не се вижда номера
L-29 - м/у последните две 23-ки

_________________
mostly harmless
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ICQ Номер 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42741

МнениеПуснато на: Чет 11 Ное 2010, 13:44    Заглавие:  

От Фейсбук, имам чувството че току що е боядисан.
Click to see if image is larger
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
sluchaen


Регистриран на: 21 Дек 2010
Мнения: 958

МнениеПуснато на: Съб 29 Яну 2011, 13:16    Заглавие:  

Препрочитайки страниците за МиГ-23 се сещам за една история, която ще разкажа. Може някои да се върнат в спомените си, други нещо да научат, а пък трети поука да си извадят.
Ден с полети.На централна стоянка са шест бойни МЛДта и три спарки, една 23УБ2 и две 23УБ. Между тях са покривките, водилата, заглушките, пожарогасителите, инструмента на техника, спирачните парашути.Машините на ЕЛТБО са строени на тяхната стоянка.Цари привидно спокойствие. Старши инженера излиза от височинния дом и пред самолетите се изпълва с хора, опитващи се да оформят някакво подобие на строй.Дават се предполетните указания и настъпва пълна неразбория.Но на пръв поглед.Просто всеки си изпълнява задълженията и машината наречена „полети” започва да набира скорост.Според плановата таблица, едни подгряват авиационните двигатели, други зачохлят, защото нямат полет в първия час, трети чакат авиаторите.
Започва летателната смяна в която авиаторите ще юркат самолетите във въздуха, а техниците ще се юркат около тях на земята.С една дума тези три групи ще реализират енергиен преразход, задоволяван за първите и третите минимум с три питателни хранения и с тонове високооктанов керосин за вторите.
Самолета ми прави втората си задача и каца.Посрещам го, авиатора слиза, аз засичам установката на ротора за ниско налягане, авиатора пише в журнала и започвам подготовката за повторен полет.
Зареждам ламята, нещо подобно на зарядка с гориво на формула 1, и започвам стартовия преглед.
Контролирам износването и на носовите гуми.Две са и нямат вътрешни за разлика от МиГ-29, където също са две, но имат вътрешни гуми.Лявата е тръкната до максимално допустимият плат.След третата задача, в четвъртият час по плановата таблица самолета няма задача и решавам с тази гума да направи следващата и в паузата да я сменя.
Ще попитате, ами многостепенния и пооперационен контрол къде е? Еми в авиацията се работи с доверие, което в един колектив се изгражда по-много начини, но и не с подслушване и страх. Това ме подсеща за случай в който техника на самолета казва „самолета няма да лети”, старши техника „ще лети”, а авиатора между тях само да клима с глава на дясно и ляво като махало на часовник, но това е друга история.
Самолета прави и третата задача, каца, аз си го преглеждам и … опа не виждам петното на лява носова гума.Авиатора няма как да я е сменил във въздуха, така че ще е май от долу.Или трябва да дърпам самолета или да го вдигам на крик.И какво ще видя, същото износване.Решавам, ще обядвам в паузата, по-спокойно е отколкото когато самолета е във въздуха, ще пусна самолета и за следващата задача така, и после ще правя гумата.
Връща се след четвъртата задача, аз подавам установените знаци за подход на централна стоянка с последен ляв завой и спиране пред мен, когато именно на последният ляв завой се чува силен гръм.
Аз указвам мястото за спиране и авиатора установява.
Отваряйки кабината авиатора ми казва, че сигурно е счупил носова стойка, но самолета е продължил, пък, и аз съм продължил да му указвам да се движи.
Много по-елементарно, просто гръмната лява носова гума.
Е тук вече не се минава без многостепенен и пооперационен контрол.
Проблеми, ако съм пуснал самолета с износена гума или не е работила както трябва спирачната система, ама проблем и ако авиатора е кацнал по-грубо или не е боравил баш как трябва със спирачките.Имало е случаи на гръмнати чисто нови гуми.
Процедурите са дълги и тегави.Но в конкретният случай един добър прочит на фактите, остави самолета на централна стоянка за следващият полет, разбира се с нови гуми.
Това е.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
yuri_ninov


Регистриран на: 07 Мар 2009
Мнения: 239
Местожителство: Плевен

МнениеПуснато на: Съб 29 Яну 2011, 17:30    Заглавие: за ,,гумите,,
Описание на темата: същото
 

Колега, ,,случаен,, защо не напишеш ,че преди във ,,формула-1,, да се сетят да ,,помпат,, гумите с азот на старта в Доброславци го правеха ? Smile Smile Smile
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
tod

Регистриран на: 09 Фев 2009
Мнения: 591

МнениеПуснато на: Съб 29 Яну 2011, 23:51    Заглавие:  

''високооктанов керосин''
sluchaen ,керосина не беше ли с цетаново число?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 77 от 91 [1351 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 75, 76, 77, 78, 79, ..., 89, 90, 91 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Българските военни самолети
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2252s ][ Queries: 15 (0.0679s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2022 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker