Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
В момента е: Чет 28 Окт 2021, 15:51
Часовете са според зоната UTC + 2
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Авиоинциденти и авиокатастрофи
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
Страница 78 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 76, 77, 78, 79, 80, ..., 92, 93, 94 Следваща
Автор Съобщение
shuttle

Регистриран на: 06 Май 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Сря 28 Мар 2012, 20:40    Заглавие:  

Луда работа Smile

Тук има и видео от инцидента
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42664

МнениеПуснато на: Пон 02 Апр 2012, 08:40    Заглавие:  

Arrow Катастрофа с руски ATR-72
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пон 02 Апр 2012, 13:08    Заглавие:  

Първата версия за катастрофата - повреда в двигателите

По свидетелства на очевидци те са изпускали дим, а самолетът веднага след излитането се е насочил за кацане. Опознатите са 7 от телата на жертвите които са 31, както и всички оцелели.

СК РФ назвал приоритетную версию крушения самолета ATR-72 авиакомпании UTair, разбившегося под Тюменью утром 2 апреля. Как сообщается на сайте ведомства, следствие, основываясь на показаниях очевидцев, склоняется к тому, что причиной катастрофы стала техническая неисправность судна. В частности, очевидцы рассказали о том, что из двигателей самолета шел дым. О технической неисправности свидетельствует и тот факт, что после взлета пилоты сразу же развернули самолет обратно в сторону аэропорта. Следствие продолжает рассматривать и другие версии, в том числе возможность ошибки пилотирования или наземных служб. Версия теракта была исключена из-за характера повреждений самолета. Черные ящики, обнаруженные на месте крушения ATR-72, находятся в хорошем состоянии. В ближайшее время специалисты приступят к расшифровке.
Обломки самолета предоставлены комиссии МАК, однако образцы топлива следователи извлечь не смогли: как сообщили "Интерфаксу" в пресс-службе Уральского следственного управления на транспорте СК РФ, все топливо сгорело при аварии.
В результате крушения ATR-72 погиб 31 человек, 12 человек пострадали. На данный момент опознаны тела семи погибших и установлены личности всех выживших. Выжившие находятся в тюменских больницах в тяжелом и крайне тяжелом состоянии. Со списком пострадавших можно ознакомиться на сайте ГУ МЧС по Тюменской области.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 03 Апр 2012, 08:01    Заглавие:  

Нова версия за катастрофата - обледеняване

Катастрофиралият руски самолет АТR е бил ”замръзнал”?
Самолетът, който се разби в Сибир, не е бил обработен против обледеняване, съобщи ръководителят на Федералната агенция за въздушен транспорт на Русия Александър Нерадко, цитиран от ИТАР-ТАСС.
Катастрофата стана в 7,44 ч местно време, като машината е изпълнявала вътрешен полет от град Тюмен до Сургут. На борда на самолета ATR-72 е имало 39 пътници и четиричленен екипаж, от които загинаха 31 души, а 12 оцеляха, но са в тежко състояние. В болниците в Тюмен остават 11 ранени, един е транспортиран до Москва. По думите на Нерадко все още не е сигурно, че липсата на обработка срещу обледеняване е главната причина за падането на самолета. "Тепърва предстои всичко да се провери", каза той.
Ръководителят на Федералната агенция за въздушен транспорт обърна внимание на много сложните, "екстремни" метеорологични условия в Тюмен през последните дни. Вчера е валял леден дъжд, примесен с мокър сняг, а сутринта е застудяло значително. Времето също може да е било една от причините за катастрофата, каза още Александър Нерадко. Черните кутии на самолета вече са доставени за разшифровка в Москва, съобщи Интерфакс.

Самолетите ATR са произведени от едноименния френско-италианския самолетостроител. Това е пътнически двумоторен турбовитлов самолет за средно дълги полети. Той може да превозва до 74 пътници и се управлява от двама пилоти.
Турбовитловият самолет може би просто не е бил пригоден за полети в сибирски условия, където е необходима мощна система против обледеняване, и това е предизвикало катастрофата, смята Александър Акименков, летец изпитател първи клас, цитиран от РБК Дейли, на която се позова БТА. В региона влажен въздух от Голфстрийм се смесва със студени въздушни маси от Арктика. Образува се вода и целият самолет се покрива с лед, обяснява експертът.
Според него някой двигател е замръзнал и се е самоизключил, а при аварийното кацане неравният терен в тундрата е допринесъл за разрушаване на машината.
Катастрофи с обледенели самолети ATR вече е имало в Чикаго и Куба, изтъква пред "Комсомолская правда" Валерий Шелковников, шеф на световния фонд за сигурност на полетите. Канада, чийто климат не е много по-мек от този в Русия, се отказа навремето да използва тези машини, допълва той.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Вто 03 Апр 2012, 08:27    Заглавие:  

Първи подробности от разшировката на "черните кутии" - двигателите са работили до момента на удара в земята

Целият полет е продължил 40 секунди, при набор нависочина от 200 метра самолетът еполучил крен на дясно на 35 градуса, след това на ляво, като при удара със земята левият крен е бил 50 градуса. За тези 40 секунзи пилотите не са съобщилинищо на диспечерите.

Двигатели самолета ATR-72 авиакомпании UTair, разбившегося утром 2 апреля под Тюменью, работали вплоть до столкновения с землей. Это показал предварительный анализ данных черных ящиков, проведенный Межгосударственным авиационным комитетом. Результаты анализа выложены на сайте МАК. После взлета самолет, набрав высоту около 200 метров, накренился сначала на правый бок на 35 градусов, а затем на левый. Левый крен в момент столкновения с землей достиг 50 градусов.
Полет ATR-72 длился 40 секунд, сообщает РИА Новости со ссылкой на источник, близкий к расследованию. За это время пилоты не могли успеть сообщить о том, были ли на самолете какие-либо неисправности. Причины крушения ATR-72 станут известны не ранее, чем через месяц - после окончания работы МАК с документацией и черными ящиками, сообщили "Интерфаксу" в пресс-службе Уральского следственного управления на транспорте СК РФ. В управлении также отметили, что приоритетной версии на данный момент нет.
Следственный комитет РФ ранее заявил о том, что рассматривает в качестве основной версии авиакатастрофы технические неисправности, не исключая при этом и возможность ошибки пилотов или наземных служб. Источники, близкие к расследованию, сообщали 2 апреля, что главной причиной крушения, по предварительным данным, стало обледенение.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
shuttle

Регистриран на: 06 Май 2009
Мнения: 27

МнениеПуснато на: Вто 17 Апр 2012, 08:02    Заглавие:  

Инцидент с A330-300 в Лондон
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42664

МнениеПуснато на: Пет 20 Апр 2012, 17:34    Заглавие:  

Arrow 118 загинаха в Пакистан след катастрофа с "Боинг 737"
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 20 Апр 2012, 18:07    Заглавие:  

Над 100 жертви в самолетна катастрофа в Пакистан

Пътнически самолет Boeing 737 със 127 души на борда се разби край международното летище в Исламабад, съобщи пакистанското министерство на отбраната. Според полицейския началник при катастрофата може да има оцелели „единствено, ако е станало чудо”.
Самолетът е паднал недалеч от военната авиобаза Чаклала, която е до столицата Исламабад.
Пилотът загубил връзка с контролната кула малко преди кацането. Вероятната причина за трагедията е лошото време, обясниха от полицията, цитирани АФП и РИА Новости, предаде БГНЕС. Полетът на авиокомпания "Бходжа еър" е летял от Карачи до Исламабад. Към мястото на катастрофата са изпратени спасителни екипи.
През 2010 г. край Исламабад се разби "Еърбъс 321". Загинаха всички 152 пътници и екипаж на борда. Самолетът бе собственост на частния превозвач "Еър блу".
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 21 Апр 2012, 12:35    Заглавие:  

Самолетната катастрофа в Пакистан може да е заради взрив в резервоарите

Самолетът "Боинг" 737 се е разбил край Исламабад след запалване на резервоарите за горивото и последвала експлозия, сочат първоначални данни от разследването. Всички 127 души на борда загинаха снощи при катастрофата.
Диспечерите на международното летище „Беназир Бхуто” са съобщили, че при кацането си самолетът е започнал да се снижава твърде бързо, предаде Интерфакс, позовавайки се на изявление на пакистанската Дирекция за гражданска авиация, съобщи "Фокус". Така докато е летял на височина 65 метра, самолетът се е движил със скорост 450 км/ч, а до приземяването са оставали едва три минути. Именно тогава пилотът е съобщил, че резервоарът се е запалил и самолетът е станал неконтролируем.
Пилотът е поискал помощ за аварийно кацане, като е казал на диспечерите, че вижда покривите на къщите, но не и пистата. След като самолетът се е снижил с още 15 метра, е последвал взрив в резервоарите за гориво, а самолетът се е разбил на земята.
Разглеждат се всички възможни версии - техническа грешка, повреда на остарелия самолет или саботаж, предаде Ройтерс, цитирана от БТА. Черната кутия на 27-годишния самолет бе намерена снощи, съобщиха спасителните екипи. Отломките са разпръснати върху площ от около един квадратен километър.
На собственика на авиокомпанията "Бходжа", на която е принадлежал разбилият се самолет, е наложена забрана да напуска Пакистан, за да се гарантира, че ще сътрудничи на следствието. Според авиокомпанията, катастрофата се дължи на лошо време, посочва Асошиейтед прес.
До днес по обед са разпознати 73 тела, добавя Ройтерс.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42664

МнениеПуснато на: Съб 21 Апр 2012, 17:00    Заглавие:  

Arrow Въздушен инцидент с вицепрезидента на САЩ
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42664

МнениеПуснато на: Пет 18 Май 2012, 16:42    Заглавие:  

Arrow Инцидент със самолета на френския президент

15 души загинаха при самолетна катастрофа в Непал
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Чет 24 Май 2012, 14:57    Заглавие:  

Самолет остави опашката си на далекопровод край Шумен
За инцидента се разбрало чак когато служители на Е.ОН били извикани да отстранят авария




Селскостопански самолет счупи опашката си в далекопровод край Шумен, но не падна. Летецът успял да кацне благополучно и дори не съобщил за инцидента. За него разбрали служители на Е.ОН, когато били извикани да отстранят авария, съобщи БГНЕС.
Вчера следобед в електроразпределителното дружество постъпил сигнал, че селата Дибич, Радко Димитриево и Ветрище са останали без ток. Аварийната група намерила скъсания кабел около 20 ч. снощи и заради лошото време го ремонтирала набързо. Днес сутринта служителите отишли повторно, за да разберат причината за аварията. За своя почуда забелязали нещо, което им убягнало снощи – на най-ниската от жиците висяла опашка на самолет. Веднага се обадили в полицията и на мястото били изпратени криминалисти от Шумен. Те свалили самолетната част. Разбрали, че вчера в района е имало авиационно пръскане с препарати.

"Имаме данни за фирмата, осъществила пръскането и името на летеца. Предстои да бъде разпитан", каза говорителят на шуменската полиция Ася Йорданова.Самолетът успял да кацне без върха на опашния си стабилизатор. Според специалисти това не било трудно, защото за щастие управлението на машината не се нарушило. Пилотът обаче направил нещо, което е абсолютно забранено – да мине със самолета под жиците на далекопровода.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Съб 26 Май 2012, 14:37    Заглавие:  

Не е точно инцидент, но е близко

Невероятно видео: Силен вятър вдига “Джъмбо Джет” от място във въздуха

Не гледайте кадрите, ако се страхувате да пътувате със самолет
26 май 2012, 15:10

Лос Анджелис, САЩ
Невероятни видео кадри са уловили момент, в който изключително силен вятър успява да вдигне паркиран “Джъмбо Джет” във въздуха на летище в Калифорния. Видеото, публикувано в YouTube, показва какъв е шокиращият резултат, когато вятър със скорост над 110 километра в час влезе в контакт със седящ на едно място самолет.
Обичайно, по време на излитане самолетът върви срещу вятъра, а въздушната струя около крилата му го повдига в небето. Но на видео материала се вижда как самолет може да бъде вдигнат във въздуха, дори ако седи на едно място, в случай че вятърът е достатъчно силен.
Носът на лайнера на “Саутърн еър”, паркиран в летище в Мохаве, близо до Лос Анджелис, се вдига на метри от земята, а крилата на машината генерират достатъчно движение, той да бъде последван и от фюзелажа. Силното течение кара самолета да подскача, но не успява да отлепи от земята задния колесник. В резултат самолетът е завъртян на 45 градуса от първоначалната си позиция. Същият силен порив стана причината за редица разрушени покриви, прекъсвания на електрическата енергия и големи облаци пясък и прах, залели небето.
Според Gadling.com, Боингът 747, видян на кадрите, е трябвало да бъде нарязан на скрап, като двигателите и по-голямата част от интериора на машината са били свалени. Самолетът е успял да се вдигне във въздуха, най-вероятно, на ниското си тегло. Затова гледащите видеото не трябва да се притесняват, че това ще се случи по време на следващия им полет.

http://www.blitz.bg/news/article/140574
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Dimitar Stavrev
[Admin]

Регистриран на: 08 Ное 2007
Мнения: 12545
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Нед 27 Май 2012, 12:16    Заглавие:  

Cessna 172 се разби в щата Юта, загинаха 4 души

В результате аварии легкомоторного самолета в штате Юта погибли все четыре человека, находившиеся на его борту, сообщает Associated Press. Самолет Cessna 172 разбился в субботу, 26 мая, в муниципальном аэропорту на юге штата Юта. Обломки самолета нашли в нескольких сотнях метров от ВПП.
Неизвестно, упал ли самолет вскоре после взлета или авария произошла во время посадки. Погодные условия были, в целом, благоприятными. Обстоятельства катастрофы устанавливаются. Имена жертв будут объявлены позже.
Аэропорт, в котором произошел инцидент, функционирует только полтора года. В нем нет радиовышки; пилоты и работники аэропорта во время взлета или приземления используют автоматическую систему для коммуникации друг с другом.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Preslav
[Admin]


Регистриран на: 19 Яну 2006
Мнения: 42664

МнениеПуснато на: Нед 03 Юни 2012, 21:53    Заглавие:  

Arrow Самолет Boeing MD83 със 147 души се разби в сграда в Нигерия
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла Посетете сайта на потребителя 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 78 от 94 [1397 Мнения]   Иди на страница: Предишна 1, 2, 3, ..., 76, 77, 78, 79, 80, ..., 92, 93, 94 Следваща
Създайте нова тема   Напишете отговор Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » krile.net - ГРАЖДАНСКИ АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Гражданска авиация - летища, снимки и коментари
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.2559s ][ Queries: 16 (0.0098s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker