Private Colleger of transportation
image
Начало Форум-основен Форум-Модел Криле Океан Океан Dreams Оръжие Криле Ретросалон Нато и България Галерия Новини Поръчай онлайн


 
Hot topics:
В момента е: Вто 17 Юни 2025, 17:58
Часовете са според зоната UTC + 3 (DST in action)
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Общи приказки
НЛО и Третия райх
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
Страница 1 от 5 [72 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Автор Съобщение
Reagan


Регистриран на: 30 Май 2008
Мнения: 474

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 00:17    Заглавие:  НЛО и Третия райх  

Някой чувал ли е за споменатите в текста хора, машни, събития... Това е откъс от книгата на Стамен Стаменов, председател на асоциация "Феномени" -"Събуди се човечество".
НЛО И ТРЕТИЯТ РАЙХ
Свръхсатанинският план за управление, контрол и доминиране над човечеството от страна на шепа самообявили се едва ли не за богове хора е факт от столетия. Твърди се, че създадените тайни общества поддържат контакти не само на телепатично, но и на физическо равнище със същества от други светове, за които по информация от самите тях се знае, че те са тук, за да използват човечеството. Всъщност контактите в най-ново време са от края на XIX век, когато германски окултисти влизат в телепатичен контакт с извънземни същества от съзвездие Телец. Те са от планетите Суми и Ер, които се въртят около звездата Алдебаран, отстояща на 68 светлинни години от нас. Връзката е осъществена от членове на германските тайни окултни общества "Туле" и "Врил", които по-късно (през 40-те и 50-те години на XX век) ще финансират и първите високотехнологични разработки в областта на авиационната техника, нямащи нищо общо с познатата тогава. Това е моментът, от който времето започва да работи за нацистка Германия, успяла да изпревари значително съюзниците в най-важните области на военната техника — авиационната и морската. Тогава са построени първите летателни апарати от серията RFC-5 и RFC-6, известни като "Хонибу" 1 и 2, представляващи електрогравитационни дискове с фантастичната за времето си (пък и днес) скорост от 3600 до 6000 км/ч. Военноморският флот на Германия е снабден с подводници от типа V80 с Валтеров двигател и достигащи скорост 26 възела (близо 50 км/ч при максимална скорост за обикновените подводници 9 възела), нещо немислимо тогава, тъй като технологията остава неизвестна.
През 1938—1939 г. Германия разработва тайна база под ледовете на Антарктида, наречена Нова Швабия. Според оцелели документи и преки свидетели там е откарано огромно количество екипировка — машини и съоръжения, релсови пътища, специални фрези за прорязване на тунели в ледовете, бойна техника и радиолокационно оборудване.
Според някои строго секретни документи на Третия райх, пленени от съюзниците, Нова Швабия обхваща 600 000 кв. км площ, обявена през 1937 г. за неприкосновена германска територия. Твърди се, че в края на войната там са откарани подводните лодки последен модел, както и "летящите" дискове тип RFC.
В края на 1939 г. към германските СС войски се създава специално конструкторско звено с кодово наименование SSЕ4. Негов ръководител е големият изобретател и конструктор Виктор Шубергер. Той пръв развива основите на нова и качествено различна от тогавашните и настоящите теории във фундаменталната физика — теорията за имплозията. Тя почива изцяло на непознати принципи, съответстващи на законите, които управляват процесите във Вселената и чиято основна постановка се нарича принцип на монохорда, т.е. принципът на хармоничните пропорции, развит на базата на неевклидовата геометрия. Източник на познание за Шубергер е тайно учение на Питагор, пренесено в Европа през средните векове от Ордена на тамплиерите.
Под негово ръководство в SS-E4 е разработен първият имплозивен двигател, ползващ свободната енергия във Вселената. С такава двигателна установка е снабден и първият експериментален летателен апарат RFC-1, задвижван от антигравитационна енергия, чиито опитни образци са готови още през 1934 г. и финансирани от тайното общество "Врил". Основните характеристики на летателните апарати са свръхзвуковите скорости, високата маневреност, излитането от място, безшумни са и могат да летят в космическото пространство. Те са с формата на диск средно с диаметър 15 м и притежават някои от основните характеристики на неидентифицираните летящи обекти (НЛО), включително оптично замъгляване на контурите при развиване на високи скорости, както и цветни ореоли около корпуса в активните слоеве на атмосферата.
Вермахтът използва по-интензивно модификациите на този вид летателна техника през 1944 и началото на 1945 г. срещу съюзническата авиация на Западния фронт. Тогава до американското военно командване (особено през 1944 г. ) започват да пристигат доклади, в които се съобщава за "кошмарни светещи дискове" над р. Рейн, а по-късно и над други райони в германската територия. Според доклади на американски летци огнените дискове "изскачат отникъде" в небето и преследват самолетите им.
Друг вид обекти, които се появяват по време на военните действия, са с кълбовидна форма. Те излъчват различни по цвят вихрови окраски — червени, оранжеви и бели, и пикират буквално над главите на пилотите. Светлините от време на време изгасват, след което отново блясват. Летците ги наричат фуу-изтребители (Foo Fighters) от френското feu (огън). Съюзниците смятат, че летящите обекти са германско или японско производство и понеже те никога не ги нападат, предполагат, че служат за психическо въздействие. По-късно обаче установяват, че обектите не са германски. И Вермахтът е не по-малко озадачен от въпросните летящи тела, за които се смята, че са продукт на непозната съюзническа супер технология.
След време съюзническото разузнаване разбира, че по линия на строго секретен проект с кодовото наименование "Уран" в Германия под ръководството на проф. Георг Кампер трескаво се работи по изучаването на странните обекти. Според документалната хроника през 1941 г. прехвърлени в Южна Америка (Бразилия) елитни германски военни части установяват контакт с южноамериканското племе угха монгуала. Неговият вожд Татунки Бала ги моли за защита от пришълците, които според него пребивават на планетата от 12 000 години. Така германците са отведени в древния град Унтер-Акакор, където им е показан скрит космически кораб, с който пришълците "плуват по небето". Машината е с формата на немного голям диск, за който се предполага, че е превозен на германски транспортен или военен кораб и доставен на конструкторите от SS-E4.
Следващите кораби от вида "летящ диск" са RFC-2, RFC5 ("Хонибу-1") и RFC-6 ("Хонибу-2") и разновидностите им са със специална доработка към двигателната система, известна като тахионаторът на Туле, разработена от капитана от SS Ханс Колер.
RFC-2 е малък летателен апарат за разузнавателни цели, докато корабите от типа "Хонибу " 1 и 2 имат следните характеристики: диаметър — 26,3 м; скорост — 6000 км/ч (максимално разчетена — 21 000 км/ч); максимална продължителност на полета — 55 часа; приспособеност за полети в космическото пространство — 100 %. Въоръжението му представлява лъчево оръдие тип "Доналд".
Според секретни документи, намерени след войната, през 1944 г. на тайна среща между Хитлер и Химлер е взето решение да се изпрати германски космически кораб до звездата Алдебаран в съзвездие Телец, където германските представители да бъдат посрещнати от тамошната цивилизация. Информацията за нея, както и за конструкцията на космическите кораби, е получена чрез контактьорите Мария Острич и Сигрун. В нея са посветени тайните общества "Туле" и "Врил", както и висши кръгове на Третия райх. В част от приетата информация се казва, че космически представители от Алдебаран посещават Земята по време на шумерската цивилизация и че тях шумерите и вавилонците наричат Белите богове. (Виж материала на компактдиска)
Корабът, с който трябва да се осъществи космическото пътешествие, се нарича "Андромеда" и представлява новата разработка "Хонибу-3". Тежи над 100 тона, има формата на диск с диаметър 70 м и е снабден с антигравитационен двигател от типа Врил".
Има сведения, че с такъв кораб е осъществено пътешествие до Луната и Марс, или с други думи истинската космическа ера за човечеството, наречено в тайните исторически хроники на планетата петата, арийска раса, води началото си от това време.
Управляващите кръгове на съюзниците имат повърхностна представа за това с каква технологична мощ разполага Германия преди и по време на Втората световна война. След края й някои от изключителните технологични разработки, заедно със специалистите, разбира се, са прехвърлени в САЩ по проекта "Пейпърклип", ръководен от американския адмирал Глофърни. Благодарение на това по-късно САЩ успяват да развият ядрената си технология, както и космическите си програми и технологията за генетична манипулация на човешките гени.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 00:27    Заглавие:  

Това е за "Хумор, сатира и забава", не за отделна тема.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
centara

Регистриран на: 01 Яну 2004
Мнения: 1039
Местожителство: София

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 10:09    Заглавие:  

Octagon написа:
Това е за "Хумор, сатира и забава", не за отделна тема.

По-скоро за "Щеше да е смешно, ако не е тъжно" или направо за нова тема "Интересите на Третия Райх тук и там" Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
FW-189

Регистриран на: 12 Фев 2008
Мнения: 328

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 19:07    Заглавие:  

Eто какво намерих в унгарското списание "Ufó magazin", м.Януари 2010 (предварително се извинявам за качеството на снимките):

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Click to see if image is larger

Повечето от тези изображения могат да се намерят от всеки в НЕТ-а в "картинки". Но ако повечето са явни карикатури, има някои, които са или много добре ретуширани фотомонтажи, или някой си е играл с ФотоШопа, или ...са истински. Още в зората на демокрацията четох в руско списание (име не се сещам), че германците към края на войната са експериментирали с летящи чинии, като са разработили няколко типа двигатели, някои от които са били успешни. При наближаващия край на Райха всичко е било унищожено (но дали наистина е така, или Съюзниците са си намерили по нещо?). Сещам се и за едно писание за немски... космонавт в, ако не се лъжа, "Всичко за оръжието" отпреди много години, но и там крайната оценка бе, че нещата са силно преувеличени. В обозримо бъдеще ще напиша, накратко, какво съдържа материала от унгарското списание... познанията ми по този език са близки или равни на трагични, и ...пак ще трябва да зависна над главата на някой от маджароезичните около мене... Very Happy
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 22:49    Заглавие:  

Аз лично не виждам снимка, която да изглежда достоверна.

За Райха такива подвизи са нещо елементарно. Виж, да демонстрира нещо над Москва, Лондон и Ню Йорк - не го търси.

Както разбирам, нашите фашаги са отишли до Алдебаран малко преди Звездата на смъртта да го пръсне с лъча си. Жалко, че са подранили, щяха да провалят коварната атака на Императора и Вейдър и да влязат в трилогията на Лукас.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 23:02    Заглавие:  

Octagon написа:
...Както разбирам, нашите фашаги са отишли до Алдебаран малко преди Звездата на смъртта да го пръсне с лъча си.


Звездата на смъртта пръсна Алдеран (дом на Лея Органа Соло, Бейл Органа и Улик Кел-Дорма). Алдебаран е червен гигант, най-ярката звезда от съзвездието Бик. Wink

Иначе бяхме започнали една хубава раздумка по тези въпроси ТУК, но така си и остана само раздумка Smile

_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
pgp000
Гост


МнениеПуснато на: Пет 16 Юли 2010, 23:42    Заглавие:  

Вие се закачате с президента Рейгън, ама каквото е казал ще стане! След като през 2012 пропуснем унищожаването на света през 2018 от Луната ще се завърнат наследниците на геносе Шиклгрубер, Гьобелс и Менгеле. Тежко ви, неверници!

http://ironsky.net/
Върнете се в началото
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1468

МнениеПуснато на: Съб 17 Юли 2010, 13:13    Заглавие:  

Аз,като лаик в областа на авиацията,до педи десетина госини вярвах,че B-2 e рожба на съвременни американски технологии и стелт дизайн.После един приятел ме открехна за Horten 229 /който от този ден влезе в списъка ми за красиви самолети/и никога повече не се подигравам на спекулации относно евентуалните възможности на Райха.В този смисъл,мнението ми е,че едва ли са имали летяща чиния,както и реално не са разполагали със стелт,но ако някой ден по телевизията съобщат за първия полет на USAF-UFO в Аризона,няма да е зле отново да поровим в темите за Nazi-UFO.Поздрави!
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2010, 09:15    Заглавие:  

Тоест, според теб В-2 е Horten 229 с нови технологии, така ли? А В-35 и В-49 са съответно Horten 229 със стари технологии?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2010, 10:09    Заглавие:  

Наивно е да се смята, че победителите не са се възползвали от технологичния напредък и изследванията на Третия райх. Дори и да се намери някакво ирационално обяснение за "лова" на немски учени и техника през 1945-та. Дори и Ho-229 да не е точно първообраз на В-2, то все пак изучаването му е дало някакво отражение на подобен вид проекти. Както Me P.1101 и Ta-183. А може би и Фон Браун нищо не е допринесъл за космическата надпревара след края на войната, а участието му е било само за вдигане на имиджа Wink
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ayahuasca


Регистриран на: 20 Май 2007
Мнения: 1468

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2010, 21:24    Заглавие:  

Както казва Арту,изучаването на единия се е отразило на другия.Това исках да кажа,не че единия е другия.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
fazan

Регистриран на: 03 Апр 2010
Мнения: 504

МнениеПуснато на: Нед 18 Юли 2010, 21:50    Заглавие:  

ARTU написа:
А може би и Фон Браун нищо не е допринесъл за космическата надпревара след края на войната, а участието му е било само за вдигане на имиджа Wink


как би вдигнало престижа на програмата участието на нацист, почетен член на сс ?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
ARTU


Регистриран на: 03 Яну 2004
Мнения: 509
Местожителство: Стара Загора

МнениеПуснато на: Пон 19 Юли 2010, 09:48    Заглавие:  

fazan, не схващаш иронията в постинга ми Smile Перифразирано написах, че Фон Браун не е участвал само заради сините си очи Wink
_________________
Първият български сайт за мащабно умалени модели
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Reagan


Регистриран на: 30 Май 2008
Мнения: 474

МнениеПуснато на: Пон 19 Юли 2010, 14:46    Заглавие:  

И все пак, не ви ли се струва твърде бърз напредъка на Германия през тези години? Дали наистина не се ползвали нечия чужда помощ. Да строят междузвездни кораби, хъм все едно да дадеш на човек от средновековието самолет и да му обясниш как се произвежда. Даже и германците да са имали пълна документаци, човек който да им обясни кое какво е, и дори действащ образец... Както през средните векове са нямали технологията да произведат прост болт или гумено уплътнение, съмнявам се дори и днес човечеството е в състояние да произведе междузвезден кораб, дори и да има нужната документация.
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение Изпрати мейла 
Octagon

Регистриран на: 02 Яну 2004
Мнения: 1286
Местожителство: LBPD

МнениеПуснато на: Пон 19 Юли 2010, 15:43    Заглавие:  

И защо реши, че са строили извънземни кораби?

Като изключим сериозния прогрес в ракетите и теоретичната аеродинамика, кое от технологиите на Райха ти изглежда непосилно за другите?
Върнете се в началото
Вижте профила на потребителя Изпратете лично съобщение 
Покажи мнения от преди:   Сортирай по:   
Страница 1 от 5 [72 Мнения]   Иди на страница: 1, 2, 3, 4, 5 Следваща
Създайте нова тема   Тази тема е заключена - не можеш да отговаряте или да променяте мнения Предишната тема :: Следващата тема
 Главната страница » ОБЩА СТАЯ » ОБЩ АРХИВ » Общи приказки
Идете на:  

Не Можете да пускате нови теми
Не Можете да отговаряте на темите
Не Можете да променяте съобщенията си
Не Можете да изтривате съобщенията си
Не Можете да гласувате в анкети

[ Time: 0.1017s ][ Queries: 14 (0.0053s) ][ Debug on ]

 
Copyright ©2006-2022 Air Group 2000 Ltd. All rights reserved. support@airgroup2000.com

eXTReMe Tracker