Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн

Select Forum Language:

 
Hot topics:
The time now is Sat 08 May 2021, 03:49
All times are UTC + 2
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Новини-ВОЕННА АВИАЦИЯ- 3 част
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
Page 119 of 119 [1781 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 117, 118, 119
Author Message
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Tue 08 Dec 2020, 11:38    Post subject:  

калло wrote:
На 97 години е починал легендата на авиацията американския военен летец бригаден генерал Чък Йегър

https://www.reuters.com/article/idUSKBN28I0G1




Времена на бурно развитие на авиацията и космонавтиката!

Полет и авария на Ч.Йегър с NF-104 (с допълнителни: ракетен двигател и газоструйно управление), който е представен и в худ.филм The Right Stuff.
Достигната височина - близо 31км.


Last edited by Fuzzy_Logic on Sun 21 Mar 2021, 00:25; edited 1 time in total
Back to top
View user's profile Send private message 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 6513

PostPosted: Sat 09 Jan 2021, 14:58    Post subject:  

Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 6513

PostPosted: Sat 23 Jan 2021, 20:46    Post subject:  

ОАЕ взима 50 F-35A и 18 MQ-9B за доста сериозна сума в долари.



UAE signs up for F-35 in 11th hour of Trump administration: report

By Greg Waldron21 January 2021

The UAE has long been interested in the F-35, and in November 2020 the US Department of State cleared a $23.4 billion defence package. It comprised 50 F-35As for $10.4 billion, 18 MQ-9Bs for $2.97 billion, and $10 billion in air-to-air and air-to-ground munitions.


https://www.flightglobal.com/defence/uae-signs-up-for-f-35-in-11th-hour-of-trump-administration-report/142055.article
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 6513

PostPosted: Sat 20 Mar 2021, 18:10    Post subject:  

Казахите са почнали да получават Л-39, след КВР и модернизация от оригиналния производител.

Няма да е лошо нещо такова да се направи и у нас.


Казахстанские самолеты L-39 прошли ремонт и модернизацию в Чехии

Click to see if image is larger

https://bmpd.livejournal.com/4272705.html
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Sun 21 Mar 2021, 00:31    Post subject:  

Пишат за летящи 1 Пилатус и 1 Л-39 у нас и то до средата на годината.
https://pan.bg/view_article-49-536257-krah-v-uchebnata-aviaciya-administraciyata-v-mo-ya-sabotira.html
Back to top
View user's profile Send private message 
Super Flanker
[Admin]


Joined: 21 Dec 2004
Posts: 6513

PostPosted: Mon 29 Mar 2021, 21:11    Post subject:  

Ще предлагат Рафал за нов самолет на украинците.



Issue dated 24/03/2021

Race on between Rafale and FA-18 to replace Ukraine's MiG

https://www.intelligenceonline.com/international-dealmaking/2021/03/24/race-on-between-rafale-and-fa-18-to-replace-ukraine-s-mig,109652709-gra
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Венци

Joined: 29 Aug 2014
Posts: 510

PostPosted: Mon 29 Mar 2021, 21:17    Post subject:  

Fuzzy_Logic wrote:
Пишат за летящи 1 Пилатус и 1 Л-39 у нас и то до средата на годината.
https://pan.bg/view_article-49-536257-krah-v-uchebnata-aviaciya-administraciyata-v-mo-ya-sabotira.html


За сметка на това пък имаме по едно летище за всеки летящ. Very Happy
Back to top
View user's profile Send private message Send e-mail 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Fri 09 Apr 2021, 23:22    Post subject:  

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Back to top
View user's profile Send private message 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Tue 13 Apr 2021, 21:13    Post subject:  

В России успешно завершился первый этап испытаний демонстратора прямоточного пульсирующего детонационного двигателя. Об этом сообщили в пресс-службе Ростеха.

В дальнейшем такой двигатель сможет применяться в перспективных ракетно-космических системах, гиперзвуковых летательных аппаратах и орбитальных самолетах. Испытания проводила Объединенная двигателестроительная корпорация.

«Демонстратор выдал требуемые показатели. На отдельных режимах работы удельная тяга до 50% превысила показатели традиционных силовых установок. В перспективе это позволит в 1,3-1,5 раза увеличить максимальную дальность и массу полезной нагрузки летательных аппаратов», - сказали в Ростехе.

Также в госкорпорации подчеркнули, что летательные аппараты с пульсирующими двигателями, будут более маневренными.

«Простота конструкции и относительно низкие требования к значениям величин газодинамических параметров позволяют применять при его создании технологии, отработанные на предыдущих поколениях двигателей», - сказал РИА Новости генеральный конструктор-директор ОКБ имени Люльки Евгений Марчуков.

Напомним, что впервые макет пульсирующего двигателя был представлен на Международном военно-техническом форуме «Армия-2017»

https://tvzvezda.ru/news/202149326-g8dH9.html



Следует отметить, что разработка отечественного прямоточного детонационного двигателя началась достаточно давно. Первые сообщения об этом проекте, разрабатываемом в ОКБ им. Люльки, появились еще в 2011 г. Уже в 2013-м состоялись испытания одного из первых экспериментальных двигателе. Он создавал тягу всего 100 кг, но демонстрировал резкий рост экономичности и других параметров.

В дальнейшем конструкция совершенствовалась и увеличивалась в размерах, с одновременным повышением ключевых характеристик. К настоящему времени двигатель-демонстратор имеет тягу 1600 кг – в 16 раз больше самого первого прототипа. Стоит ожидать, что нынешний проект получит развитие, и благодаря этому появится еще более мощный двигатель.
...
Технологические основы

Концепция ППДД или импульсно-детонационного двигателя (ИДД) активно прорабатывается в разных странах на протяжении нескольких последних десятилетий. В условиях лабораторий и испытательных стендов уже получены достаточно интересные результаты, но ни один двигатель нового класса пока не дошел до внедрения в практику.

К настоящему времени разработано и испытано несколько основных конструкций ИДД. Самая простая предусматривает создание изделия, включающего воздухозаборное устройство, т.н. тяговую стенку и детонационную камеру-трубу. При сгорании топливовоздушной смеси образуется детонационная волна, бьющая в тяговую стенку и создающую тягу. На основе таких устройств могут создаваться многотрубные двигатели.

Более сложным, но эффективным является ИДД с высокочастотным резонатором. Его конструкция отличается наличием реактора и резонатора. Реактор представляет собой специальное устройство, обеспечивающее более полное сгорание топливовоздушной смеси. Резонатор позволяет эффективнее использовать энергию детонационных волн. Такой двигатель может использоваться как самостоятельное изделие или в качестве более эффективной замены для «традиционной» форсажной камеры турбореактивного двигателя.

ОКБ им. Люльки развивает и испытывает именно схему с блоком газодинамических резонаторов. Ее высокий потенциал неоднократно подтверждался испытаниями разных опытных образцов, и сейчас тестируется очередное подобное изделие.

ППДД и ИДД всех схем имеют определенные преимущества перед газотурбинными. В первую очередь, это меньшая сложность конструкции. В ИДД отсутствуют сложные в производстве подвижные детали, испытывающие высокие механические и тепловые нагрузки. Кроме того, такой двигатель отличается меньшими требованиями к параметрам проточной части. Благодаря этому детонационный двигатель можно выполнить с применением существующих технологий и материалов.

https://topwar.ru/181902-1600-kg-tjagi-novye-ispytanija-prjamotochnogo-pulsirujuschego-detonacionnogo-dvigatelja.html

Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Tue 20 Apr 2021, 09:05    Post subject:  

Картинка от доклад по програмата NGAD.
Click to see if image is larger
Back to top
View user's profile Send private message 
Fuzzy_Logic

Joined: 08 Jul 2006
Posts: 2551

PostPosted: Sat 01 May 2021, 12:07    Post subject:  

Компании от Франция, Германия и Испания сключиха споразумение за създаване на двигателя за изтребителя, който се разработва като част от програмата European Future Combat Air System (FCAS). Това съобщава ТАСС с позоваване на пресслужбата на френската компания Safran, която участва в проекта. „Safran Aircraft Engines (Франция), MTU Aero Engines (Германия) и ITP Aero (Испания) се споразумяха да разработят, произвеждат и поддържат двигатела на изтребителя от следващо поколение, който е основният елемент на FCAS“, казват от компанията. Страните по споразумението ще създадат съвместното предприятие EUMET. Safran ще отговаря за общото проектиране на двигателя и интегрирането му в самолета, докато MTU ще се съсредоточи върху обслужването му. ITP също ще участва в проектирането на двигателя и по-специално ще разработи турбината за ниско налягане и соплото. Следващата фаза на проекта трябва да бъде съгласувана към средата на 2021 г. Германия и Франция през 2018 г. обявиха разработването на изтребителя от ново поколение по програмата FCAS. По-късно Испания реши да се присъедини към тях. В съответствие с желанието на Франция, новият самолет трябва да има възможност да бъде въоръжен с ракети с ядрена бойна глава и, в случай на необходимост, да може да се базира на самолетоносач. До 2026 г. страните възнамеряват да създадат платформа за демонстрация на технологиите, а серийното производство на изтребителя е планирано за началото на 2040-те години.

https://pan.bg/view_article-1-539640-tri-evropejski-kompanii-shte-razrabotyat-dvigatelya-za-noviya-iztrebitel.html

***

От бюджета на Spirit AeroSystems са отпуснати 30 милиона британски лири за разработването и производството на прототипи на перспективен дрон.

Миналата сряда представители на Spirit AeroSystems (SAS) посочиха участниците в програмата Lightweight Affordable Novel Combat Aircraft (LANCA), в рамките на която ще се извърши работа за създаване на безпилотен изтребител Mosquito. Това са компаниите Northrop Grumman и Intrepid Minds. Съобщава изданието Janes.
„Безпилотният боен самолет „Mosquito“ ще бъде проектиран да лети с висока скорост заедно с изтребители. Въоръжен с ракети, технология за наблюдение и електронна война, той ще може да осигури предимство пред вражеските военновъздушни сили “, обясниха представителите на компанията SAS.
Във военното ведомство на Великобритания заявиха, че 30 милиона британски лири са били отпуснати от бюджета на компанията Spirit AeroSystems за разработване и производство на прототипи на перспективен безпилотен самолет. Полетните изпитания на безпилотния апарат Mosquito са планирани за 2023 година. В краткосрочен план те ще бъдат водени от изтребители Typhoon, Tempest и F-35.

Click to see if image is larger

https://pan.bg/view_article-1-539651-velikobritaniya-planira-da-syzdade-bezpiloten-iztrebitel-snimki.html

Изпитанията ще се водят от Tempest евентуално в дългосрочен план, ако се реализират успешно и двете програми.
Back to top
View user's profile Send private message 
Display posts from previous:   Sort by:   
Page 119 of 119 [1781 Posts]   Goto page: Previous 1, 2, 3, ..., 117, 118, 119
Post new topic   Reply to topic View previous topic :: View next topic
 Forum index » krile.net - ПЪРВИЯТ БЪЛГАРСКИ ВОЕНЕН АВИАЦИОНЕН ФОРУМ » Военна авиация - ПО СВЕТА
Jump to:  

You cannot post new topics in this forum
You cannot reply to topics in this forum
You cannot edit your posts in this forum
You cannot delete your posts in this forum
You cannot vote in polls in this forum

[ Time: 0.1069s ][ Queries: 15 (0.0278s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2012 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker